Mode & Beauty alle pijlers

Strings

30-08-2012 14:03 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie draagt ze nog?

getriggert door het fenomeen hipster dat ik constant in de laatste 10 voorbij zag komen, denkende dat het een onderbroek was, zal wel een generatiekloof zijn met mijn 35 lentes, vroeg ik mij dit af.

Ik draag dus hipsters, aan mijn kont dus.
Ik heb zelfs geen ander ondergoed dan strings!
Ik vind een string dus echt een martel werktuig, of het nu een touwtje is of een normale, het zit gewoon niet voor mij.

Vroeger deed ik mee omdat het zo hoorde, nu ben ik blij dat ze weer uit zijn.

quote:zusenzoo schreef op 30 augustus 2012 @ 14:23:

Ik vind een string dus echt een martel werktuig, of het nu een touwtje is of een normale, het zit gewoon niet voor mij.

Dan koop je waarschijnlijk te kleine strings...

't Is voor mij een goede graadmeter om te merken dat ik wat ben aangekomen namelijk...
@ Zusenzoo

Wat is dat voor een onzin '' Dat verraad je leeftijd? ''

Er zijn mensen van 40 die nog strings dragen hoor!

Ik snap niet wat daar mis mee is.

Zo kun je ook zeggen, 'Draag je al hipsters op je 25sté , wat ouderwets? '' .

Iedereen draagt toch gewoon wat zij lekker vind!

Of dat nou strings, of oma-onderbroeken zijn!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 30 augustus 2012 @ 14:29:

@ Zusenzoo

Wat is dat voor een onzin '' Dat verraad je leeftijd? ''

Er zijn mensen van 40 die nog strings dragen hoor!

Ik snap niet wat daar mis mee is.

Zo kun je ook zeggen, 'Draag je al hipsters op je 25sté , wat ouderwets? '' .

Iedereen draagt toch gewoon wat zij lekker vind!

Of dat nou strings, of oma-onderbroeken zijn!

Neem het vooral serieus... ( jij bent zeker nog geen 30 en draagt strings, dat kan niet hè, moet je niet op mij af reageren)

Nee pimpel, ik heb gewoon dikke billen, ook al zijn de strings zelfs te groot dan nog voel ik ze.

Was gewoon een komisch topic, ik lees hipster en dacht aan onderbroeken en toen aan strings die vroeger het straatbeeld beheerste en nu niet meer, that's it.
Ik draag al jaren strings (ik ben 28) en kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een 'normale' onderbroek overga. Vreselijk die randjes op je billen!!! En ik krijg altijd zo'n warm kruis/kont als ik een hipster/boxer draag.

Ik draag van die heerlijke basic strings van de Hema, van die katoenen dingen. Die kanten gevallen draag ik niet, ga ik van zweten en krijg ik jeuk van.

En ik gebruik tampons, nooit meer geklooi met een maandverbandje in je broekje!
Ha, ik ben zo 'oud', dat ik mijn eerste strings alleen per postorder kon bestellen, bij de sexartikelen! (ja echt). Die waren niet te koop bij de hema (H&M bestond nog niet)

31 en al jaren van de strings af!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Strings? Nooit!

Vind trouwens de uitdrukking : reetveter veel leuker.

En laatst hoorde ik er nog één : poepkoord!

quote:Francisca21 schreef op 30 augustus 2012 @ 14:35:

Ik draag al jaren strings (ik ben 28) en kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een 'normale' onderbroek overga. Vreselijk die randjes op je billen!!! En ik krijg altijd zo'n warm kruis/kont als ik een hipster/boxer draag. Ik krijg juist een enorme zweet kont met een string.
Hier ook al jaaaren geen strings meer, vind ze ook enorm on sexy....
Ik heb nooit het voordeel ingezien van strings.

Ze zitten niet mooi en ze zitten niet lekker.

Als het erom gaat dat je geen randje door je linnen broek mag zien, dan kun je volgens mij nog beter helemaal geen onderbroek aan trekken.

Ik ben van de sloggi's en als ik wat minder in mijn slappe was zit van de anni-rolfi's, de heupslips, welteverstaan.
@Zusenzoo

Daar heeft het helemaal niets mee te maken!

Maar iedereen draagt toch gewoon wat die fijn vind!

Om nou te zeggen dat ze zoo niet meer in zijn, of zo 1999? Vind ik gewoon raar!

En nee ik ben inderdaad nog geen 30, en draag strings.

maar wat er dat toe doet!?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
je bent raar idd
Ik vind zelf hipsters te laag zitten om lekker te zitten en bij mij mooi te staan van voren en traditionele strings vind ik wat saai, dus ik draag kanten Brazilians.

Deze broekjes bedekken van achter de billen half, maar ze hebben geen brede band aan de zijkant zoals een hipster.

Brazilian
Brazilians heb ik ook, zitten ook erg lekker!
Oh en m`n vriend vind Brazilians ook erg leuk, haha!
Zusenzoo, ik ben zo gelukkig dat je dit topic opent! Ik zit ook al de hele week naar dat "hipster" gebeuren te kijken, en was zelfs even in de veronderstelling dat ik daar mijn hervonden waardering voor de ouderwetse onderbroek kon uiten.

Ik ben dus afgestapt van de strings. Heb in de aanbieding een aantal Björn Borg hipsters gekocht en ik wil niet meer terug! Heerlijke dunne broekjes die niets afknellen, niet schuren en die je niet voelt zitten.

Ik deed deze openbaring trouwens van de week ook tegen mijn zusje, die mij vervolgens voor oma uitmaakte. Geen string? Nee, dat kon echt niet!
Hoe oud is zusje Rozehanddoek? Ik ben 22 en mijn vriendinnen zijn ook allemaal rond de 20, maar strings worden echt niet meer gedragen haha. Allemaal hipsters, boxertjes, shortjes, brazillians etc.
Onder strakke broeken draag ik strings en onder losser zittende exemplaren hipster of boxer of zoiets. Ben bijna 26
Ik draag nooit strings. Wel strakke boxers, hipsters en ja, ook wel eens een Sloggi.
Ik draag mijn ondergoed naar mijn eigen behoefte; dus de ene dag strings, tanga's of brazilians, de andere dag hipsters, boxters of gewone onderbroeken. Eigenlijk gewoon waar ik zin in heb en wat ik onder een kledingstuk lekker vind zitten.
Oh de Sloggi, daar heb ik er ook eentje van. Heerlijk!

KatVonDee, mijn zusje is net zou oud als jij. Ik denk dat die nieuwe onderbroeken-trend aan haar voorbij is gegaan, want ze heeft echt een afkeer van al het ondergoed wat niet in je bilnaad zit.
quote:hiesje schreef op 30 augustus 2012 @ 15:48:

Ik draag mijn ondergoed naar mijn eigen behoefte; dus de ene dag strings, tanga's of brazilians, de andere dag hipsters, boxters of gewone onderbroeken. Eigenlijk gewoon waar ik zin in heb en wat ik onder een kledingstuk lekker vind zitten.Dit. En ik ben 25. Ik snap de afkeer tegen strings niet echt.. Het was ook compleet aan mij voorbij gegaan dat dit blijkbaar 'niet meer kan'. En nu ik het weet, denk ik niet dat ik me er iets van ga aantrekken
Ik wist ook niet dat string "uit" waren. Ik draag meestal strings, van onderbroeken krijg ik een zweetreet.

Brazillians heb ik ook. Vind ik ook mooi staan en zit nog een klein beetje als een string. Ik vind strings trouwens ook helemaal niet on-sexy. Waarom vinden sommigen dat?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven