SYTYCD 2012
zondag 9 september 2012 om 20:57
zondag 9 september 2012 om 20:58
zondag 9 september 2012 om 21:00
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:54:
[...]
Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanenIk zie dat Frizzy iets anders zegt, maar wat ik heb geleerd op de middelbare school : de Berbers waren de oorspronkelijke bewoners van Marokko en de stadsMarokkanen zijn gemengd met de Arabieren die Marokko hebben overgenomen (of dat stuk land want het was nog geen land?). De laatste groep voelt zich beter dan die 'achterlijke bergbewoners'.
[...]
Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanenIk zie dat Frizzy iets anders zegt, maar wat ik heb geleerd op de middelbare school : de Berbers waren de oorspronkelijke bewoners van Marokko en de stadsMarokkanen zijn gemengd met de Arabieren die Marokko hebben overgenomen (of dat stuk land want het was nog geen land?). De laatste groep voelt zich beter dan die 'achterlijke bergbewoners'.
zondag 9 september 2012 om 21:05
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:01:
[...]
Oh, toch Had ik het toch bij het rechte eind.
Ik snap dat gezeur op elkaar nooit bij Marokkanen, maar goed.Hahaha dat is niet perse gezeur hoor, ik ken het alleen als wat gepest onderling. Soussies gaan gewoon om met andere Marokkanen. En meestal hebben jonge Soussies liefkozend de bijnaam 'Sous' (zoals bijna alle jongeren een bijnaam hebben).
[...]
Oh, toch Had ik het toch bij het rechte eind.
Ik snap dat gezeur op elkaar nooit bij Marokkanen, maar goed.Hahaha dat is niet perse gezeur hoor, ik ken het alleen als wat gepest onderling. Soussies gaan gewoon om met andere Marokkanen. En meestal hebben jonge Soussies liefkozend de bijnaam 'Sous' (zoals bijna alle jongeren een bijnaam hebben).