positiekleding
donderdag 6 september 2012 om 12:27
Hoi,
Ik zat nog te twijfelen of ik dit onder het kopje zwanger zou moeten zetten, maar ik dacht mensen die niet zwanger zijn kunnen me misschien ook wel helpen.
Ik ben nog niet zo lang zwanger, maar pas nu al mn broeken niet meer. Heb vorige week 1 positiebroek besteld bij de wehkamp.
http://www.wehkamp.nl/dam ... x=9000&F=1,2,19,4,17&SM=1
Die dus.
Bij deze broek zit maar een lage rand bovenaan de broek. Bij de meeste positiebroeken zit er gelijk een hoge band aan over je hele buik. Dat wil ik dus (nog) niet.
Alleen kan ik verder dus helemaal niks vinden. Ja een enkele, maar die zijn gelijk 80 euro.
Kan iemand mij helpen?
Ik zat nog te twijfelen of ik dit onder het kopje zwanger zou moeten zetten, maar ik dacht mensen die niet zwanger zijn kunnen me misschien ook wel helpen.
Ik ben nog niet zo lang zwanger, maar pas nu al mn broeken niet meer. Heb vorige week 1 positiebroek besteld bij de wehkamp.
http://www.wehkamp.nl/dam ... x=9000&F=1,2,19,4,17&SM=1
Die dus.
Bij deze broek zit maar een lage rand bovenaan de broek. Bij de meeste positiebroeken zit er gelijk een hoge band aan over je hele buik. Dat wil ik dus (nog) niet.
Alleen kan ik verder dus helemaal niks vinden. Ja een enkele, maar die zijn gelijk 80 euro.
Kan iemand mij helpen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 6 september 2012 om 13:39
donderdag 6 september 2012 om 13:48
Hi Woepsie,
Ik woon echt volledig aan de andere kant van het land
Esprit heeft gratis verzenden en retourneren. Ik heb echt geen aandelen. Eerlijk niet maar ik heb echt genoten van hun kleding. Ook hebben zij altijd kleding in de sale.
En achteraf betalen dus je betaalt wat je houdt.
Volgens mij mag ik geen link naar de pagina met de broeken plaatsen...
Ik woon echt volledig aan de andere kant van het land
Esprit heeft gratis verzenden en retourneren. Ik heb echt geen aandelen. Eerlijk niet maar ik heb echt genoten van hun kleding. Ook hebben zij altijd kleding in de sale.
En achteraf betalen dus je betaalt wat je houdt.
Volgens mij mag ik geen link naar de pagina met de broeken plaatsen...
donderdag 6 september 2012 om 20:37
woepsie, ik moest ook al heel snel positiebroeken aan. Deed eerst ook met een elastiekje, maar toen ook dat niet meer zo goed ging, heb ik gewone positiebroeken van de hennes gekocht, en deed de band gewoon omgevouwen naar beneden. Dan is het net of je een grijs (of welke kleur de band ook heeft) shirt onder je gewone kleding aan hebt wat over je broek komt.
vrijdag 7 september 2012 om 09:15
Ik zou gewoon 'normale' positiebroeken kopen hoor! Over een paar weken is die band juist erg fijn. Zonde om een broek te kopen voor die paar weken nu. Ik droeg in het begin veel jurkjes en rokjes toen m'n broek niet meer dicht kon.
De site 'ik en mijn kind . nl ' heeft ook veel goedkope dingen van mamalicious, das wel m'n favoriete positiekleding merk!
De site 'ik en mijn kind . nl ' heeft ook veel goedkope dingen van mamalicious, das wel m'n favoriete positiekleding merk!
vrijdag 7 september 2012 om 09:26
Er zijn nu ook broeken in de aanbieding van de zomercollecties die nu in de sale zijn.
Wat ik zelf erg handig vond is de FlexiBelt van Carriwell. Is het idee van een elastiek, maar er zit een stuk stof bij aan, waardoor het niet erg is als je gulp open staat, want dat stofje zorgt er dan voor dat je geen ondergoed zit. Je kunt hem bij Hip & Zwanger kopen.
Wat ik zelf erg handig vond is de FlexiBelt van Carriwell. Is het idee van een elastiek, maar er zit een stuk stof bij aan, waardoor het niet erg is als je gulp open staat, want dat stofje zorgt er dan voor dat je geen ondergoed zit. Je kunt hem bij Hip & Zwanger kopen.