Mode & Beauty alle pijlers

Permanent make-up mislukt!

29-08-2012 20:51 420 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 15:52
Reden: Inhoud niet meer van toepassing
% gewijzigd
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:43:

Tuurlijk hebben we voorbesproken! Ik was ontiegelijk zenuwachtig. We hebben er zelfs lang over gedaan de kleur uit te kiezen. Mevrouw verzekerde me het komt wel goed, ik weet wat ik doe enz enz. Ik weet wat mooi is bij je gezicht. Ik doe dit al zo lang. Ik heb op haar vertrouwd! De kleur is rood na de 2 verwijderbehandelingen met rejuvi!Heeft iemand al de tip gegeven om Dasty te proberen?
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:45:

Ik maak me boos om de mensen die op een bepaalde manier reageren. En aangezien er zo weinig normale reacties zijn, is het moeilijk om daar op te focussen!Gek he. Toch raar dat de hele wereld het anders ziet.
quote:sourpuss schreef op 29 augustus 2012 @ 22:37:

Heel erg voor je to ik had die vrouw echt wat aangedaan.

Het gaat wel ver om te zeggen dat het to haar eigen schuld is he stelletje zure huisvrouwen. Ik verbaas me altijd weer over hoe perfect en moraalridderig mensen op forums zijn. Vraag me af of ze zelf in real life ook van die perfecte burgers zijn....en dat noemt zich zelf zure poes. Uhuh *trekt wenkbrauwen eens op. Gewoon. Omdat dat kan #puâhnatuâh *
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 22:42:

waarom wil iemand oranje wenkbrauwen? Dat zie je toch helemaal niet op je huid?EK, Olympische Spelen..... het was een drukke zomer voor de Oranjefan!

Ik maak me boos om de mensen die op een bepaalde manier reageren. En aangezien er zo weinig normale reacties zijn, is het moeilijk om daar op te focussen!Misschien kun je een paar ogen op je achterhoofd laten tatoeëren?
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:15
% gewijzigd
Waarbij, voor hetzelfde soort gebruik ik dezelfde woorden. Jij bent behoorlijk beperkt in je vragen he, je blijft maar doorzaniken over hetzelfde. Ja ze had misschien iets beter kunnen opletten, dat geeft to toe maar je blijft maar doorgaan... Vraag me af wat je hiermee wil bereiken
quote:tzippa2 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:45:

[...]

Heeft iemand al de tip gegeven om Dasty te proberen?

Nee! VC is er ook niet,

Maar goeie tip!!
quote:tzippa2 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:45:

[...]

Heeft iemand al de tip gegeven om Dasty te proberen?

Of anders, als last resort, de klauwhamer. Toch?
quote:sourpuss schreef op 29 augustus 2012 @ 22:46:

Waarbij, voor hetzelfde soort gebruik ik dezelfde woorden. Jij bent behoorlijk beperkt in je vragen he, je blijft maar doorzaniken over hetzelfde. Ja ze had misschien iets beter kunnen opletten, dat geeft to toe maar je blijft maar doorgaan... Vraag me af wat je hiermee wil bereikenDe top!!!
Ben ik blind of zo? Ik zie geen foto?

Ik maak me boos om de mensen die op een bepaalde manier reageren. En aangezien er zo weinig normale reacties zijn, is het moeilijk om daar op te focussen!

Hoezo? Ik heb heel erg m'n best gedaan op je foto. En het resultaat is best mooi.

Leen: avatarT!
quote:leentjedb schreef op 29 augustus 2012 @ 22:47:

Ben ik blind of zo? Ik zie geen foto?Nee, je kunt alleen niet lezen. Het is haar Avatar. Is al een paar keer gezegd.
quote:muloza schreef op 29 augustus 2012 @ 22:47:

[...]

Hoezo? Ik heb heel erg m'n best gedaan op je foto. En het resultaat is best mooi.

Hij was prachtig
quote:leentjedb schreef op 29 augustus 2012 @ 22:47:

Ben ik blind of zo? Ik zie geen foto?Zie ava van TO
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:43:

Tuurlijk hebben we voorbesproken! Ik was ontiegelijk zenuwachtig. We hebben er zelfs lang over gedaan de kleur uit te kiezen. Mevrouw verzekerde me het komt wel goed, ik weet wat ik doe enz enz. Ik weet wat mooi is bij je gezicht. Ik doe dit al zo lang. Ik heb op haar vertrouwd! De kleur is rood na de 2 verwijderbehandelingen met rejuvi!

O, wat voor kleur was het dan?

Ik kan maar niet begrijpen dat je dit hebt gewild, er is echt niks mis met je echte wenkbrauwen
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:15
% gewijzigd
quote:muloza schreef op 29 augustus 2012 @ 22:47:

[...]

Een beter resultaat dan vrouw met 25 jaar ervaring, misschien kun jij wat herstelwerkzaamheden verrichten bij TO?
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:46:

Bedankt voor het advies. Pony is inderdaad een goede, tijdelijke oplossing. Deze dingen gaan hoe dan ook verdwijnen, wat voor littekenbehandelingen of wat er voor nodig is!

Ik had hem in je toppik van vanmiddag al geschreven , maar :

Probeer die tattoo covver up van KatvanDee oid ( tattoo mevrouw, heel hip is ze ) eens. Die heeft een foundation die echt álles schijnt te dekken.

Buiten dat, vitamine-E creme. Vitamine e is huidherstellend. Ik heb ivm veel littekens regelmatig gebruik gemaakt vna de meest pure vorm die ik kon krijgen via de apotheek. En het werkt wonderwell.
quote:Tia.Dalma schreef op 29 augustus 2012 @ 22:46:

[...]

...en dat noemt zich zelf zure poes. Uhuh *trekt wenkbrauwen eens op. Gewoon. Omdat dat kan #puâhnatuâh *
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:46:

Bedankt voor het advies. Pony is inderdaad een goede, tijdelijke oplossing. Deze dingen gaan hoe dan ook verdwijnen, wat voor littekenbehandelingen of wat er voor nodig is!Wel naar een goede kapper gaan dan he?
quote:mariekkk schreef op 29 augustus 2012 @ 22:51:

[...]

Wel naar een goede kapper gaan dan he?
weken in de biotex???

Op 60graden wassen met vanish???

Dit zijn de oplossingen die ik vind als ik op wortel vlekken verwijderen zoek in google...maar schijnt idd erg lastig te zijn.
quote:mariekkk schreef op 29 augustus 2012 @ 22:51:

[...]

Wel naar een goede kapper gaan dan he?Ik weet er nog wel 1, mij hebben ze van de week een prachtige bos stro aangemeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven