Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
vrijdag 7 september 2012 om 22:09
quote:sallie68 schreef op 07 september 2012 @ 17:34:
Hey Newnick (hihi ... Ik las newchick),
Nou ja .... doe je je dekbedovertrek van Geer weg? Dat kan toch niet. Wat heeft ie je misdaan? Hihi quote:Marels schreef op 07 september 2012 @ 18:01:
[...]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom? quote:Kuzu schreef op 07 september 2012 @ 20:54:
Haha, een dekbed van Geer.
Doe je toch ook geen oog dicht snachts, die grote kop steeds bij je
Hahahahaha het is geen dekbedovertrek van Gerard met foto...
Maar de leus, ik heb er geen kracht meer voor...
Mijn fout!
Ik heb em, tijdens een vlaag van verstandsverbijstering gekocht bij de Kruidvat, ooit eens een keer.
Hey Newnick (hihi ... Ik las newchick),
Nou ja .... doe je je dekbedovertrek van Geer weg? Dat kan toch niet. Wat heeft ie je misdaan? Hihi quote:Marels schreef op 07 september 2012 @ 18:01:
[...]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom? quote:Kuzu schreef op 07 september 2012 @ 20:54:
Haha, een dekbed van Geer.
Doe je toch ook geen oog dicht snachts, die grote kop steeds bij je
Hahahahaha het is geen dekbedovertrek van Gerard met foto...
Maar de leus, ik heb er geen kracht meer voor...
Mijn fout!
Ik heb em, tijdens een vlaag van verstandsverbijstering gekocht bij de Kruidvat, ooit eens een keer.
vrijdag 7 september 2012 om 22:37
Kennen jullie me nog. Veel te lang geleden.
Weinig tijd sinds ik weer werk. Moet binnenkort weer eens verder met Zaza's trouwalbum. Hoe is het met je kleintje Zaza? Ik hoop alles goed!
Chocolover je hebt mail! Ik heb de foto bewerkt en is naar mijn idee heeeeeel gaaf geworden. Hoe arrogant kun je zijn?! Maar ben er gewoon blij mee! Haha!
Veel weggeef plezier!
Weinig tijd sinds ik weer werk. Moet binnenkort weer eens verder met Zaza's trouwalbum. Hoe is het met je kleintje Zaza? Ik hoop alles goed!
Chocolover je hebt mail! Ik heb de foto bewerkt en is naar mijn idee heeeeeel gaaf geworden. Hoe arrogant kun je zijn?! Maar ben er gewoon blij mee! Haha!
Veel weggeef plezier!
vrijdag 7 september 2012 om 22:46
vrijdag 7 september 2012 om 23:14
Ik ben blij dat het geen haast heeft Zaza.
Net twee nieuwe kaartjes ontworpen en dan de foto van Chocolover moest ik gewoon meteen bewerken zo mooi was hij!
Verder drie dagen werken en voor mn kindje zorgen!
Heerlijk dat het zo reusachtig goed gaat! Helemaal fijn! En geef je slagroom. Boft jouw dochter even. Haha! Hoe vind je zoon het 'broer-zijn'?
Net twee nieuwe kaartjes ontworpen en dan de foto van Chocolover moest ik gewoon meteen bewerken zo mooi was hij!
Verder drie dagen werken en voor mn kindje zorgen!
Heerlijk dat het zo reusachtig goed gaat! Helemaal fijn! En geef je slagroom. Boft jouw dochter even. Haha! Hoe vind je zoon het 'broer-zijn'?
zaterdag 8 september 2012 om 08:53
Ik heb nog 2 hele ontdeugende 2-jarige,niet wilen slapende, en mama-wakker houdende peuters in de aanbieding! Maar wel voor maar 1 weekendje hoor! Langer kan ik ze echt niet missen 
Oh ja, en dit natuurlijk nog:
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
Oh ja, en dit natuurlijk nog:
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
zaterdag 8 september 2012 om 13:23
Upup...
Blauwe jurk, (tuniek) maat L (42-44)
Zwarte tuniek maat 42-44
Leggings, dikke en dunne voor elk seizoen.
Asics trainingspak maat L wit blauw.
2 jongensbroeken maat 140 (Mitch en WE) in nieuwstaat.
Zwarte jongensgilet maat 140
Wintertrui maat 134-140 met capuchon, valt groot (146)
2 grote olielampen blauw groen.
Dekbedovertrek Gerard Joling tekst: Ik heb er geen kracht meer voor. maat 2.20 x 2.20x2.40
Brunotti tankini top maat 42, broekje 40 (2 keer gedragen)
Witte Pumps maat 39, merk Silhouette. 1 keer gedragen.
Foto's Link klik
Mailen naar; newnickviva @ gmail . com
Blauwe jurk, (tuniek) maat L (42-44)
Zwarte tuniek maat 42-44
Leggings, dikke en dunne voor elk seizoen.
Asics trainingspak maat L wit blauw.
2 jongensbroeken maat 140 (Mitch en WE) in nieuwstaat.
Zwarte jongensgilet maat 140
Wintertrui maat 134-140 met capuchon, valt groot (146)
2 grote olielampen blauw groen.
Dekbedovertrek Gerard Joling tekst: Ik heb er geen kracht meer voor. maat 2.20 x 2.20x2.40
Brunotti tankini top maat 42, broekje 40 (2 keer gedragen)
Witte Pumps maat 39, merk Silhouette. 1 keer gedragen.
Foto's Link klik
Mailen naar; newnickviva @ gmail . com
anoniem_152620 wijzigde dit bericht op 08-09-2012 14:11
Reden: Al wat dingen weggegeven!
Reden: Al wat dingen weggegeven!
% gewijzigd
zaterdag 8 september 2012 om 13:23
zaterdag 8 september 2012 om 22:25
quote:hanglamp schreef op 07 september 2012 @ 22:02:
@Flower, bedoel je de jongens-kleertjes die ik aanbied?
Ik woon ook in regio 075. Kom je ze dan ophalen? Of wil je eerst een foto per mail? Wil je me dan even mailen? postvakblabla at gmail dot com
Ja, die bedoel ik.
Kan ik wel ophalen ja.
Ik zal je morgen even mailen. Of je mag mij ook mailen uiteraard.
viva_flower_ @ live.nl
@Flower, bedoel je de jongens-kleertjes die ik aanbied?
Ik woon ook in regio 075. Kom je ze dan ophalen? Of wil je eerst een foto per mail? Wil je me dan even mailen? postvakblabla at gmail dot com
Ja, die bedoel ik.
Kan ik wel ophalen ja.
Ik zal je morgen even mailen. Of je mag mij ook mailen uiteraard.
viva_flower_ @ live.nl
zondag 9 september 2012 om 06:53
quote:Caviahaar schreef op 01 september 2012 @ 17:43:
[...]
Heb nog een dubbele liggen hier, Karin Slaughter Triptiek en een Lee Child Lokaas dacht ik. Kan ik je daar blij mee maken?
Sorry heb topic al even niet meer gelezen maarhoume graag aanbevolen voor deze twee titels maar zou jeze nog vast willen houden tot over twee weken mail me maar op merya 30at hotmail dot com alvast hartelijk bedankt zijn ze vergeven dan jammer dan!
Lief je eraan dacht!!
[...]
Heb nog een dubbele liggen hier, Karin Slaughter Triptiek en een Lee Child Lokaas dacht ik. Kan ik je daar blij mee maken?
Sorry heb topic al even niet meer gelezen maarhoume graag aanbevolen voor deze twee titels maar zou jeze nog vast willen houden tot over twee weken mail me maar op merya 30at hotmail dot com alvast hartelijk bedankt zijn ze vergeven dan jammer dan!
Lief je eraan dacht!!
zondag 9 september 2012 om 10:07
Hahaha, een snurkend vriendje! En nog in nieuwstaat ook! Een buitenkansje!
@shenandoah... laten we je vriend maar niet schrikken... hier vannacht gekrijs van 23.00 tot 02.00 uur. Madam wil echt niet meer in haar eigen bed, maar tussen papa en mama in... drama's! hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase...
@shenandoah... laten we je vriend maar niet schrikken... hier vannacht gekrijs van 23.00 tot 02.00 uur. Madam wil echt niet meer in haar eigen bed, maar tussen papa en mama in... drama's! hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase...