Hulp bij winterbestemming
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:03
Ik ben al een paar dagen aan het googelen voor een mooie vakantiebestemming maar zie door de bomen het strand niet meer so to speak. Wie heeft DE tip?
Ik wil eind oktober/begin november weg, voor 2-3 weken, naar een zonzekere bestemming (boven de 20 graden, geen moesson/orkaangebied). Ben vrouw, twintiger, alleen reizend dus zoek een bestemming die echt veilig en goed bereisbaar is (met OV oid, wil niet alleen in de auto) maar waar niet alleen maar honeymooners komen. Naast zon zoek ik cultuur, lekker eten, evt wat shoppen en strand en als het even kan een niet al te prijzig vliegticket
. Marokko, Cuba en Peru vallen af omdat ik daar recent geweest ben...maar wat dan wel? Help!
Ik wil eind oktober/begin november weg, voor 2-3 weken, naar een zonzekere bestemming (boven de 20 graden, geen moesson/orkaangebied). Ben vrouw, twintiger, alleen reizend dus zoek een bestemming die echt veilig en goed bereisbaar is (met OV oid, wil niet alleen in de auto) maar waar niet alleen maar honeymooners komen. Naast zon zoek ik cultuur, lekker eten, evt wat shoppen en strand en als het even kan een niet al te prijzig vliegticket
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:11
Curacao, wat mij betreft is alles wat jij noemt daar te vinden. Als je geluk hebt heeft KLM binnenkort wel weer werelddeal weken, dan heb je voor zo'n 400 a 500 euro je ticket.
Als je alleen gaat leer je daar ook supersnel andere mensen kennen (mocht je daar behoefte aan hebben). Qua cultuur en strand is er ook genoeg te doen.
Als je alleen gaat leer je daar ook supersnel andere mensen kennen (mocht je daar behoefte aan hebben). Qua cultuur en strand is er ook genoeg te doen.
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:19
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:20
quote:nooor schreef op 31 augustus 2012 @ 22:19:
Alleen wintersporten zie ik niet zo zitten vrolijkevrouw. Curaçao ga ik bekijken, had het beeld dat dat juist zo'n gezinsbestemming was maar jouw reactie klinkt goed susanh.
Ik ben er een paar keer geweest toen vrienden van mij daar zaten voor stage/werk en heb het echt niet als een gezinsbestemming ervaren. Het is maar net wat je zelf opzoekt. Als je er rekening mee houdt in je hotelkeuze, strandjes waar je heen gaat, activiteiten die je onderneemt bepaal je gewoon je eigen publiek
Alleen wintersporten zie ik niet zo zitten vrolijkevrouw. Curaçao ga ik bekijken, had het beeld dat dat juist zo'n gezinsbestemming was maar jouw reactie klinkt goed susanh.
Ik ben er een paar keer geweest toen vrienden van mij daar zaten voor stage/werk en heb het echt niet als een gezinsbestemming ervaren. Het is maar net wat je zelf opzoekt. Als je er rekening mee houdt in je hotelkeuze, strandjes waar je heen gaat, activiteiten die je onderneemt bepaal je gewoon je eigen publiek
vrijdag 31 augustus 2012 om 23:27
Cultuur? Op Curaçao? Zou ik niet aanraden. Vind dat nou echt een pure strandbestemming. En je hebt er echt wel een auto nodig.
Ik zou dan eerder denken aan Thailand, Maleisië. Sri Lanka schijnt ook mooi te zijn en goed individueel te bereizen.
Malaysia Airlines heeft DIT weekend tickets in de aanbieding (als ik het goed heb ook alleen dit weekend), snel naar de site als dat je aanspreekt dus.
Ik zou dan eerder denken aan Thailand, Maleisië. Sri Lanka schijnt ook mooi te zijn en goed individueel te bereizen.
Malaysia Airlines heeft DIT weekend tickets in de aanbieding (als ik het goed heb ook alleen dit weekend), snel naar de site als dat je aanspreekt dus.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
zaterdag 1 september 2012 om 13:36
@cultuur/Curacao, als je 2 weken lang iedere dag iets wil ondernemen moet je er niet zijn inderdaad. Wil je strand en cultuur met elkaar afwisselen dan kan het prima. Naast de musea gericht op het slavernij verleden (Kura Hollanda, Hato caves), heb je ook nog het Curacao museum en de vele landhuizen die je kan bezoeken. Daarnaast genoeg mogelijkheden om het eiland te ontdekken, struisvogelfarm, Christoffelberg beklimmen, van de rotsen springen bij Playa Forti, Willemstad, duiken, Sea aquarium, Shete Boka national park, Butterfly garden.
Het moge duidelijk zijn dat ik een Curacao liefhebber ben
Het moge duidelijk zijn dat ik een Curacao liefhebber ben
zaterdag 1 september 2012 om 14:16
maandag 3 september 2012 om 10:25