Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel een buikdanseres (een moeder van het schoolplein, uit mijn gebruikelijke netwerk dus. ) die met een boa constrictor om haar nek op jengelmuziek in prachtige jurken prachtig staat te dansen en te wezen. Maar of die naar Bentetje-dorp wil?

Mooi feestje voor een mooi meisje dus. Fijn!

En zo bijzonder is collecteren ook weer niet hoor. Ik ging vroeger al met mijn ouders mee en vond het toen al leuk (mocht dan zelf een paar straten doen). Doe er ook nog maar twee per jaar; astma-fonds en de hartstichting. De anderen heb ik afgezegd omdat ik steeds oppas moest regelen voor de Bloesjes en het al druk genoeg heb. Deze twee collectes doen we samen en dan is het leuk. En ook alleen een paar straten, zodat we dat in twee avonden kunnen doen én in de straten waar het nut heeft. Want ik sommige straten doen ze gewoon de deur niet open als ze een collectebus zien of loop ik een uur voor 3 euro. Dacht ut nie.

En in deze straat, waar we nu lopen, kennen ze ons omdat we het al jaren samen doen. En dan krijgen de Bloesjes complimenten dat ze er weer zijn en snoepjes soms. Elk jaar plakken zij de stickertjes weer een paar cm hoger, wat wel leuk is als de oude stickers er nog zitten. Kun je de BLoesjes zien groeien!

Weer aan de slag! Ook ik maak behoorlijk veel kilometers, Lil. Ik ga een lease-auto vragen; kilometervergoeding is volgens mij duurder.
quote:roque schreef op 17 april 2008 @ 12:53:

Ik zou zeggen: Zuid Afrika Bloes

Geen slecht idee! Maar ik vind ze zo rascistisch daar.....
leuk hoor bloes, dat verhaal van de collecte met de bloesjes.

Thema is Hawai, iemand nog ideëen? Jammer dat jouw Boa mevrouw wat ver woont bloes...
Bentetje, egyptische vriend van vriendin van mij geeft buikdansles , weliswaar regio suupstad.......(en ook geen danseres, maar danser), maar hij zit wel erg in de egyptische scene in Nederland, dus misschien kent hij ook wel mensen in jouw regio.
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-04-2008 13:56
Reden: nog wat missing info
% gewijzigd
lief suup...het probleem (waarschijnlijk) is dat we een minimaal budget hebben.
daar ging ik al wel van uit . Ik wil wel eens voor je informeren.
graag, wie weet of we tot iets kunnen komen.

(psssst, minimaal is ècht minimaal hoor)
quote:bentetje73 schreef op 17 april 2008 @ 10:35:

Of kent een van jullie misschien nog een ballonnenknutselman, buikdanseres, vuurspuger of degenslikker? Zou leuk zijn.....

Ik wil wel aan degens likken hoor.
Oh Hawaï? Aloha!

Maar wat doet een egyptische meneer dan daar????? Of ben ik nou topgrafisch in de war?
neu , is niet hawaiaan, maar wel exotisch? weet ik veel, misschien kan die meneer ook wel hoeladansjes?
quote:qwertu schreef op 17 april 2008 @ 14:10:

[...]

Ik wil wel aan degens likken hoor. Zou je dat wel doen joh?! Je mag al bijna nix eten maar dadelijk kún je niets meer eten, zonder tong.....
Een steelguitar-meneer zou helemaal gaaf zijn. Al gegoogle-d?
Je hoeft je tong er toch niet omheen te slingeren? Da's alleen met paaldansen Bloes (en met je benen dan dus ).
Jezus Q, jij bent écht heel blont!
Bentetje, dat klinkt als een heerlijke roze bende.

Lil, ik ben nu wel heel benieuwd naar welk behandelplan heeft gewonnen. Maar jeetje zeg, wat duurt dit lang zeg.

Hier heerst rust. Wat heerlijk. En dat tot morgenavond. Natuurlijk had ik wel de tranen in mijn ogen staan toen Madokus ze weg ging brengen. Ach, je bent een moedermuts of je bent het niet. Vanavond gaan Madokus en ik in ieder geval lekker met zijn tweetjes uit eten.
quote:Bloesem schreef op 17 april 2008 @ 15:07:

Een steelguitar-meneer zou helemaal gaaf zijn. Al gegoogle-d?

dat is toch ook niet Hawaiaans of wel?

Ballonnenknoper, limbodanser of hoeladanseres, dat is het meest handig waarschijnlijk. Waarvan het eerst natuurlijk 0 met het thema te maken heeft maar wel leuk is als kinderanimatie.
ik mis een posting van net?!

Ik schreef geniet er van Madootje!
quote:bentetje73 schreef op 17 april 2008 @ 17:57:

ik mis een posting van net?!

Ik schreef geniet er van Madootje!

Oh-oh... waar heb je die dan neergezet?!

Sekspijler?

Veel plezier, Mado!
dat zou wel een giller zijn! Geen idee....ik heb hooguit bij de nieuwe topics hiernaast gekeken net.
quote:bentetje73 schreef op 17 april 2008 @ 17:57:

[...]

dat is toch ook niet Hawaiaans of wel?oh?
excuus
Ik kan ook heel goed limbo-dansen hoor. 2 flessen rosé doen meestal de truuk wel.

R.E.S.P.E.C.T voor Bent, kinderfeestje zit er dus weer op. Dat roze gebeuren heb je goed gedaan! Klinkt lief, zo'n klein krummel met traantjes van de spanning.

Lekker he, Mado. Veel plezier vanavond saampjes.
oké de limbodanseres heb ik binnen! Super bam, dat je zo mee wilt werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven