De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
maandag 10 september 2012 om 10:57
quote:renate73 schreef op 10 september 2012 @ 07:51:
Pijpen of beffen, of liever gepijpt of gebeft?
Dat zijn twee soorten genot. Als iemand me likt, beleef ik een orgasme; als ik iemand een orgasme bezorg, geniet ik van zijn genot.
Heb je wel eens iemand van je eigen geslacht oraal bevredigd?
Pijpen of beffen, of liever gepijpt of gebeft?
Dat zijn twee soorten genot. Als iemand me likt, beleef ik een orgasme; als ik iemand een orgasme bezorg, geniet ik van zijn genot.
Heb je wel eens iemand van je eigen geslacht oraal bevredigd?
Alles is liefde
maandag 10 september 2012 om 17:36
quote:tamara1234 schreef op 10 september 2012 @ 12:26:
Ik vond deze wel goed. Plaats hem dan ook terug:
Heeft het Viva-forum invloed op wat je in bed doet?
Ja; ik ben eigenschappen van mezelf onder ogen gaan zien, louter doordat ze bespreekbaar werden.
Denk je nog wel eens terug aan partners uit het verleden?
Ik vond deze wel goed. Plaats hem dan ook terug:
Heeft het Viva-forum invloed op wat je in bed doet?
Ja; ik ben eigenschappen van mezelf onder ogen gaan zien, louter doordat ze bespreekbaar werden.
Denk je nog wel eens terug aan partners uit het verleden?
Alles is liefde
maandag 10 september 2012 om 21:15
Ik heb geen andere bedpartners dan enjoyboy waarmee ik uit liefde seks bedreef. Denk dat dat je vraag is.
Maar ik beleef nu seks met andere bedpartners voor de lust. En ja ik denk af en toe wel aan deze feestjes terug....er komen er nog vele gelukkig
Let op! Dit is puur lust en geen liefde, wel genegenheid.
De seks met enjoyboy is hierdoor alleen maar mooier geworden.
Heb jij ook weleens seks met iemand anders dan je partner gehad in/tijdens een relatie?
Maar ik beleef nu seks met andere bedpartners voor de lust. En ja ik denk af en toe wel aan deze feestjes terug....er komen er nog vele gelukkig
Let op! Dit is puur lust en geen liefde, wel genegenheid.
De seks met enjoyboy is hierdoor alleen maar mooier geworden.
Heb jij ook weleens seks met iemand anders dan je partner gehad in/tijdens een relatie?
maandag 10 september 2012 om 22:40
quote:Rooss4 schreef op 10 september 2012 @ 21:53:
Mm, nee geen staartje denk ik. Weet eigenlijk niet.
Schrik jij je ook elke keer weer lam van die gruwelijke condoomlucht?
Ja, dat herken ik wel van vroeger, zo'n wee, licht synthetisch luchtje, getverrrr.... ! Ben blij dat ik daar nu al weer jaren vanaf ben (ouder worden heeft ook z'n voordelen... )
Is de seks en seksbeleving anders/beter geworden met het stijgen der jaren (vond ik iets sympathieker dan de schrijven: naarmate je ouder wordt )
Mm, nee geen staartje denk ik. Weet eigenlijk niet.
Schrik jij je ook elke keer weer lam van die gruwelijke condoomlucht?
Ja, dat herken ik wel van vroeger, zo'n wee, licht synthetisch luchtje, getverrrr.... ! Ben blij dat ik daar nu al weer jaren vanaf ben (ouder worden heeft ook z'n voordelen... )
Is de seks en seksbeleving anders/beter geworden met het stijgen der jaren (vond ik iets sympathieker dan de schrijven: naarmate je ouder wordt )
dinsdag 11 september 2012 om 00:52
quote:luckyjane schreef op 10 september 2012 @ 22:40:
Is de seks en seksbeleving anders/beter geworden met het stijgen der jaren
Ik ben nu achttien jaar actief en nog altijd op zoek naar de juiste vorm. Het is wel veranderd, in de zin dat ik mezelf meer ben gaan toestaan, maar dat wil niet per se zeggen dat de seks beter is geworden. Ik doe nu andere dingen, waarvan ik me vroeger niet zou hebben kunnen voorstellen dat ik ze ooit zou doen; ik word libertijnser.
Vraag: er is een Mexicaans spreekwoord dat je driemaal in je leven in bed de aarde zult voelen beven - driemaal superseks zult hebben. Hoe vaak heb jij het meegemaakt?
(In mijn geval: twee.)
Is de seks en seksbeleving anders/beter geworden met het stijgen der jaren
Ik ben nu achttien jaar actief en nog altijd op zoek naar de juiste vorm. Het is wel veranderd, in de zin dat ik mezelf meer ben gaan toestaan, maar dat wil niet per se zeggen dat de seks beter is geworden. Ik doe nu andere dingen, waarvan ik me vroeger niet zou hebben kunnen voorstellen dat ik ze ooit zou doen; ik word libertijnser.
Vraag: er is een Mexicaans spreekwoord dat je driemaal in je leven in bed de aarde zult voelen beven - driemaal superseks zult hebben. Hoe vaak heb jij het meegemaakt?
(In mijn geval: twee.)
Alles is liefde
dinsdag 11 september 2012 om 01:26
[quote]charlene1984 schreef op 11 september 2012 @ 00:52:
[...]
In mijn geval: een keer.
Hoe vaak ben je over je eigen seksuele grens gegaan?
[...]
In mijn geval: een keer.
Hoe vaak ben je over je eigen seksuele grens gegaan?
dinsdag 11 september 2012 om 08:28
Seksuele grens....ik weet niet of ik een grens heb eigenlijk.
Ik ben een typ dat graag alles eens probeert (excl bekende extremen uiteraard)
Mijn motto is "een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan"
Als je gevoel nee zegt....zou jij het dan toch doen om de ander te plezieren? En waarom wel/niet?
Ik ben een typ dat graag alles eens probeert (excl bekende extremen uiteraard)
Mijn motto is "een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan"
Als je gevoel nee zegt....zou jij het dan toch doen om de ander te plezieren? En waarom wel/niet?