Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Oh ja, ik heb de meiden die hier al heeeeel erg lang niet meer schreven (PhalanxXx, Janneke en Maki) weggehaald uit het schema... we weten toch al dat 2 van die 3 zwanger zijn, dus het geeft mij in ieder geval geen positiever beeld ofzo. Het geeft ook weer meer ruimte voor nieuwe schrijvers, dacht ik maar zo.

Staat misschien even niet zo leuk voor ons, de niet-zwangeren, maar ach... komen we ook wel weer overheen. Hihi!! Eigenlijk is nu de grote meerderheid al zwanger en staat wel hoopgevend voor mij.
En nog een oh ja, Winterdip, jij was ondertussen al (!!!) 31 jaar of niet? Hihihi!!
Ja.... ben al weer 31 inmiddels...

Ik vrees echt dat het er nooit van gaat komen.

(Sorry, even depro-modus aan, morgen weer vrolijk).

xxx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Kaatje ?

En dread en winter wat zegt jullie gevoel?Nog last van zere (.)(.)

Hoe gaat het verder met zwangeren onder ons waar we ook al tijd niks meer van gehoord hebben?
quote:_Sungirl_ schreef op 18 april 2008 @ 12:19:

Kaatje ?

En dread en winter wat zegt jullie gevoel?Nog last van zere (.)(.)

Hoe gaat het verder met zwangeren onder ons waar we ook al tijd niks meer van gehoord hebben?

Nope... geen zere (.)(.) En jij Dreadlokje?

Vandaag heb ik ook al enigszins de krampjes die ik voor mijn menstruatie altijd voel dus eigenlijk verwacht ik die morgen of zondag wel.

Mijn gevoel zegt me echt keihard NEE. Ik voel helemaal niets in die richting (hoe dat ook moge voelen...) Too bad. En weer een nieuwe ronde.

KAAAAAATJE!!!! De hoop is op jou gevestigd. (En Dread natuurlijk, maar Kaatje heeft haar NOD al gehad).
Dames, dames, rustig aan!

Jullie weten toch: GEEN BERICHT IS GOED BERICHT!!!

Maar ik heb lekker nog niet getest en dat ga ik voorlopig niet doen ook!!!
Al 2 dagen overtijd ik juich voorzichtig.
Ik juich ook voor Kaatje en voor Dreadlokje. Niet voor mezelf want ik ben vanavond ongesteld geworden. Ik begin er nu een beetje moe van te worden. Zelfs met die ovulatietesten.... wat kun je nou nog meer doen?

Vriend is hoopvol en zegt: We gaan gewoon lekker door. Maar ik begin er nu wel een beetje de balen van te krijgen eerlijk gezegd.
Hè wintedip, wat jammer voor je, kan mij voorstellen hoe je baalt meid, het is soms ook zo oneerlijk verdeeld. Maar wij blijven jullie hier steunen.
Kaatje, de duimpjes draaien voor jou.
Ik ben gisteren ook ongesteld geworden. Jammer, maar helaas. Wel ruim voor mijn NOD, maar dat geeft niks. Dat betekend dat ik dus wsl. te laat was voor mijn ovulatie. Dus deze maand maar eerder testen.

Jammer ook voor jou Winterdip.

Maar wel "fijn" om te weten dat ik er de volgende ronde niet alleen voor sta. Zou wel fijn zijn als de laatsten allemaal tegelijk zwanger raken. We gaan er voor!!

Kaatje, spannend meid! Goed van je dat je nog niet test! Gewoon eerst rustig afwachten.

Fijn weekend!!!!!!!!!!
Ik denk dat ik ook maar weer een maandje met jullie mee ga doen Dreadje en Winterdip... had vanochtend weer beetje bloed

Ik vind het ook echt niet meer leuk nu... wordt elke keer heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling

Jullie ook fijn weekend...

Liefs Kaatje
Dames,de frustratie is van jullie mail af te lezen.Ik zou precies hetzelfde hebben(makkelijk praten nu)

Doet dit forum nog wel goed voor jullie?

Misschien ook wel,lekker van je afschrijven.

Ik merk dat ik steeds minder te melden heb op dit forum.Ik ben immers niet meer bezig(nou ja) en ik merk dat mijn behoefte qua vraag en gevoel nu ergens anders ligt.Denk dat ik eens ga kijken bij een forum voor vrouwen die net als ik 20 weken zwanger zijn( weet 1 van de zwangeren nog een leuk forum?) Wel wil ik zo nu en dan eens mee lezen en dan een krabbel kunnen plaatsen.Dus ik lees wel en laat zo af en toe nog wat van mij horen

groetjes en een fijn weekend

Amy
Tjee ff geen opbeurende woorden want hier wordt je toch helemaal gek van.Voordat je het weet ben je een jaar bezig.Had ik maar een glazenbol waar ik in kon kijken om te zien op welke dag jullie moeten klussen.
Ach, ik vind het niet leuk dat ik ongesteld geworden ben, maar mijn wereld stort niet in hoor. Ik moet mezelf de tijd geven en nog meer geduld hebben (geduld is hèt thema uit mijn leven helaas...). Dan gaat het vast wel een keer goedkomen! Ik ben eigenlijk al ruim 4 jaar bezig... dus dan moet dit er ook nog wel ff bijkunnen. En ja, soms zie ook ik het ff somber in..... angst dat dit geluk mijn deurtje voorbij zal gaan. Maar wie niet waagt, wie niet wint. Dus we gaan door met wagen!! Hahahaha!!!

Mijn nieuwe NOD heb ik op 16 mei gezet, ik heb dit keer een kortere cycles berekend. Ook ga ik weer met ovulatietesten 'werken'. Wel ga ik er eerder mee starten, omdat ik deze maand wsl. mijn eisprong heb gemist.

Kaatje, heeft je ongesteldheid doorgezet? knuffel voor jou!

Amy, leuk dat je wat van je laat horen!! Kan me voorstellen dat dit niet meer een topic voor jou is. Jij bent met hele andere dingen bezig. Maar zou het wel leuk vinden inderdaad om van jou en alle andere zwangeren af en toe wel een berichtje te lezen hier over hoe het gaat.

Sari en Sungirl, dank jullie wel voor het harde meeduimen èn jullie opbeurende woorden (ook al kan je ze soms niet vinden)!! Lief!
Heee meiden!

Sari en Sungirl, jullie zijn inderdaad moppies!

Amy, dit forum vind ik nog wel leuk ja. Ik lees ook mee op vergelijkbare topics als ´een wondertje in 2009´ etc. Daar schrijf ik niet maar ik lees het wel. Het mag mij dan tot nu toe iedere maand niet lukken, ik vind het oprecht onwijs leuk om lezen dat het bij een ander wel gelukt is. Ik hoop alleen wel, wat Dreadje zegt, dat wij dan met zijn allen straks aan de beurt zijn. Ik heb me voorgenomen dat als ik als enige nog in het onderste rijtje sta, dat ik hier dan niet meer kom. Dat zou ik wel frustrerend vinden.

Kaatje en Dreadlokje kus voor jullie. Shit zeg (we gaan wel weer gelijk op...)

Ik ben niet meer gefrustreerd hoor. Wat mij betreft gaan we lekker met zijn drietjes naar de volgende ronde. Mijn nieuwe NOD laat ik zo weten.

En, look on the bright sight, wij kunnen hijsen op Koninginnedag als we willen En ik kan gewoon lekker naar die sauna binnenkort met mijn moeder en zus. Maar vanaf nu zit een 2008 kindje er niet meer in. Het wordt echt op zijn vroegst 2009. En tegen die tijd ben ik inmiddels al weer 32 (!)

Nou ja.... we zien wel.

Ik heb nog 4 ovulatietesten liggen, die ik ga ik gewoon weer gebruiken. Het gekke is dat ik nu 2 (of was het alweer 3) rondes echt op het goede moment seks heb gehad (als ik de tests mag geloven). Dat vind ik wel vervelend, want hoe kun je het nou nóg beter uitkienen? Wat kun je nou toch nog anders/beter doen om je kansen te vergroten?

Misschien toch nu alvast maar stoppen met roken dan?

Fijn weekend allemaal. Ik ga zo lekker het kleine baby´tje van mijn vriendin knuffelen!

xxx

winterdip
Nieuw NOD 14 mei.

Volgens Babybrabbel allemaal speciaal:

- De vruchtbaarste dag: 29 april

- De eisprong: 30 april (Dit is een hele speciale dag, het is dan Koninginnedag! Zegt Babybrabbel).

- Innesteling: 5 mei (Dit is een hele speciale dag, het is dan bevrijdingsdag! Aldus, BB)

- Thuistest mogelijk op: 12 mei (Dit is een hele speciale dag, het is dan 2e Pinksterdag! Volgens BB).

Allemaal heel speciaal dus. Zou dit hem dan worden? Hahaha!

Ik weet dus wat me te doen staat! Wel fijn dat ik vanaf Koninginnedag de rest van de week vrij heb. Ik zal maar eens wat activiteiten inroosteren voor die week!
Nou dames.... we zijn nu toch niet allemaal uit het veld geslagen hoop ik? Het is wel heel stil hier!
Hey hey meiden

Wat een lekker weer he heb de raampjes maar weer eens gelapt.Gisteren kon vriendlief eindelijk ons kindje voelen schoppen.Ik had bijna de naam opgeschreven hahahahaha.

Al weer 23 weken zwanger gaat snel.

Winter vind je het niet erg om dat allemaal te lezen wordt je er niet (uhhhhm hoe zeg je dat) depri van.En ja dat roken ik ben toch ook zwanger en 8 vriendinnen/kennisen hebben toch ook een kindje of zijn zwanger.En al die miljoenen andere vrouwen die ook roken.Ik denk niet dat het daar aan ligt.Maar nu moet het toch lukken allemaal feestdagen.

Weet je wat me opvalt dat er de laaste tijd heel veel jongentjes worden geboren.

En dread ben je al bij de HA geweest als je al met al 4 jaar bezig bent.En nee het gaat niet je duurtje voorbij ik heb afgesproken met mij zelf dat iedereen hier zwanger wordt.
Is er iemand die mij misschien kan helpen...

Anders maar ik mezelf alleen maar onnodig ongerust.

Ik heb op dag 8 en 9 de pil vergeten. De strip wel verder helemaal afgemaakt.

Gisteren laatste pil geslikt maar ook een test gedaan.

In eerste instantie was er niks te zien. Zelfs geen controlestreepje zichtbaar.

Dus de test aan de kant gelegd en lekker gaan slapen.

Maar nu ik de boel wilde opruimen zag ik en een controle streepje en een licht zichtbaar streepje.

Eigenlijk wil ik nu een nieuwe test doen. Ik heb hier een clearblue liggen.

Maar kan ik deze doen zonder ochtendurine?

Wie helpt me, want ik maakt me ff erg ongerust nml :(
gewoon nog een x testen.Staat toch op de verpakking of het met ochtendurine moet.Je kan toch lezen.
...
quote:_Sungirl_ schreef op 21 april 2008 @ 13:55:

gewoon nog een x testen.Staat toch op de verpakking of het met ochtendurine moet.Je kan toch lezen.

Goh je past em wel aan met behoorlijk wat onvriendelijkheid.

Last van je hormonen ofzo?

Sorry dat ik hier een vraag stel om mn gemoedsrust in toom te houden hoor!
Hoi Missy,

Het is voor mij al een tijd geleden dat ik de test nodig had,maar er staat mij vaag iets van bij,dat je meteen moet kijken en de latere (bij jou dus veranderde) uitslag niet meer geldt.

Staat daar niet wat van op de verpakking?

Als ik jou was zou ik de test gebruiken met ochtendurine,ze zijn als zo duur en je bent al ongerust dan kan je beter het zekere voor het onzekere nemen,lijkt mij

Succes en laat ff weten wat er is uitgekomen.

groetjes Amy
@Missy. Als je bij het eerste moment geen streepjes hebt gekregen dan is de test mislukt. Ik geloof verder dat alle testen na een bepaalde tijd twee streepjes of bij clearblue een plusje krijgen, dus als je er later weer naar kijkt zie je eigenlijk altijd twee streepjes. Maar dit betekend dus niet dat je zwanger bent. Dat kan alleen een postive test binnen de testtijd uitwijzen. Ik zou als ik jou was even wachten met testen en bij die test ochtenurine gebruiken.

@winterdip, dreadlokje en kaatje hele dikke virtuele knuffel!!!!! Balen dat het deze maand niet gelukt is, maar zoals winterdip al mooi zei jullie kunnen wel lekker koninginnedag gaan vieren! Drink maar een lekker biertje/wijntje voor me en eet een lekker broodje filet americain (ohhhh dat laatste mis ik zooooo).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven