Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:coolpack2 schreef op 05 september 2012 @ 21:39:

koopt-ie te grote kleren of is het nog dat overtollig vel?

Vel denk ik. En hij is weer wat aangekomen ook.

Vind hem er nu in zijn gezicht wel wat beter uitzien dan toen in de finale.
Volgens mij was ie behoorlijk doorgeslagen in het afvallen en nu weer wat aangekomen. Op zich niet slecht, als hij maar niet wéér doorslaat.
quote:newimprovedkitty schreef op 05 september 2012 @ 21:40:

jajaja die chipjes waren voor het bezoek.. uhuhIk heb gisteren koekjes gekocht, ook voor bezoek. Ook ik (maar -20kg) word er op aangesproken. Lief bedoelt maar soms............
Wij hebben net een milkshake op. En ik wil zo ook nog Salt en Vinegar sjippies
Hij is idd aangekomen.
Oh ja, hallo allemaal!
quote:newimprovedkitty schreef op 05 september 2012 @ 21:40:

jajaja die chipjes waren voor het bezoek.. uhuhAl was het voor hemzelf. Als je te zwaar bent, kun je jezelf moeilijk de rest van je leven álles ontzeggen.
quote:Pippin schreef op 05 september 2012 @ 21:42:

Wij hebben net een milkshake op. En ik wil zo ook nog Salt en Vinegar sjippies Pippin let je wel op?
jeetje zonde zeg, heb je al dat werk gedaan om het eraf te krijgen, zit het er zo weer aan.
Oh, 35 kilo is best veel.
OMG 35kg meer. Zo jammer van het harde werk.
Logisch ook, dat hij aangekomen is. Zijn dieet en zijn sportschema waren veel te heftig in een te korte periode.
quote:S0LEIL schreef op 05 september 2012 @ 21:42:

[...]

Al was het voor hemzelf. Als je te zwaar bent, kun je jezelf moeilijk de rest van je leven álles ontzeggen.Precies! Chips kan prima, als je dan maar niet die hele zak leeg snaait in je eentje, op de bank. Maar een leven zonder iets lekkers, dat houdt toch niemand vol!
Danny (Denny?) kan beter wat psychologische hulp gebruiken denk ik. Die man slaat constant door.
Liever elitair dan een pauper!
ik hoop dat hij nu wat meer de balans kan vinden tussen alles en niets ('vast en los').
quote:steph schreef op 05 september 2012 @ 21:43:

[...]

Pippin let je wel op?ja hoor. Ik verbrand het snel weer. Lang leve borstvoeding.
quote:Liezze schreef op 05 september 2012 @ 21:44:

[...]

Precies! Chips kan prima, als je dan maar niet die hele zak leeg snaait in je eentje, op de bank. Maar een leven zonder iets lekkers, dat houdt toch niemand vol!

Nee, echt niet.

Familie van mij zegt, ook op verjaardagen, niet te veel pakken anders ben je weer terug bij af. Ja daaaag.
Ben je 20 kilo afgevallen ja Steph! Wat goed!!!
quote:Kalliope schreef op 05 september 2012 @ 21:45:

Danny (Denny?) kan beter wat psychologische hulp gebruiken denk ik. Die man slaat constant door.Denk het ook, bij 10 kilo aankomen zouden de alarmbellen toch al af moeten gaan bij hem? Maar wat een gevecht, je leven lang ben ik bang voor hem.
quote:Pippin schreef op 05 september 2012 @ 21:45:

[...]

ja hoor. Ik verbrand het snel weer. Lang leve borstvoeding.De MC tiet (volgens Caaf).
Hij is wel heel eerlijk. Geen excuses, geen smoesjes, geen zielig gedoe. Hij geeft ruiterlijk toe dat hij het zelf zover heeft laten komen. Dat viel me tijdens het programma ook al op. Daarom vind ik hem zo sympathiek.
Ik vind hier dingen van.
quote:Pippin schreef op 05 september 2012 @ 21:47:

Ben je 20 kilo afgevallen ja Steph! Wat goed!!!

Maar zeker het jaar erna is weleens moeilijk. Ik weet waar ik op moet letten en wat valkuilen zijn.

Snoepen is nu niet meer snaaien maar bewust snoepen. Dus rustig aan.
quote:fairy1 schreef op 05 september 2012 @ 21:47:

[...]

Denk het ook, bij 10 kilo aankomen zouden de alarmbellen toch al af moeten gaan bij hem? Maar wat een gevecht, je leven lang ben ik bang voor hem.Ik denk dat voor iemand die zo enorm zwaar heeft gewogen, 10 kilo helemaal niet zo schrikbarend veel lijkt juist.
quote:steph schreef op 05 september 2012 @ 21:46:

[...]

Nee, echt niet.

Familie van mij zegt, ook op verjaardagen, niet te veel pakken anders ben je weer terug bij af. Ja daaaag.

Als mensen iets zeggen over mijn eetpatroon komt echt de bitch in mij los! Kom op zeg! Ik ben oud en wijs genoeg hoor!

Gewoon snauwen dan leren ze het vanzelf wel af
Ik vind het wel knap hoor!! Denk steeds nu, ik wil ook afvallen... Gaat heel langzaam, maar kreeg gister wel de vraag of ik was afgevallen (en ik had geen slim gestylde kleding aan waardoor ik minder dik lijk!!) Wow... Fijn is dat!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven