nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
tering jantje wat een dooie boel hier, kan ook niet ff op vakantie he

gelukkig redding is nabij, ben net teruggekomen uit Parijs. eind van de middag al, eerst even bij mn vader gegeten.

heb het erg leuk gehad en moet echt weer ff wennen...

nutteloos: ik denk dat ik maar in Parijs ga wonen. nadeel zou wel zijn dat ik dan in 3 maanden 15 kilo dikker ben met al dat lekker eten daar
Alle reacties Link kopieren
Isa, jawel, zoon is uiteindelijk gaan slapen. Luiergeluid was vals alarm. Maar vanochtend heeft zoon de schade ingehaald en lag de boel over 3 kamers verspreid

Verder nog 2,5 dag werken en dan begint mijn vakantie!

Phoebs, welkom terug!
dank dank, gezellige verhalen zo op de vroege morgen theeleut

het kutte (excusez les mot...) van vakantie is wel dat je achteraf honderd wasjes moet draaien, boodschappen moet doen enz.

daar vind ik geen bal aan....
dames, wakker worden, nieuwe niet-weblog van Phoebs...
Ik zag gisteren een green-wheels autootje voorbij sjeezen op de snelweg, ik dacht nog even: zou MP erin zitten?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Hé nutteloze, heb je google analytics? Dan kan je zien of je blogs gelezen worden (met of zonder reactie).

Vond je deurverkopers en cremeverkopersverhaal erg leuk.
ach jullie houden toch nog een beetje van me

(Isa ik dacht dat jij vorige week zo van me geschrokken was

dat je met de noorderzon vertrokken was maar toch niet, gelukkig)

hahaha het was een beetje een grapje hoor van dat niet lees gedoe, heb ik wattes? da snap ik nie...

soezie: hihihi nee dat was ik niet, heb wel mn abje verlengd.

ik weet niet wat het is maar het gaat sinds vorige week ineens helemaal geweldig in de auto van mn mams wat dus benzine is. ik snap er niks van, maar ineens gaat het vanzelf...
Hoi piepeloi......

En nu naar bed!
Aju Paraplu! (past beter bij het naar bed gaan vind ik...)
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
MissP, dat is het leuke van autorijden: het gaat steeds makkelijker en het gaat steeds meer vanzelf. Heerlijk toch?

Mij jaag je niet zo makkelijk weg :-) Maar ik heb het Razend Druk en Veel Aan Mijn Hoofd en Ben Toe Aan Vakantie. En Moet Stoppen Met Die Hoofdletters.

Slaap lekker, iedereen.
hahaha Isa... zal ik es overal op rijmen? (kut wat rijmt er op rijmen...ach laat ook maar zitten....)

geen idee waarom, maar ik zit sinds vanochtend 5.30 (toen kon ik ineens niet meer slapen) in een mega dip. vind ik helemaal niet leuk. eigenlijk is het handig als ik ff ga rennen, maar niet zin niet...
MissP, kom van die stoel en ga rennen! Daarna voel je je veel beter, dat beloof ik.

Google analytics is een programma dat bijhoudt hoeveel bezoekers je website heeft en waar ze vandaan komen. Het is gratis en je moet het maar even googlen.

Soezie, ben je al overspannen van drie banen en zeven kinderen? Of gaat het prima?

Ik ben op zoek naar de waakvlam van mijn kachel. Ik heb het nog niet koud. Maar straks wil ik 'm gewoon aan doen en niet eerst een uur moeten zoeken hoe dat ookalweer ging.
neeeeeeeeeeehhh ik heb geen zin, denk dat ik wel zo ff op het stepapparaat ga (bewegen is bewegen....)

handig dat je dat kwijt bent, krijg je het vanzelf weer warm van al dat gezoek
Heee, MissP, ben je al weer uit je dip? Hebben we allemaal wel eens, zo'n 'wat doe ik eigenlijk met mijn leven'-moment.

Oude traditie in ere herstellen: Ik heb vandaag aardappelen met rozemarijn, braadworst van de slager en gegrilde groenten gegeten. En 's avonds wat pastasalade gemaakt van restjes. En jullie?

En ik heb mij net enorm uitgeleefd in de tuin. Wat is het toch heerlijk om een beetje planten te snoeien en te zien hoe alles groeit en bloeit.
Wij hadden aardappels met broccoli en boomstammetjes... Met jus en kaassaus.
Whaaaaaa, ik ben veeeel te nuttig geweest afgelopen dagen, heb jullie enigszins verwaarloosd.

Veel te druk rl, maar het is echt de moeite waard geweest. Ok, 1 grote uitzondering dan: het logeren van zoon. Zoon vond het best leuk, maar bij thuiskomst had hij mij en man echt wel gemist, zo knuffelig en hangerig... Erg schattig. Voor mij was het hele logeren een ramp; zoon heeft er veel te weinig geslapen, veel gedoe met die voedingen, dus na afloop kreeg ik een moe kind terug, volledig uit ritme en ook erg hangerig. Nu smeert hij zijn snot overal aan af: truien, de bank, de box, de vloer, de tafels, overal waar hij bij kan.

Ik tel af naar de vakantie nog 2 weken werken en dan even quality time met man en zoon. Heb er onwijs veel zinnig.

Hoe is het bij jullie?

Nutteloos: schoonmoeder bellen, wordt er niks wijzer van, haha.
Wij hadden aardappeltjes, courgette, kip en Griekse salade.
Hier ook bijna vakantie. Eind deze week vertrekken we. Vandaag heeeeel hard gewerkt, morgen nog een paar uurtjes en dan drie weken vrij!

En ik heb volgens mij een splinter in mijn voet!
Nav bovenstaande cliffhanger: er zat (denk ik) ministukje glas in mijn voet dat inmiddels met veel liefde en vakmanschap is verwijderd door theeman.....
Glas in je voet? Hoe krijg je dat voor elkaar? Nog 2 weken werken en dan vakantie, dus we kunnen aftellen nu.

Heb heerlijk geslapen vannacht, zoon sliep lekker door. Doet hij steeds vaker en ik vind dat wel lekker, al heb ik er ook geen problemen mee als hij nog 1x komt voor zijn voeding.

Onlangs ervaren hoe het is als zoon gaat logeren, ben er duidelijk zelf niet aan toe. Ik vond het eht een drama, heb ook echt meerdere malen zitten huilen (of waren het de hormonen waar ik last van had, werd net die dag mega ongesteld). Toen zoon terug was, heb ik hem ook het eerste half uur niet meer losgelaten, haha. Heb tegen man ook gezegd dat zoon voorlopig niet gaat, teveel gedoe met voedingen, slecht voor mij en dus ook indirect voor hem man vindt dat wel een beetje jammer, maar accepteert dit wel. In geval van nood of bijzondere omstandigheden is het een ander verhaal natuurlijk.

Vind ook het onbegrip van schoonfamilie steeds lastiger als het gaat om borstvoeding, maar ze blijven een goede motivatie om vooral door te gaan. Zij vinden dat ik ermee moet stoppen, ik niet, zoon doet het er goed op, is er tevreden mee en groeit goed. zie geen reden om te stoppen, is voor zoon en mij nog steeds iets wat goed werkt.

Nutteloos: brief van energiemaatschappij over werkzaamheden aan de stadsverwarming, maar die hebben we niet eens hier.
mdf: jij bent de mama van jouw zoontje, jij moet doen wat goed voelt. laat ze lekker lullen en doe lekker wat jij fijn vindt.

hihihi die brief is wel errug nutteloos........

theeleut: fijne vakantie!!

moet ik jullie nog ff toespreken: rl's zijn nooit een goede rede om hier niet ff nutteloos te ouwehoeren

(en dat was meteen mijn nutteloze mededeling voor vandaag...)
Weer terug? Hoe was het? Leuke vakantie gehad? Weer helemaal in het ritme van de dagelijkse leven terug?
hola mi amore! hola ge tal? (geen idee of ik het goed spel)

ik terug, heb nog vakantie dus nee totaal niet in mn ritme

ga morgen maar es aan mn reis-verslagblog beginnen...

nutteloos: geen idee wat ik fout heb gedaan, maar mn hele schouder-nekpartij zit helemaal vast, alsof er een baksteen inzit.

katten hebben is een drama, je komt niet meer tot jezelf. mevrouw mien vindt op dit moment nu ik ff aan het forummen ben dat zij absoluut onmiddelijk geknuffeld moet worden...

heb drukke dag gehad, zit net ff maar goed dat boeit haar niet.

hou het voor straf van haar zakgeld in
MDF, heel begrijpelijk hoor, dat je minifrisje mist bij het logeren! Ik zit ook enorm vastgeplakt aan theekinderen :-). Ik werk vrij veel (32 uur) en wil als ik vrij ben graag bij ze zijn. Ze gaan hier sporadisch een nachtje uit logeren. En dan mis ik ze ook.....

En wat betreft de borstvoeding moet je schoonfamilie zich daar niet mee bemoeien.

En volkomen nuttig: IK HEB VAKANTIE!
Thanx voor je steunende woorden, oetl!

Vandaag schoonouders over de vloer gehad, leuk maar vermoeiend.

@ mp, een hond heeft een baasje, maar een kat heeft personeel. Die uitspreaak ken je vast wel. Heb je genoten van je vakantie??

@ de rest, hoe is het bij jullie?

Nutteloos: die brief was nog niet zo nutteloos, de werkplaats voor die stadsverwarming zit hier nog geen 30 meter verderop, hoor al de hele avond machines, slijptollen, mensen en vooral ook herrie. Blijkt dat de stadsverwarming vlakbij ons huis ligt voor de mensen iets verder in de wijk.

Nuttig nieuws: ik ga in januari een opleiding doen, heb er zin in, is werkgerelateerd (ofwel werk betaalt alles). Werk gaat goed, voel me er echt happy mee, later deze week uitje met de afdeling, leuk leuk.

Vlug weer nutteloos: de vijver van de buren hoor je dag en nacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven