Mode & Beauty alle pijlers

Permanent make-up mislukt!

29-08-2012 20:51 420 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 15:52
Reden: Inhoud niet meer van toepassing
% gewijzigd
Nog maar een keer... Waarom heb je niet ingegrepen? Je gezicht is inderdaad nogal een prominente plek. Dan dubbelcheck je toch? Waarom deed je dat niet?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Heel erg voor je to ik had die vrouw echt wat aangedaan.

Het gaat wel ver om te zeggen dat het to haar eigen schuld is he stelletje zure huisvrouwen. Ik verbaas me altijd weer over hoe perfect en moraalridderig mensen op forums zijn. Vraag me af of ze zelf in real life ook van die perfecte burgers zijn.
God je bent wel een zeurkous zeg. Er worden hier diverse oplossingen geboden, maar het enige wat jij doet is jammeren.
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:16
% gewijzigd
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:29:

Klopt....ik had ook NOOIT aan permanente make up moeten denken. Nooit van mijn leven. Ontzettend zonde...En pech om bij de verkeerde te belanden.Nee, niet pech. Je had er invloed op kunnen hebben door van tevoren je research te doen. Doe je dat en gaat er dan iets mis, dan heet het pech.
quote:sourpuss schreef op 29 augustus 2012 @ 22:37:

Het gaat wel ver om te zeggen dat het to haar eigen schuld is he stelletje zure huisvrouwen. Ik verbaas me altijd weer over hoe perfect en moraalridderig mensen op forums zijn. Vraag me af of ze zelf in real life ook van die perfecte burgers zijn.Je vocabulair is wel beperkt he...

Het gaat wel ver om te zeggen dat het to haar eigen schuld is he stelletje zure huisvrouwen. Ik verbaas me altijd weer over hoe perfect en moraalridderig mensen op forums zijn. Vraag me af of ze zelf in real life ook van die perfecte burgers zijn.Het had jou ook kunnen overkomen?? Mij niet, namelijk. Maakt me dat perfect? Nee.... Ik kom trouwens wel in de buurt.
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:37:

Dus je vind dat die vrouw geen enkele schuld heeft? Als dat zo was, zou niemand een rechtzaak serieus nemen en dat wordt hij welDoor de advocaat ja. Geld is geld.

Heerlijk topic
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:37:

Dus je vind dat die vrouw geen enkele schuld heeft? Als dat zo was, zou niemand een rechtzaak serieus nemen en dat wordt hij welNou, ik stel je steeds dezelfde vraag en jij legt het overgrote deel van de verantwoordelijkheid bij haar. Ik vind dat jij op de eerste plaats verantwoordelijk bent.

Het gaat wel ver om te zeggen dat het to haar eigen schuld is he stelletje zure huisvrouwen. Ik verbaas me altijd weer over hoe perfect en moraalridderig mensen op forums zijn. Vraag me af of ze zelf in real life ook van die perfecte burgers zijn.Nou, hier iemand met ervaring. Ik kan dus naar eer en geweten zeggen dat ik nooit zo onvoorbereid dit zou doen. Heb man (geen wenkbrauwen door ziekte) uitgebreid geholpen met zijn research. Dus ja, ik ben een modelburger.
@sourpuss....uhhh ben geen zure huisvrouw, enkel een vrouw met een goede, drukke baan en een gezin.

Verder, je laat je borsten toch ook niet oppompen bij de buurman omdat hij zo'n goede fietspomp heeft???
maar welke opdracht heb jij die vrouw gegeven dan? En welke kleur heb je uitgezocht, deze eh... dingen zijn oranje

Het gaat wel ver om te zeggen dat het to haar eigen schuld is he stelletje zure huisvrouwen. Ik verbaas me altijd weer over hoe perfect en moraalridderig mensen op forums zijn. Vraag me af of ze zelf in real life ook van die perfecte burgers zijn.Dus jij zou ook zonder tekenen je wenkbrauwen laten mishandelen? Je hoeft niet te weten welke kleur, vorm of hoogte de behandelaar voor ogen heeft?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
....
% gewijzigd
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 22:40:

maar welke opdracht heb jij die vrouw gegeven dan? En welke kleur heb je uitgezocht, deze eh... dingen zijn oranjeDat is na verwijdering met Revitalift Eyebrow Removal Zippy Plus pas gekomen
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:41:

De meeste mensen die hier op reageren proberen alleen mij de grond in te boren, grapjes te maken, mij een nog ellendiger gevoel te geven enz enz. Daar gaat het niet om. Ik denk dat de meeste mensen weten om welke salon het gaat. Wat ik dan probeer te zeggen, ga hier dus niet naar toe! Ik ben inderdaad ontzettend onteigelijk kwaad op deze vrouw voor de ellende die ze me heeft bezorgd en nog steeds bezorgd. Dat lijkt me terecht, aangezien je zoiets niet kan maken.

Je was duidelijk hoor.

Wat vooral belangrijk is , is dat mensen duidelijke afspraken moeten maken en zich goed moeten laten voorlichten en niet voor een duppie op de eerste rang moeten willen zitten.
waarom wil iemand oranje wenkbrauwen? Dat zie je toch helemaal niet op je huid?
....
% gewijzigd
Als je naar de voorbeelden op die site van haar had gekeken dan had je toch al kunnen zien wat een broddelwerk het is?

Ziet er gewoon niet uit...
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:41:

De meeste mensen die hier op reageren proberen alleen mij de grond in te boren, grapjes te maken, mij een nog ellendiger gevoel te geven enz enz. Daar gaat het niet om. Ik denk dat de meeste mensen weten om welke salon het gaat. Wat ik dan probeer te zeggen, ga hier dus niet naar toe! Ik ben inderdaad ontzettend onteigelijk kwaad op deze vrouw voor de ellende die ze me heeft bezorgd en nog steeds bezorgd. Dat lijkt me terecht, aangezien je zoiets niet kan maken.Neem het op op een bandje, dat scheelt weer herhalen. Ik heb al diverse keren normale inhoudelijke vragen gesteld en tips gegeven en daar ga je gewoon niet op in, je blijft je bandje afdraaien dat je ZO ZIELIG bent. Word het nu een beetje zat hoor. Hup, pony knippen, likje concealer en gaan met die banaan.
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:17
% gewijzigd
quote:achnein schreef op 29 augustus 2012 @ 22:44:

[...]

Neem het op op een bandje, dat scheelt weer herhalen. Ik heb al diverse keren normale inhoudelijke vragen gesteld en tips gegeven en daar ga je gewoon niet op in, je blijft je bandje afdraaien dat je ZO ZIELIG bent. Word het nu een beetje zat hoor. Hup, pony knippen, likje concealer en gaan met die banaan.Het advies voor alles
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:17
% gewijzigd
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:44:

Die kleur is niet eens pigment meer, dat is al verwijderd. Het is een afdruk van een huid die 2 heftige behandelingen heeft gehad en moet genezen.En dat genezen ga je doen in de beslotenheid van je huis? Al 4 weken. Heb je een werkgever?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven