Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
dinsdag 17 juli 2012 om 06:22
Ze doen het niet in het clubhuis omdat wij wat betere planning hebben en veelal de gemeenschappelijke ruimtes boeken voordat zij daartoe een poging hebben. De vriendschappelijke verhoudingen staan dus idd wel op scherp...
En voor hun cursus "Ritmisch Rimmen" zijn zij derhalve uitgeweken naar de openbare ruimte. De zeden politie deed moeilijk in het Bunniker platsoen, dus vandaar dat ze nu blijkbaar hun heil in een steegje hebben gezocht.
En voor hun cursus "Ritmisch Rimmen" zijn zij derhalve uitgeweken naar de openbare ruimte. De zeden politie deed moeilijk in het Bunniker platsoen, dus vandaar dat ze nu blijkbaar hun heil in een steegje hebben gezocht.
dinsdag 17 juli 2012 om 09:12
dinsdag 17 juli 2012 om 09:24

maandag 23 juli 2012 om 23:50
Ik weet niet hoe het met jullie is (niemand laat immers iets van zich horen) maar ik heb man en dieren en kinderen opgepakt in de vouwwagen gepropt en we zijn weer onderweg naar putten. De motormaaier rijdt tegenwoordig op biodiesel dus het kan wel even duren voordat we in Putten zijn, Lex moet de tank steeds volpissen maar zijn prostaat speelt op en hij levert niet zo snel meer.
dinsdag 24 juli 2012 om 06:28
Och meds en dan moet je ook nog omrijden om in Nijmegen die kruisjes te gaan halen! Wel lief van je, dat je die van mij ook meeneemt.
Ik ben al drie dagen van 9 tot 9 thuis gebleven omdat ze die kruisjes in die periode zouden komen brengen, maar ik moet nu toch echt weer vrijwilligerswerk in het verzorgingstehuis gaan doen. Ik sta ver achter in de rummycub competitie. De kruisjes zijn me veel waard, maar niet zo veel. Ik heb het idee dat ik mijn bijdrage voor die kruisjes (hoewel zonder resultaat) inmiddels wel geleverd heb.
Ik ben al drie dagen van 9 tot 9 thuis gebleven omdat ze die kruisjes in die periode zouden komen brengen, maar ik moet nu toch echt weer vrijwilligerswerk in het verzorgingstehuis gaan doen. Ik sta ver achter in de rummycub competitie. De kruisjes zijn me veel waard, maar niet zo veel. Ik heb het idee dat ik mijn bijdrage voor die kruisjes (hoewel zonder resultaat) inmiddels wel geleverd heb.
woensdag 29 augustus 2012 om 14:03
Jammer dat dat gedoe met de kruisjes een struikelpunt is onder de leden. Maar nu, zo aan het eind of zelfs na de vakantie lijkt het me heerlijk om weer met schone lei te beginnen.
Dus. Ik trap af:
Wie gaat er dit weekend mee naar BROEKRO(C)K? Ik heb met de organisatie gepraat en ze hebben toegegeven dat ze de naam van dit evenement aan de BEO hebben ontleend. Het lijkt allemaal wat ruig, dat is beter voor het image, waardoor er meer bezoekers komen, maar ze zouden zich vereerd voelen als wij ook kwamen.
Een delegatie van een vrouw of 7 lijkt me een goed begin?
Dus. Ik trap af:
Wie gaat er dit weekend mee naar BROEKRO(C)K? Ik heb met de organisatie gepraat en ze hebben toegegeven dat ze de naam van dit evenement aan de BEO hebben ontleend. Het lijkt allemaal wat ruig, dat is beter voor het image, waardoor er meer bezoekers komen, maar ze zouden zich vereerd voelen als wij ook kwamen.
Een delegatie van een vrouw of 7 lijkt me een goed begin?
Later is nu
donderdag 30 augustus 2012 om 16:29
Ik ben ook van de partij, Dreamer. Ik heb van de broekrokken die me afgelopen jaar te klein zijn geworden een koepeltentje gemaakt, met plek voor drie vrouwen. Zal 't meenemen. Of is het geen meerdaags evenement?
Verder neem ik (voor het verhogen van de feestvreugd) ook diverse zelfgekweekte en gedroogde grassen mee en wat flesjes kruisbessenbier.
Yette, jij maakte toch handgeschept vloeipapier? Zou je daarvan wat kunnen meenemen?
Verder neem ik (voor het verhogen van de feestvreugd) ook diverse zelfgekweekte en gedroogde grassen mee en wat flesjes kruisbessenbier.
Yette, jij maakte toch handgeschept vloeipapier? Zou je daarvan wat kunnen meenemen?
donderdag 30 augustus 2012 om 16:34
Misschien kunnen we onze stand gebruiken, die we normaal op beurzen neerzetten, om ook bij deze doelgroep de Broekrok eens te introduceren. Misschien een iets ruigere versie, met roze strepen, in plaats van onze reguliere ruit? Of zal dat te ver gaan?
Elynn, het evenement duurt 2 dagen. Ik zou graag gebruik maken van jouw broekroktent. Dankje! Hebben we nog matrassen van lamahaar?
Yette, ik heb het getwitterd, maar krijg er echt hele aparte reacties op.
Elynn, het evenement duurt 2 dagen. Ik zou graag gebruik maken van jouw broekroktent. Dankje! Hebben we nog matrassen van lamahaar?
Yette, ik heb het getwitterd, maar krijg er echt hele aparte reacties op.
Later is nu

vrijdag 31 augustus 2012 om 21:01
BEO's!
Ik heb vanaf half juli jullie postings gemist!
Hoe is het mogelijk he?
Komt omdat er waar ik op vakantie was alleen internet gebruikt kon worden als de dorpsbewoners van de lijn af waren, en Fransen gaan heel laat naar bed.
Broekrock Werchter is het toch?
Of is dat weer een ander festival?
Wat fijn dat we er nog zijn!
Ik heb vanaf half juli jullie postings gemist!
Hoe is het mogelijk he?
Komt omdat er waar ik op vakantie was alleen internet gebruikt kon worden als de dorpsbewoners van de lijn af waren, en Fransen gaan heel laat naar bed.
Broekrock Werchter is het toch?
Of is dat weer een ander festival?
Wat fijn dat we er nog zijn!

vrijdag 31 augustus 2012 om 21:20
Jammer Eleonora, dat gaat niet lukken. Wat een enorme eer dat je hiervoor gevraagd bent! Zo kom je toch weer een stapje verder op de sociale ladder. Haalt je een beetje uit je isolement, waar je in dat Franse dorp natuurlijk alleen maar verder in gezakt bent. De laatste keer dat je bij de midzomerviering was, viel je amper op, in je paardenharen overgooier tussen de bomen. Ik hoorde later pas dat je er wél was, en heb nog wel naar je gezocht!
Ik leg de laatste hand aan mijn sokophouders van biezen. Echt heel duurzaam, gaan weken mee, hoeven niet gewassen en passen uitmuntend bij de bootschoenen. Een uitkomst.
Broekrock is pas later in het jaar in Werchter, het begint in Raalte en volgens mij gaat ze in een soort prosessie zuidwaards. Ik weet het niet precies, versta de locale bevolking niet zo. Misschien dat jij hierin nog wat kan betekenen?
Ik leg de laatste hand aan mijn sokophouders van biezen. Echt heel duurzaam, gaan weken mee, hoeven niet gewassen en passen uitmuntend bij de bootschoenen. Een uitkomst.
Broekrock is pas later in het jaar in Werchter, het begint in Raalte en volgens mij gaat ze in een soort prosessie zuidwaards. Ik weet het niet precies, versta de locale bevolking niet zo. Misschien dat jij hierin nog wat kan betekenen?
Later is nu
zondag 2 september 2012 om 19:14
Tel je zegeningen, heet dit topic ook. Laat ik daar dan maar mee beginnen:
- ik ben blij dat m'n slaapzaak van lamahaar waterdicht is, want het broekrokkenkoepeltentje van Elynn kreeg het voor elkaar te lekken, terwijl het niet eens regende. Misschien is één van de zegeningen ook, dat we een wonder meemaakten.
- ik ben blij dat een Tipi van TP's vastgezet kan worden met een anker van reuvels, hoewel het jammer is, dat ze die dan weer los kunnen trekken. Maar dankzij het anker liepen ze niet zo hard.
- ik ben blij dat ik, ondanks een kapotte bougie, waar stof van m'n biezen sokophouders inkwam, toch nog redelijk op tijd thuis ben.
- En óh, wat ben IK blij dat ik niet ook nog naar Broekrock Werchter hoef. Ik had gedacht dat we héle andere muziek zouden horen. Meer de havenzangers met "eerbied voor jouw geruite broekrok" maar helaas.... Ik vraag me af of de organisatie van Broekrock zich ooit in onze beweging heeft geïnteresseerd. Ingelezen hadden ze zich in elk geval niet.
Wanneer beginnen de cursussen weer? Ik heb wel behoefte aan een 'wees in balans met je balhans'
- ik ben blij dat m'n slaapzaak van lamahaar waterdicht is, want het broekrokkenkoepeltentje van Elynn kreeg het voor elkaar te lekken, terwijl het niet eens regende. Misschien is één van de zegeningen ook, dat we een wonder meemaakten.
- ik ben blij dat een Tipi van TP's vastgezet kan worden met een anker van reuvels, hoewel het jammer is, dat ze die dan weer los kunnen trekken. Maar dankzij het anker liepen ze niet zo hard.
- ik ben blij dat ik, ondanks een kapotte bougie, waar stof van m'n biezen sokophouders inkwam, toch nog redelijk op tijd thuis ben.
- En óh, wat ben IK blij dat ik niet ook nog naar Broekrock Werchter hoef. Ik had gedacht dat we héle andere muziek zouden horen. Meer de havenzangers met "eerbied voor jouw geruite broekrok" maar helaas.... Ik vraag me af of de organisatie van Broekrock zich ooit in onze beweging heeft geïnteresseerd. Ingelezen hadden ze zich in elk geval niet.
Wanneer beginnen de cursussen weer? Ik heb wel behoefte aan een 'wees in balans met je balhans'
Later is nu
zaterdag 15 september 2012 om 23:41
Yetta, je weet dat ik gék ben op je Llama's, maar ik zou het toch wel prettig vinden, als je ervoor kunt zorgen dat ze iets meer afstand houden. Lag ik vanmiddag even rustig op de bank voor een Siesta (jaja, ik dacht, laat ik de vakantieinvloeden nog even door laten werken) ruik ik een onbestemd luchtje, open m'n ogen en zie dit:
Ben de rest van de middag bezig geweest m'n hart weer naar de goede plek te takelen. Mèn, wat was die verzakt!
Ben de rest van de middag bezig geweest m'n hart weer naar de goede plek te takelen. Mèn, wat was die verzakt!
Later is nu

maandag 17 september 2012 om 08:40
Oh was het Broe(c)kRo(c)k Werchter... Ik stond op Broekro(c)k in Waterland. Was ook gezellig hoor, ik heb gemekt dat ik zonder de aanwezigheid van bepaalde personen (je weet zelf wel wie je bent) veel meer aanspraak heb van locals.
Ik heb en passant een lokale jongere gestrikt om zijn maatschappelijke stage in het clubhuis te vervullen. Het is een dotje hoor die jongen, nog zo groen als gras, dus hij kan mooi de darkroom uitsoppen (moet ik mijn eigen zaklantaarn meenemen vroeg hij nog, de schat).
Oja, en we zijn benaderd door Puberruil XL, of wij geen jongere hebben die naar het platteland wil. Iets voor jouw zonen Meds?
Ik heb en passant een lokale jongere gestrikt om zijn maatschappelijke stage in het clubhuis te vervullen. Het is een dotje hoor die jongen, nog zo groen als gras, dus hij kan mooi de darkroom uitsoppen (moet ik mijn eigen zaklantaarn meenemen vroeg hij nog, de schat).
Oja, en we zijn benaderd door Puberruil XL, of wij geen jongere hebben die naar het platteland wil. Iets voor jouw zonen Meds?