wie heeft er tips? (wknd weg)

05-09-2012 09:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag een weekendje weg, het liefst 2 overnachtingen.

Wie heeft er tips voor een leuk plekje, mag hotel of B&B zijn.

Voorkeur voor Groningen stad, Limburg, Gelderland Overijssel of Noordbrabant.

Prijs: max ong 150 EUR.

Ik google me suf, maar kan het nog niet echt vinden.
Die 150 euro, is dat inclusief ontbijt etc?

Ik weet 'n prachtig hotel waar je subliem kunt eten, maar is wel wat duurder: www.veerhuisoeffelt.nl

85 euro per nacht voor 2 personen incl ontbijt, als je er nog wat geld bij legt kun je er ook super dineren. Prachtige lokatie ook, echt een aanrader.
http://www.rookshuus.nl/index.php?name=prijzen

Mooie omgeving om te fietsen
Been there, done that, got the T-shirt.
Dit lijkt me altijd nog een keer leuk:

http://www.bed-boat-breakfast.nl/reserveren.html

Maar is wel wat duurder dan 150 euro
Is een verrassingshotel iets?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:VickyP schreef op 05 september 2012 @ 10:21:

Is een verrassingshotel iets?Grappig concept maar voor die prijs selekteer ik liever van te voren een hotel en plaats.
quote:gympie26 schreef op 05 september 2012 @ 10:21:

Dit lijkt me altijd nog een keer leuk:

http://www.bed-boat-breakfast.nl/reserveren.html

Maar is wel wat duurder dan 150 euroDat ziet er gaaf uit!
quote:chartreuse schreef op 05 september 2012 @ 10:06:

Die 150 euro, is dat inclusief ontbijt etc?

Ik weet 'n prachtig hotel waar je subliem kunt eten, maar is wel wat duurder: www.veerhuisoeffelt.nl

85 euro per nacht voor 2 personen incl ontbijt, als je er nog wat geld bij legt kun je er ook super dineren. Prachtige lokatie ook, echt een aanrader.150-170 idd incl ontbijt. Dus bovenstaande optie zou nog kunnen.
Kan inmiddels wat specifieker zijn. Het wordt Limburg, liefst zuid Limburg. En nog specifieker; een romantisch hotel, of een kasteeltje oid. Budget max 180 EUR.

Wie heeft er tips?
Heb je al op booking.com gekeken?? Woon zelf in zuid limburg! Welke plaats wordt het?? Valkenburg ofzo?
Kijk eens op Marrea.nl. Die hebben allemaal leuke arrangementen. Heb er zelf een aantal keer geboekt en ben zeer tevreden. Weet alleen niet of ze wat in Limburg hebben, want daar ben ik nog nooit via hen geweest.
quote:sunnysunshine schreef op 05 september 2012 @ 20:00:

Heb je al op booking.com gekeken?? Woon zelf in zuid limburg! Welke plaats wordt het?? Valkenburg ofzo?Valkenburg in elk geval niet, maar wel in die buurt ergens.
quote:Miss.Marissie schreef op 05 september 2012 @ 20:04:

Kijk eens op Marrea.nl. Die hebben allemaal leuke arrangementen. Heb er zelf een aantal keer geboekt en ben zeer tevreden. Weet alleen niet of ze wat in Limburg hebben, want daar ben ik nog nooit via hen geweest.Ok, tnx. Zal een kijkje nemen op hun site.
Ik heb ook nog een goede tip voor je

via weekendcompany.nl kun je ook leuke en goedkope weekendjes weg boeken, je moet wel goed zoeken naar de aanbiedingen. En goed vergelijken maar dan kun je echt goed, en goedkoop weg zijn.

Vriend en ik zijn pas 2 nachten weggeweest , in drenthe. waren voor 2 overnachtingen inclusief ontbijt 135 euro kwijt voor 2 personen, Niet veeel geld dus!

Succes met zoeken en veel plezier!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Vind je hiervan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven