BK Excellent messen

28-08-2012 10:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand toevallig ervaring met de Excellent messen van BK? Ik ben op zoek naar een goede set voor een vriendelijke prijs, en de Blokker heeft vandaag een mooie actie met deze set maar ik kan online weinig recensies vinden.
Als je met messen wilt gaan werpen in het circus, dan zou ik naar de Blokker gaan en de balans eens goed uit testen, dan weet je het vanzelf.
Ik plaag maar wat. Het staat bij entertainment, vandaar.
Hahaha ik zie het, stom.. eerste keer dat ik een topic open, dan krijg je dat. Hoe krijg ik hem op de goede plek?
geen idee hoe je je topic verplaatst maar ik heb wel ervaring met deze set;) heb hem nu ongeveer een half jaartje en hij bevalt prima. alleen jammer dat het blok niet uit elkaar kan dus ik ben bang dat het een langere tijd misschien vies wordt. de messen zijn naar mijn idee prima, maar ik moet bekennen dat ik niet echt een keukenprinses ben en eigenlijk niet verder kom dan incidenteel een ui versnipperen;)

er zitten trouwens wel veel van dezelfde mesjes in. en ik vind zelf de bovenkant van het broodmes vrij dik (bij mijn vorige setje was het iets dunner). als je geen hele hoge eisen hebt is het echt een prima setje.. heb ook messen van de ikea 365 serie en die vind ik van vergelijkbare kwaliteit.

overigens hoef je je niet vast te bijten in deze aanbieding. Kom je wel eens bij de woonexpress.... daar is deze set standaard in de aanbieding voor 25,-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven