Ascheidskado werk
dinsdag 28 augustus 2012 om 15:10
Iemand een idee wat ik kan doen als afsched voor mijn collega's?
Ben er maar 2,5 maand geweest,na mijn zwangerschapsverlof, heb er voorheen ook 3 jaar gwerkt.
Het hoef dus niet groot en duur te zijn.
Morgen is mijn laatste dag, en zo creatief ben ik niet om wat te bedenken voor morgen!
Ben er maar 2,5 maand geweest,na mijn zwangerschapsverlof, heb er voorheen ook 3 jaar gwerkt.
Het hoef dus niet groot en duur te zijn.
Morgen is mijn laatste dag, en zo creatief ben ik niet om wat te bedenken voor morgen!
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
dinsdag 28 augustus 2012 om 15:18
Wat Gatti zegt, gewoon tracteren.
Als je er voro stage was hebben ze volgende week weer een andere en kom jij gewoon op het lijstje namen die ze zich volgend jaar nauwelijks meer herinneren. Wat niet wegneemt dat ze op het moment aardig en gezellig zijn, maar het gaat allemaal gewoon verder met anderen op jouw plek
Als je er voro stage was hebben ze volgende week weer een andere en kom jij gewoon op het lijstje namen die ze zich volgend jaar nauwelijks meer herinneren. Wat niet wegneemt dat ze op het moment aardig en gezellig zijn, maar het gaat allemaal gewoon verder met anderen op jouw plek
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 28 augustus 2012 om 15:22
dinsdag 28 augustus 2012 om 15:50
dinsdag 28 augustus 2012 om 16:55
Wat toevallig! Ben net bij action binnen gelopen, heb daar voor 70 cent een onderbord gekocht, 6 zakken mini-mars/twix/snickers/kitkat/bounty/milkyway op leeg gemaakt, foliepapier eromheen en klaar!
En voor op kantoor een "kantoorsurvivalpakket" met pennen, notitieblokjes, potloden, correctiestift, lijm e.d in een ladekistje.
En wat dropjes en snoepjes
Dat allemaal wat leuk neergezet op een ondergrond van piepschuim, en ook weer in de folie, kaartje eraan en klaaaar!
En voor op kantoor een "kantoorsurvivalpakket" met pennen, notitieblokjes, potloden, correctiestift, lijm e.d in een ladekistje.
En wat dropjes en snoepjes
Dat allemaal wat leuk neergezet op een ondergrond van piepschuim, en ook weer in de folie, kaartje eraan en klaaaar!