Werk & Studie alle pijlers

Ascheidskado werk

28-08-2012 15:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee wat ik kan doen als afsched voor mijn collega's?

Ben er maar 2,5 maand geweest,na mijn zwangerschapsverlof, heb er voorheen ook 3 jaar gwerkt.

Het hoef dus niet groot en duur te zijn.

Morgen is mijn laatste dag, en zo creatief ben ik niet om wat te bedenken voor morgen!
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
Gebak

Worstenbroodjes / saucijzenbroodjes

bonbons
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wat Gatti zegt, gewoon tracteren.

Als je er voro stage was hebben ze volgende week weer een andere en kom jij gewoon op het lijstje namen die ze zich volgend jaar nauwelijks meer herinneren. Wat niet wegneemt dat ze op het moment aardig en gezellig zijn, maar het gaat allemaal gewoon verder met anderen op jouw plek
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een mooie (ingelijste) boomerang! Met kaartje eraan met de wens dat je er nog eens terug mag komen
Nou nlies; is ook geen prettige gedachte...

Je moet jezelf wel memorabel MAKEN natuurlijk, hè...?
Het was niet voor stage, tis mijn werk, ben ervoor ook 3 jaar daar aan het werk geweest heb er een paar maanden uitgelegen ivm zwangerschap en ben nu 2,5 maand terug. maar heb een voor mij betere baan gevonden
Wat voor bedrijf is het?
we doen autoonderdelen snijden. en bewerken
o langer dan 2 maanden dus.

oke wat dacht je van een plant (of kunstplant als je al weet dat ze vergeten water te geven)

of als er genoeg planten staan een bloemgieter eventueel met een zakje vergeetmijnietjes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat toevallig! Ben net bij action binnen gelopen, heb daar voor 70 cent een onderbord gekocht, 6 zakken mini-mars/twix/snickers/kitkat/bounty/milkyway op leeg gemaakt, foliepapier eromheen en klaar!

En voor op kantoor een "kantoorsurvivalpakket" met pennen, notitieblokjes, potloden, correctiestift, lijm e.d in een ladekistje.

En wat dropjes en snoepjes

Dat allemaal wat leuk neergezet op een ondergrond van piepschuim, en ook weer in de folie, kaartje eraan en klaaaar!
Ascheidskado ?

afsched?

autoonderdelen?

Tjonge.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven