Mode & Beauty alle pijlers

positiekleding

06-09-2012 12:27 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zat nog te twijfelen of ik dit onder het kopje zwanger zou moeten zetten, maar ik dacht mensen die niet zwanger zijn kunnen me misschien ook wel helpen.

Ik ben nog niet zo lang zwanger, maar pas nu al mn broeken niet meer. Heb vorige week 1 positiebroek besteld bij de wehkamp.

http://www.wehkamp.nl/dam ... x=9000&F=1,2,19,4,17&SM=1

Die dus.

Bij deze broek zit maar een lage rand bovenaan de broek. Bij de meeste positiebroeken zit er gelijk een hoge band aan over je hele buik. Dat wil ik dus (nog) niet.

Alleen kan ik verder dus helemaal niks vinden. Ja een enkele, maar die zijn gelijk 80 euro.

Kan iemand mij helpen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Onder jouw topic zag ik een advertentie staan van voordeligzwanger.nl

Daar staan volgens mij ook broeken met een lage rand op en voor leuke prijzen.

En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mis ettam
@ boontje

Op de site van miss etam zie ik ze juist niet!

@ pinkelot

Ik zal die site eens bekijken.
Welke maat heb je? Ik heb hier nog een doos positiekleding staat, volgens mij ook nog met nauwelijks gedragen zwarte Prenatal broek. Het is denk ik een M of L, zou je voor weinig mogen hebben. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan haal ik de doos tevoorschijn
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Die ik nu had besteld is Maat 40. Dat was ook een hele donkere broek.

Wil nog een wat lichtere broek erbij.. anders krijg ik steeds zwart op donker. Felice woon je toevallig in de buurt van Arnhem?

Op die site voordeligzwanger kan ik die broeken ook niet vinden.

Ik weet dat een vriendin van me alleen maar zulke broeken draagt. (die is al bijna uitgerekend.) Zij is op dit moment aa het genieten van een warme vakantie reis, dus ik ga dat nu niet vragen.

@ pinkelot

Bedankt voor je felicitatie trouwen! Ik ben nu 10 weken en 2 dagen.
Nee, regio Leiden, dus dat is wat uit de buurt. Doos dan maar laten staan? Ik had vroeger overigens ook maat 38/40 dus ik denk dat de meeste positiekleding daarmee overeenkomt. Als ik iemand anders toevallig blij kan maken...? Zit ook een hele mooie zwarte Esprit feestjurk in, maar 2 keer gedragen!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
als je dat graag kwijt wilt.. kan je misschien een berichtje zetten op 1 vd zwanger topics?
Volgens mij heeft de esprit veel van die broeken met lage band. Weet alleen niet meer hoe duur die zijn.
Ken je de tip van het elastiekje met knoop al?
Miss etam, Hema, c en à en h en m.
ik ben nu 11 weken zwanger van de tweede (en heb dus wel positiekleren liggen) maar heb juist van de week "tussenstukjes" die je in je broek kan zetten. Via buikbanden.com en bellybandit (iets duurder) kan je die bestellen. Zijn knoopjes met gaatjes in elastiek die je net even wat groei ruimte geven. bij buikbanden kost ze 3,95 en ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt en het zit wel erg fijn.
Ik heb maar één zwangerschapsbroek want die was in de aanbieding en het leek me handig, maar ik pas vrijwel al mijn kleding nog dus verder heb ik niks gekocht.. En voor die laatste 6 weekjs denk ik ook niet dat ik nog veel ga aanschaffen ;) Maar die ene die ik heb is deze:

http://mamalicious.nl/mam ... 0000459_BLACK&forceScope=

Die zit zooooo fijn en groeit echt mee, ik droeg hem al toen ik nog geen buik had en best goedkoop toch (ik heb hem bij babydump gekocht voor 20 euro)? Deze heeft alleen geen lage band, maar misschien kun je op de site andere broeken vinden die dat wel hebben, het is niet zo'n duur merk maar wel goede kwaliteit..

En verder wat helene31 zegt, met een elastiekje om je knoop kun je je broeg een beetje losser maken
Wij hebben een Miss etam outlet en daar heb ik drie broeken gekocht. Bij elkaar ¤ 30.

Wel met band maar anders kan je bijna niet kopen.

Succes met speuren en natuurlijk gefeliciteerd!
Ik herken het probleem. Bij m'n eerste zwangerschap hoefde ik pas bij 19 weken positiekleding aantetrekken, en nu paste ik al bij 10/11 weken niet meer in m'n broeken... :( En met zo'n elastieken band zie je er direct héél zwanger uit

Ik deed dus net als Helene31 een elastiekje om m'n knoop en dat ging. Voorderest veel jurkjes gedragen en nu (ben 15 weken) draag ik weer m'n broeken met band van m'n vorige zwangerschap.

Ik had trouwens veel kleding bij de C&A en H&M gekocht. Niet durr en best goede kwaliteit.

Succes met speuren ;)
quote:googlette schreef op 06 september 2012 @ 12:55:

Volgens mij heeft de esprit veel van die broeken met lage band. Weet alleen niet meer hoe duur die zijn.Zie op de website inderdaad dat ze een aantal met lage band hebben. Alleen wel redelijk prijzig. Dank je!
quote:helene31 schreef op 06 september 2012 @ 12:59:

Ken je de tip van het elastiekje met knoop al?Ja dit deed ik dan ook, maar dan gaat de gulp steeds open.
quote:flatscreen schreef op 06 september 2012 @ 13:08:

Miss etam, Hema, c en à en h en m.

Bij miss etam hebben ze die niet. Bij c&a heb ik de mijne al vandaag via wehkamp.

Heb net op de site vd Hema gekeken. Hebben ze ook alleen hoge band. H&m ben ik niet geweest.
Weet je welke maat je hebt in esprit kleding?

Heb nog volgens mij een broek liggen en die is van lichte spijkerstof. Moet wel even op zoek...
En bij Asos?
Ik ga denk ik maar s zo'n ding bestellen wat eefie zegt.

Het probleem is, dat ik het op mn werk nog niet heb verteld vanwege mijn contract. En ben bang dat als ik broeken met hoge band ga dragen het teveel opvalt.
quote:lienepiennetje schreef op 06 september 2012 @ 13:22:

Weet je welke maat je hebt in esprit kleding?

Heb nog volgens mij een broek liggen en die is van lichte spijkerstof. Moet wel even op zoek...Geen idee. Die ik nu heb is maat 40, lengte 32.
Als je je maat even noemt, kan ik kijken of ik iets heb liggen. Von tijdens mijn eerste zwangerschap die hoge band heel irritant (harde buiken van) en dus heb waarschijnlijk nog wel kleding liggen. Maat 42 geloof ik. Hoef er niets voor, maar heb geen zin om te zoeken als het niet hoeft...
Mosterd.... Heb je normaal ook maat 40? Want esprit valt echt zoals je normale maat.
Ze hebben overigens bij esprit in de sale broeken voor 25¤ met band onder de buik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven