Sekstape vriendin

06-09-2012 22:05 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus ik zet het maar even hier.

Ik ga al jaren goed met iemand om. Een lief meisje van 24. Ze is gezellig, lief, zorgzaam en ik kan altijd bij haar terecht.

Ik heb vandaag even haar laptop geleend, maar vanmiddag schrok ik behoorlijk. Ik zag in een map een .wmp bestand zitten en ik klikte het aan. Het bleek een filmpje van mijn vriendin en haar vriend, een sekstape. Ik heb een schuldgevoel dat ik dit heb bekeken, ook al zat het in een map met andere bestanden die ik nodig had. Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee moet omgaan.
Ik zie haar straks. We zullen het er wel even over hebben dan.
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 12:11:

[...]

Dat leidt ik af uit het feit dat ze het laat rondslingeren tussen word bestanden en dat ze het filmpje niet even verbergt voordat ze haar laptop uitleent.Maar waarom verwijder je bestanden van iemand anders op de laptop van iemand anders? Dat doe je toch ook niet met wordbestanden of vakantiefoto's? Waarom dan wel met zo'n filmpje?
quote:chartreuse schreef op 07 september 2012 @ 12:14:

[...]

Maar waarom verwijder je bestanden van iemand anders op de laptop van iemand anders? Dat doe je toch ook niet met wordbestanden of vakantiefoto's? Waarom dan wel met zo'n filmpje?Wacht even. Moet ik hier aan jou gaan verantwoorden waarom ik een bestand van een vriendin weggooi? Ben je altijd zo arrogant of is dit slechts een opwelling van morele superioriteit?
Heb je nu serieus het filmpje verwijderd van HAAR computer?

Tsss, met een vriendin als jij, heeft ze geen vijanden meer nodig!
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 12:16:

[...]

Wacht even. Moet ik hier aan jou gaan verantwoorden waarom ik een bestand van een vriendin weggooi? Ben je altijd zo arrogant of is dit slechts een opwelling van morele superioriteit?

JIJ bent degene die arrogant is door voor haar te beslissen dat het filmpje beter verwijderd kan worden.

Nou ja, misschien heeft haar vriend ook nog een kopie.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-09-2012 17:11
Reden: schelden
% gewijzigd
[quote]jibba schreef op 07 september 2012 @ 12:23:

[...]

JIJ bent degene die arrogant is door voor haar te beslissen dat het filmpje beter verwijderd kan worden.

Nou ja, misschien heeft haar vriend ook nog een kopie.

:facepalm:[...]

Ik deed het om haar te beschermen hè. Jouw reactie vind ik overigens ook niet bijzonder sympathiek.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 september 2012 @ 22:48:

En? Was het Oscar waardig?

Heb je nu meteen zin het met haar vent te doen? Of om met ze mee te doen? Deden ze nog dingen waar je nog nooit van gehoord had?

Ruk! Ruk! Ruk! Vertel !!!!!
Je kan het niet maken om het filmpje te verwijderen,het is HAAR computer.Miss beetje slordig van haar,om het niet beter te verbergen,maar geef jouw toch niet het recht om weg te halen?
quote:mialia schreef op 07 september 2012 @ 12:38:

Je kan het niet maken om het filmpje te verwijderen,het is HAAR computer.Miss beetje slordig van haar,om het niet beter te verbergen,maar geef jouw toch niet het recht om weg te halen?Dat is ook weer waar. Was wellicht een beetje stom van me. Ze komt rond 1 uur langs en dan zal ik het er met haar over hebben.
Dit lijkt me een reïncarnatie van Babette de Bruxelles, gelet op schrijfstijl, woordkeuze en fantasie.
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 12:16:

[...]

Wacht even. Moet ik hier aan jou gaan verantwoorden waarom ik een bestand van een vriendin weggooi? Ben je altijd zo arrogant of is dit slechts een opwelling van morele superioriteit?

Verantwoording afleggen? Neuh. Maar arrogant en morele superioriteit zijn kwalificaties die jou heel goed lijken te passen.

Voor de duidelijkheid: JIJ opent een topic hier, en ik stel gewoon vragen over wat jij schrijft en ik geef mijn mening. Zo werkt dat op een forum. Als je niet tegen standpunten kunt die haaks staan op jouw eigen mening, dan kun je beter een blog beginnen zonder reactiemogelijkheid en heb je i.m.o. niks te zoeken op een forum
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 12:27:

[...]

Ik deed het om haar te beschermen hè. Je motief is aardig, maar heeft zij die bescherming nodig dan? Ze is toch volwassen? En je kunt haar toch ook in bescherming nemen door met haar te praten over de risico's van sextapes die in verkeerde handen kunnen vallen, dan kan ze alsnog zelf beslissen of dat filmpje weg moet of niet.
Ik mag je wel Babette. Voor een troll ben je erg onderhoudend, daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 12:27:

[...]

Ik deed het om haar te beschermen hè. Jouw reactie vind ik overigens ook niet bijzonder sympathiek.

Jaja, heel beschermend nadat je zelf het hele filmpje hebt zitten bekijken, je had ook weg kunnen klikken toen je duidelijk werd dat het niet voor jouw ogen bestemd was.

En mij hoef je niet sympathiek te vinden, ik ben je vriendin namelijk niet.
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 11:58:

Ik heb het filmpje trouwens maar helemaal verwijderd nu. Kunnen er ook geen gekke dingen meer mee gebeuren.

* trekt wenkbrauwen op*

Dus dat je er sniekie naar hebt zitten gluren was nog niet genoeg? Wie ben jij om te bepalen wat dat meiske op haar pc heeft staan? Onbetrouwbare rukker, in mijn boekje.

Djiezus zeg.
En beschermen? Kun je haar emailadres even doorgeven, dan beschermen wij haar wel tegen "vriendschappen" als die van jou.
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 12:41:

[...]

Dat is ook weer waar. Was wellicht een beetje stom van me. Ze komt rond 1 uur langs en dan zal ik het er met haar over hebben.En, wat vond ze van jouw 'o zo goed bedoelde' actie?
quote:vriendschap schreef op 07 september 2012 @ 11:58:

Ik heb het filmpje trouwens maar helemaal verwijderd nu. Kunnen er ook geen gekke dingen meer mee gebeuren.Tot aan hier was je nog geloofwaardig, maar nu zeg ik daaahaaaagggg
Dit topic hoort op Psyche.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 07 september 2012 @ 20:52:

Dit topic hoort op Psyche.Op de gesloten afdeling bedoel je?
Tja, hij vond het wel geil om naar zn vriendin te kijken.

Ik denk dat bijna iedere jongen wel afkijkt hoor!

Laten we eerlijk zijn, wanneer jongens zo 'n tape in handen krijg, hij is niet enige !

Maja, dan kun je je vriendin het in elk geval niet vertellen of je moet erbij vertellen dat je het wel leuk, en geil genoeg vond om het af te kijken.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Dat hier zo raar gereageerd word, mm niet slim van je om het af te kijken. Maar hij is heus niet de enige, iedere vent kijkt zoiets af. De meeste dan,

En trouwens, dat je de tape verwijderd hebt is wel erg dom. nu weet ze zeker dat je hem hebt gezien, dus hoef je het zelf niet meer te vertellen. Kan ook slim zijn trouwens,

Denk voortaan wel beter na, als je wat doet!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:EvyBlissy schreef op 07 september 2012 @ 20:52:

Dit topic hoort op Psyche.Eerder in de klikko denk ik.
quote:Boarn schreef op 07 september 2012 @ 16:24:

[...]

Tot aan hier was je nog geloofwaardig, maar nu zeg ik daaahaaaagggg Ik vond dit topic gisteren al niet geloofwaardig. Maar met dat verwijderen doet hij er nog een schepje bovenop. De groeten, vriendschap...
quote:luckyjane schreef op 07 september 2012 @ 23:40:

Ik vond dit topic gisteren al niet geloofwaardig. Maar met dat verwijderen doet hij er nog een schepje bovenop.

Ja, dat laatste is in elk geval geen geslaagde actie.

Overigens wil ik `vriendschap´ in zoverre wel geloven dat ik wel denk dat je op andermans computer informatie kunt vinden die je niet wil vinden. Een vriend van me vertelde me eens op de computer van een (verder aan mij niet bekende) vriend foto´s te hebben gevonden van diens partner, zonder veel kleren aan. De onwillende voyeur heeft het zijn vriend wel verteld, en heeft vervolgens met een grap (dat ze er zonder kleren net zo goed uitzag als met) de zaak afgerond. Ze hebben het haar niet verteld. Wat niet weet, wat niet deert. Mannen zijn hierin misschien wat makkelijker dan vrouwen.
Alles is liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven