Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Dierentuin afoort is zeker leuk! En bos ook (en stuk goedkoper).
haha, Komt Rob bij je langs bam? (denk eigen huis en tuin muziekje erbij.....). Leuk hoor, vooral dat tuinmeubel shoppen, maar wel duur vaak.

Lil, je vinger klinkt echt afschuwelijk! Wat zal je een pijn hebben! Hoe gaat het nu met je? Amersfoortse dierentuin vind ik inderdaad enig, zeker met jonge kinderen.

Gisteren heb ik ordinair gewerkt en ik moet nu nog 3 avonddiensten, moet niet gekker worden. Heerlijk uitgeslapen vanmorgen tot wel 10 uur , al ging ik ook wel laat slapen. Hebben jullie dat ook , dat als de kinderen er niet zijn dat de sex nog lekkerder is? Blijkbaar lig ik toch altijd wel met 1 oor te luisteren of er geen kind aankomt.

Over een uurtje wordt het grut thuisgebracht, KK heeft dan (weer) een partijtje en opa en oma blijven bij GG. Ikga dan weer aan het werk. Tot die tijd dus heerlijk tijd voor mezelf, lekker hoor, zo`n rustige ochtend!

Ik heb nog geweldig nieuws: humpie mag morgen naar huis!!! Gewoon in zijn eigen wiegje, in zijn eigen kinderwagen en bij zijn eigen papa en mama. zo fijn!
Ja Bentetje dat herken ik wel. Toevallig "logeerden" Lientje en Lotje vannacht op zolder bij Loentje en dat is ook al ver gegoeg.

Meave, als het gewóón een kutgevoel was, vooral niet op broeden dan voel je je zo weer kut, da's zonde!

Oh Lil die vinger is wel echt heel akelig zeg. Ben je nu met de AB begonnen? Helpt het al iets?

Hier een druk voebalweekend; Loentje is nu aan het voetballen, Pompel en Lotje zijn mee. Morgen moet eerst Pompel voetballen, dan Loentje een voorwedstrijd voor het 1e (schijnt een eer te zijn?) en dan dus het 1e, die wedstrijd willen Loentje en Pompel ook zien.

Ik zelf ben van plan de kasten van Lotje en Leentje uit te mesten en de grotere maten van zolder te halen enzo.

Wel een rustig weekend dus verder: lekker!

Die van Lientje heb ik vorige week al gedaan, nadat ik een doos kleren van verano toegestuurd had gekregen.
straks komen jouw kinders om in de kleren .

Betekent dat nou dat ze hier nog wel meeleest (of in de AK) of heb jij persoonlijk contact met haar?

Kinderen zijn thuis, KK is nu naar partijtje en GG met opa en oma naar het dorp, heb ik weer het rijk alleen , best even lekker, zo`n rustig ochtendje voor mijn werk.

Hebben jullie leuke plannen voor de meivakantie? Wij willen eigenlijk de eerste week gaan kamperen, mits het weer wat beter wordt. De andere week moeten we gewoon werken en dus gaan de kinderen naar de bso. Koninginnedag zijn mijn kinderen (vooral GG0 dol op en dus moet dat gevierd, hetzij thuis, hetzij op kampeeradres. Bovendien zie ik pimpel (toch?) en mischien ook wel bambi (plan?).
Goeidag

Mijn kinderen gaan in de mei-vakantie naar opa en oma en ik ga leren, in mijn vrije tijd dan. Is de planning. In de 2e week komen ze wel 2 dagen terug, ivm LE's verjaardag. En ik zal die tijden ook nog wel naar m'n ouders gaan, om kinderen en ouders te zien

Hier was een druk voetbaldagje. LE speelde 2 wedstrijden. Elvis is tijdens de 2e wedstrijd geblesseerd geraakt, zweepslag ws. Bálen. Hij kan wel een beetje strompelen door de kamer.

Is het nog wat goedgekomen met de kinderen Meave?

Lekker man, zo'n opgeruimde tuin, Bambi!

Stond ik net in de winkel (gelukkig was het al de planning dat ik boodschappen zou doen, anders kwam dat er ineens extra bij.. daar kan ik zo slecht tegen, haha) stond Moppentoet ineens naast me. Grappig.

Zo

nu nog even snel visite doen. Ik bel de hele morgen al, zegt Elvis net dat m'n oom's telefoon het nog niet doet. Dan maar op de bonnefooi.

Toedels
Later is nu
Wat fijn van humpie! Ik moest er vannacht nog aan denken (wet ook niet waarom), wat heerlijk dat hij thuis is, wat fijn voor de ouders ook... ~zucht van verlichting~

Ik weet het nou zeker, ik kan gewoon niet goed tegen antibiotica. Ik raak er altijd in een soort misselijke darmklachterige PMS-staat van. Voor de duur van de kuur. Ik heb ergens wel medelijden met mijn arme huisgenoten groot/klein, maar ik kan het echt niet helpen. De oudste 2 hebben vanochtend een verrassingsontbijt voor ons gemaakt, zo ontzettend lief (en een herrie! en we mochten niet komen kijken, ik stierf allerlei doden) en dan nog ben ik een kwartier later weer schijtgehumeurd. Dat vind ik wel erg.

Vanavond ga ik me aan het geheel onttrekken en bij beste vriendin in A'dam op de bank zitten en me laten vertroetelen met kopjes thee en hapjes en lekker kletsen. Heeft GG een avond eenzaamheid, volgens mij is die daar ook érg aan toe.
Lil, ik voel met je meee, met de ab-darmklachten :( Heb er ook last van.

Ik kreeg net een heldere ingeving: zouden we daar niet gewoon iets van norit tegen kunnen nemen?
Ach Lil, wat klote.

Bentetje: jaahaa! Wil je graag zien in de meivakantie, heb je al opties? Want agenda begint toch weer langzaam vol te stromen.
Hebah, Lil en Tila. Lastig die darmklachten gelijk van de AB. Ik zou niet gelijk norit nemen, Tila, aangezien die de AB zou kunnen gaan 'opzuigen' en die dus niet in je bloed komt. Iets dergelijks gebeurt ook met de pil, heb ik me laten vertellen, waardoor norit de werkzaamheid van de pil ondermijnt. Ik weet niet of het gebeurt, maar het zou dus kunnen.

Elvis strompelt

En we gaan naar bed.

wij slapen op zolder, maar ik luister inderdaad steeds met een oor of ik de trap hoor. En het is een houten trap, die hoor je sowieso.. Lekker ontspannen
Later is nu
Gut Lil, je had hier wel aan kunnen schuiven. Al kibbelen Qlief en ik al de hele dag over wie nou het zieligst is en wie dan door wie vertroeteld moet worden. Ik weet niet of je in zó'n bui was, maar zo ja: je bent morgen ook gewoon welkom hoor.

Xop, ik weet niet of je al "gewoon" in die regio bent of dat je er speciaal voor naartoe gaat. In het laatste geval is mijn tip een beetje te gewoontjes namelijk, maar in het eerste geval is het leuk voor een dagdeel: de Piramide van Austerlitz. Mooi bos om te wandelen, de piramide dus grote speeltuin in het bos en ik geloof dat er zelfs nog een pannenkoekenhuis o.i.d. bij zit (maar dat laatste weet ik niet zeker, dat kan ook zijn dat die in dezelfde buurt maar dan een afslag verder ofzo zit).
Och arme Elvis...

(Weet je zeker dat je seks wilt, Dream? Straks kan 'ie morgen niet eens meer strompelen... )
Haaai die Q!

Tjonge, het is hier echt rustig de laatste paar dagen.

Ik moet dringend naar bed, maar zit lekker aan een wijntje in mijn eentje...
Zit je nu nog steeds in je eentje te drinken, Pimp? Want dan ga ik me zorgen maken.

Klopt, Q, daar zit een groot pannenkoekenhuis met grote speeltuin, is ecgt een aanrader Xop!

~ gaat weer verder gezellig doen~
Ja, nog steeds! Jij ook?

Zullen we de drank nu dan maar verruilen voor koffie?

Goedemorgen!
Ik weet niet zeker of bij die speeltuin een pannenkoekenhuis zit, wij rijden altijd een afslagje verder.

Mag het ook thee zijn?

Wat ben je vroeg trouwens Pim!
Goedenmorgen!

Zie ik nou goed dat Bambi 's nachts op 03.03 uur 'weer gezellig' gaat doen?

Jahoor, die seks gaat best, met een strompelman. Daar hebben we jarenlange ervaring in.

Hij voelde zich vanmorgen al een stuk beter.

Ik doe mee met thee

Ik ga zo de wijk in met de kinderen, er zijn allerlei activiteiten. Het is gelukkig droog. Wordt vast leuk..

Toedels

Later is nu
het is hier inderdaad rustig steeds, hoewel dat in het weekdn meetal wel is. ik ben aan het werk, althans de avonden en middagen dus dat gaat niet handig om dan steeds te posten. Pim, we weten nog steeds niet of we nou gaan kamperen, het moet wel wat warmer worden dan. We kunnen misschien handiger een (onder voorbehoud) afspraak maken ? Welke dagen heb je nog plaats voor visite?

Hier een heerlijke ochtend , lekker uitgeslapen tot kwart over negen (zoete kinders!), rustig met elkaar ontbeten en nu heerlijk koffie in de zon in de tuin (lang leve de tuin op het zuiden!). Kinders zijn aan het fietsen en als ik naar mijn werk ga, gaat bentos met ze zwemmen, fijne dag!

Prachtige dagvoor een humpie om thuis te komen. Zal best confronterend zijn, de kalender staat nog op 4 april, de klok staat stil en waarschijnlijk is ze zo halsoverkop vertrokken dat als het ware haar koffiemok nog op de tafel staat. Zal best moeilijk worden voor ze denk ik. Hopelijk slapen ze vannacht ene beetje.

Welkom thuis Humpie! Dat zal idd een onwerkelijke thuiskomst zijn lijkt me zo.

Ben je na vandaag een beetje door je avonddiensten heen Bentetje? Lekker hoor uitslapen. En dat met de kinderen in huis.

Hier zijn we onverwachts aan huis gekluisterd. Madokus heeft de piketdienst overgenomen van een collega die ziek is. Dat betekent dus dat er hier een mooie gele auto voor de deur staat en dat Madokus in de buurt van die mooie gele auto moet blijven.
Kun je met die mooie gele auto ook uitstapjes doen, Madootje? Krijg je overal voorrang

Fijn dat humpie thuiskomt!

Hier waren de activiteiten leuk, maar we zijn maar bij 2 geweest. En we hebben met een huifkar gereden, ook leuk. Ik dacht dat alles tot 5 uur was, maar de buurtcentrumdingen waren al om 4 uur afgelopen, op het plein gaat het door, maar ik ben niet zo'n fan van Imca Marina en hier schijnt helaas geen zon, dus daarvoor hoefde ik ook niet buiten te blijven.

En ik heb weer wat; een klein teentje die steeds uit de kom schiet Dat deed ie altijd al de eerste dagen in sandalen, maar nu dus ook al in m'n dichte schoenen.
Later is nu
au, hoe krijg je dat nou voor elkaar?! Dan maar strakkere schoenen?

Nee hoor mado, morgen ook nog. Het is rustig dus erg makkelijk geld verdienen en ook nog eens een leuk team, tel daarbij op dat ik niet hoef te koken en bedenk dan dat het veel slechter kan! wel jammer van het mooie weer. Het schijnt de komende dagen door te zetten, zalig! Toch wel een beetje leuke zondag gehad of moest madokus weg?
Madokus is vanmiddag een tijd weg geweest om de auto op te halen en wat dingen op de post te regelen. Vanmiddag was meneer strontchagerijnig dus heb ik hem in een ieders belang maar de mogelijkheid geboden om zijn bed een tijdje in te duiken. En nu is hij inmiddels weer weggepiept. We rommelen dus maar wat aan hier vandaag. Helaas is Bink wat van de leg de laatse paar dagen. Heeft misschien met de logeerpartij bij mijn ouders te maken. Hij is erg moe en mopperig, maar slaapt slecht overdag.
Jammer, Dreamer dat je een deel van het programma bent misgelopen. Een huifkartocht klinkt dan wel weer leuk.
quote:dreamer schreef op 19 april 2008 @ 15:33:

. Elvis is tijdens de 2e wedstrijd geblesseerd geraakt, zweepslag ws. Bálen. Hij kan wel een beetje strompelen door de kamer. He shoot, wie moet er nu stofzuigen in huize Dreamer?
quote:madootje schreef op 20 april 2008 @ 17:48:

Jammer, Dreamer dat je een deel van het programma bent misgelopen. Een huifkartocht klinkt dan wel weer leuk.

Een huifkartocht is alleen leuk als je flink aangeschoten bent hoor. (sprak zij uit ervaring) Dan is zelf bowlen leuk.....

En Madootje; wat een hoop gesjagerijn van de meneren in jouw huis. Ieuw. Heb je Madokus weer een beetje in het gelid geschopt inmiddels?

De Bloesemresidentie wordt inmiddels weer omgeven door een lommerijke tuin. Gisterenochtend met de Tuinman de handen uit de mouwen gestoken en een boom gerooid in de voortuin, drastich gesnoeid, gewied, gemaaid en gevertikuteerd waardoor het nu weer ergens op lijkt. Het alleenstaandemoedergehalte van mijn tuin en die van de buurvrouw was ietwat te hoog geworden, dus de buuv heeft deze week hard gewerkt en nieuwe struiken enzo geplant (?) en we zijn nu erg trots dat het er weer een beetje leuk uitziet.

De Bloesjes zijn met Opa naar de stad geweest en hebben nieuwe schoenen gekregen. En 's avonds zijn we gewoon lekker allemaal in bad gaan liggen en hebben we gekeuteld. Fijn!

Vandaag ook weer hard gewerkt in huis en achtertuin maar daarna wel fijn gaan eten en kleppen bij ouders van een vriendinnetje van Jongste. Hele leuke mensen, ik vind mezelf zo rijk!

Nu moet ik nog even een pensionnetje regelen in Limburg voor volgende week met Opa. Ook heel vervelend.

Enniewee: fijn nieuws over Humpie!!! En van Bam, (nixnie burgelijk hoor, om blij te zijn met je tuin dat overkomt de besten, zeg maar ) Hoop dat Xop het leuk heeft gehad in A'foort, dat het goed gaat met Verano. En dat de vinger van Lil nu eindelijk Koest is. En het humeur van Meave weer beter ( ik vind het niet gek hoor, jij wel dan? )

~hangt aan de Happy Hour Bel en begint te tappen~
Rondje van mij, want leuk nieuwtje....

Als ik het huwelijksaanzoek juist geinterpreteerd heb, dan is de kans zeer aannemelijk dat ik binnenkort(?) ga trouwen!!

Dat is toch wel een drankje waard, dacht ik zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven