Leuke vrouwenserie?
woensdag 29 augustus 2012 om 13:35
woensdag 29 augustus 2012 om 20:10
@leppelke
Voor zover ik weet ik het uploaden van online filmpjes illegaal maar het kijken niet maar dat weet ik niet zeker...
Als je sites zoekt:
www.sidereel.com
www.watchseries-online.eu
www.watchseries.eu
Voor zover ik weet ik het uploaden van online filmpjes illegaal maar het kijken niet maar dat weet ik niet zeker...
Als je sites zoekt:
www.sidereel.com
www.watchseries-online.eu
www.watchseries.eu
donderdag 30 augustus 2012 om 11:05
Sex and the city heb ik laatst helemaal gekeken en vond ik geweldig! Zo jammer dat die gestopt is. Net zoals desperate housewives binnenkort helaas.
Good christian bitches is toch maar 1 seizoen van opgenomen? Dat gaat volgens mij niet meer verder, vanwege tegenvallende cijfers in amerika.
Ik vond pushing dasies ook erg leuk trouwens! En verder kijk ik graag Supernatural, maar daar moet je van houden
Good christian bitches is toch maar 1 seizoen van opgenomen? Dat gaat volgens mij niet meer verder, vanwege tegenvallende cijfers in amerika.
Ik vond pushing dasies ook erg leuk trouwens! En verder kijk ik graag Supernatural, maar daar moet je van houden
donderdag 30 augustus 2012 om 11:37
quote:mumia12 schreef op 30 augustus 2012 @ 10:53:
Weeds! Helemaal fantastische serie die hier helaas niet op de buis is.
ben onlangs afgehaakt. werd mij te plat (te veel sex en geweld).
Pushing daisies was wel zoet dan weer hahahah
ook leuk: modern family, Warehouse 13 (x-files met humor).
Ik zoek nog vervanging voor DH. Keek dat altijd met manlief. Die kijkt nu Breaking Bad, maar ik trek de hoofdpersoon heel slecht.
Zal iig eens pilot van Parenthood downloaden.
Weeds! Helemaal fantastische serie die hier helaas niet op de buis is.
ben onlangs afgehaakt. werd mij te plat (te veel sex en geweld).
Pushing daisies was wel zoet dan weer hahahah
ook leuk: modern family, Warehouse 13 (x-files met humor).
Ik zoek nog vervanging voor DH. Keek dat altijd met manlief. Die kijkt nu Breaking Bad, maar ik trek de hoofdpersoon heel slecht.
Zal iig eens pilot van Parenthood downloaden.
donderdag 30 augustus 2012 om 12:09
Leuke vrouwenseries zijn verder:
- Offspring http://ten.com.au/offspring.htm
- The secret life of us
- Love My Way
Zijn Australische series en erg leuk. McLeod's Daughters is ook mooi; elke werkdag op Net5 nu.
- Offspring http://ten.com.au/offspring.htm
- The secret life of us
- Love My Way
Zijn Australische series en erg leuk. McLeod's Daughters is ook mooi; elke werkdag op Net5 nu.
donderdag 30 augustus 2012 om 12:11
donderdag 30 augustus 2012 om 13:13
Manlief en ik kijken samen Flikken Maastricht is echt een toffe serie met spanning en humor.
En leuk dat mensen good Christian bitches adviseren, maar met 1 seizoen ben je snel klaar. Buiten het feit dat je dan ook nog blijft zitten met zo'n "hoe gaat het nou verder!" gevoel
Ik vind in de categorie gossip girl de nieuwe 90210 ook erg leuk!
En leuk dat mensen good Christian bitches adviseren, maar met 1 seizoen ben je snel klaar. Buiten het feit dat je dan ook nog blijft zitten met zo'n "hoe gaat het nou verder!" gevoel
Ik vind in de categorie gossip girl de nieuwe 90210 ook erg leuk!