AAAAAHH ik word helemaal knetter hier, ik heb om 17.00 een afspraak met de tattoo man. Ik krijg een sleeve op mijn bovenarm. Alleen de buitenkant, dus het zal waarschijnlijk niet eens pijn doen. Maar toch voel ik me zo gestressed en flauw.. iemand tips? ik probeer me al bezig te houden met alles om me heen..
Iig even goed eten Dat dus. En tegen de verveling en om de tijd om te krijgen kun je nu allerlei muziek gaan uitzoeken die je tijdens het zetten van de tattoo kunt luisteren via je mobiel of zo?
ja, goed idee van de muziek. Ik heb hier alleen de spullen niet daarvoor. Ik ben klaar met mijn college's op school (akv st joost breda) en straks haal ik wel wat te eten en loop ik langzaam naar de stad ofzo
Haha spannend he ik ben vorige week voor het eerst geweest, kon meteen terecht en dat vond ik erg fijn. Had de binnenkant vaan mijn arm, dat schijnt een pijnlijke plek te zijn maar vooral het inkleuren was echt goed te doen. Veel plezier
Helemaal eens met Tomatensoep. Je moet maar denken als het echt zo erg is liepen er niet miljoenen mensen met een tattoo rondt, je kunt het! Denk maar aan het resultaat