TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
donderdag 30 augustus 2012 om 16:29
donderdag 30 augustus 2012 om 16:42
Ik heb sinds vorige week maandag niet meer goed geslapen, omdat ik moest stoppen met mijn slaapmedicatie. Ik lig nu uren wakker elke nacht en vervolgens slaap ik steeds 5 of 10 minuten. Overdag doe ik dan nog een paar hazeslaapjes, omdat ik anders de dag niet doorkom. Ondertussen voel ik me uitgeput!
Verder gewoon de hele dag misselijk. Niet echt dat ik moet overgeven, maar zo net er tegenaan. Als ik iets eet is het even weg om 10 minuten later weer terug te komen. Ik heb ook de hele dag het gevoel dat er iets in mijn keel zit, alsof het dik is van binnen.
Maar ik wil niet zeuren, want voor mijn doen is het heilig.
Verder gewoon de hele dag misselijk. Niet echt dat ik moet overgeven, maar zo net er tegenaan. Als ik iets eet is het even weg om 10 minuten later weer terug te komen. Ik heb ook de hele dag het gevoel dat er iets in mijn keel zit, alsof het dik is van binnen.
Maar ik wil niet zeuren, want voor mijn doen is het heilig.
donderdag 30 augustus 2012 om 16:47
Ohja, gisteravond zat ik in de huiskamer tv te kijken. Hoor ik opeens manlief buiten roepen: "yvonne!!!" Op een toon dat ik meteen wist dat er iets aan de hand was. Kom ik buiten, staan onze kalveren bij de voordeur lekker in de voortuin te knabbelen. Ik lag helemaal dubbel, man was enigszins aan 't flippen. Hij voelde zich beroerd en zag de bui al hangen.
Nou heeft hij de nodige ervaring met koeien (zijn vader had hier vroeger melkvee) en met koeien vangen/terug in de wei drijven. Met veel geduld en een emmer brokjes hebben we ze weer in de wei gekregen, maar ik was blij dat manlief thuis was. Alleen zou ik me er echt geen raad mee weten.
Nou heeft hij de nodige ervaring met koeien (zijn vader had hier vroeger melkvee) en met koeien vangen/terug in de wei drijven. Met veel geduld en een emmer brokjes hebben we ze weer in de wei gekregen, maar ik was blij dat manlief thuis was. Alleen zou ik me er echt geen raad mee weten.
donderdag 30 augustus 2012 om 16:56
http://forum.viva.nl/forum/Kinderen/Twe ... ges/166281
Waarom stel ik mijn vraag hier ook?
De BV-politie is meteen paraat en daarnaast nog een hoop vrouwen die hun mening willen geven. Wat is er toch zo moeilijk aan de vraag of iemand ergens ervaring mee heeft?
Waarom stel ik mijn vraag hier ook?
De BV-politie is meteen paraat en daarnaast nog een hoop vrouwen die hun mening willen geven. Wat is er toch zo moeilijk aan de vraag of iemand ergens ervaring mee heeft?
donderdag 30 augustus 2012 om 17:04
Ja, niet slapen en je volledig uitgeput voelen... dat is behoorlijk deprimerend.
Wil je me anders ff mailen. Er is misschien iets waarmee ik je kan helpen. *poef*
En trek je niet te veel aan van de BV-reacties op je topic. Waarschijnlijk ben je heel gevoelig voor dit onderwerp en veel mensen stellen echt alleen vragen om het plaatje compleet te krijgen. (Ik vond zelf de en-wie-gaat-dat-betalen-reacties veel irritanter).
Wil je me anders ff mailen. Er is misschien iets waarmee ik je kan helpen. *poef*
En trek je niet te veel aan van de BV-reacties op je topic. Waarschijnlijk ben je heel gevoelig voor dit onderwerp en veel mensen stellen echt alleen vragen om het plaatje compleet te krijgen. (Ik vond zelf de en-wie-gaat-dat-betalen-reacties veel irritanter).
donderdag 30 augustus 2012 om 19:36
quote:Weekend schreef op 30 augustus 2012 @ 19:07:
Ookal heb je geen borsten meer, toch krijg je hier altijd het advies bv te geven pff
Heb je geen borsten meer? Of was dat cynisch?
Ik overwoog even om dat als reden op te schrijven, maar vond het niet kunnen tegenover vrouwen die echt geen borsten meer hebben. Maar soms
Ookal heb je geen borsten meer, toch krijg je hier altijd het advies bv te geven pff
Heb je geen borsten meer? Of was dat cynisch?
Ik overwoog even om dat als reden op te schrijven, maar vond het niet kunnen tegenover vrouwen die echt geen borsten meer hebben. Maar soms
donderdag 30 augustus 2012 om 19:44
donderdag 30 augustus 2012 om 19:46
Ik heb echt de schurft aan de bv en kv maffia.
Die zijn er allebei, heb ze beiden mee mogen maken.
Bij de oudste moest ik stoppen met bv, lag in t zh met uitdrogingsverschijnselen. En toen ik thuis was zeiden mensen: als je haar nu aanlegt, komt t vast weer op gang!
En bij de jongste die nog steeds bv krijgt zeiden ze met een half jaar: wanneer ga je stoppen, t hoeft allang niet meer hoor.
Die zijn er allebei, heb ze beiden mee mogen maken.
Bij de oudste moest ik stoppen met bv, lag in t zh met uitdrogingsverschijnselen. En toen ik thuis was zeiden mensen: als je haar nu aanlegt, komt t vast weer op gang!
En bij de jongste die nog steeds bv krijgt zeiden ze met een half jaar: wanneer ga je stoppen, t hoeft allang niet meer hoor.
donderdag 30 augustus 2012 om 20:14
Haha Yvonne was cynisch hoor!!
Ja vervelend, ik had ook meer moeite met de reacties dan met het stoppen met voeden..
Ik wil ook graag bij de tweede beginnen met nutramigen en dan testen bij 3/6 maanden. Tegenwoordig hoef je geen bewezen KMA te hebben om jet vergoed te krijgen ( zeiden ze in t ziekenhuis)
Bijv: ik mag thuis provoceren, als het niet gaat krijg ik gewoon vergoed, anders kan ik over op gewone melk. Ik dacht echt gelijk: hoeveel mensen zullen hier mee sjoemelen?? 'heb getest hoor!!'
Ja vervelend, ik had ook meer moeite met de reacties dan met het stoppen met voeden..
Ik wil ook graag bij de tweede beginnen met nutramigen en dan testen bij 3/6 maanden. Tegenwoordig hoef je geen bewezen KMA te hebben om jet vergoed te krijgen ( zeiden ze in t ziekenhuis)
Bijv: ik mag thuis provoceren, als het niet gaat krijg ik gewoon vergoed, anders kan ik over op gewone melk. Ik dacht echt gelijk: hoeveel mensen zullen hier mee sjoemelen?? 'heb getest hoor!!'