Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?

Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 21:04:

[...]

ik hou er wel van, die oude dansstijlenJa, is erg leuk, ze doen alles in stijl. Kledingm, aankleding van de ruimte, het is haast een manier van leven, erg cool om te zien.
Dit was in elk geval wel bijzonder.
Het is leuk om te zien maar ik denk niet dat hij gaat meekomen in de bootcamp
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:04:

[...]

Dat is niet zo goed, dan kan hij naar binnen trekken en dan kun je echt een nare ontsteking krijgen.

Echt...? Zijn de pukkels bij mij daarom dan zo snel weg...?

Weer wat geleerd
Pukkels lekker laten. Of BHA op doen als je dat hebt.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:05:

[...]

Hahaha dat is niet perse gezeur hoor, ik ken het alleen als wat gepest onderling. Soussies gaan gewoon om met andere Marokkanen. En meestal hebben jonge Soussies liefkozend de bijnaam 'Sous' (zoals bijna alle jongeren een bijnaam hebben).Ik ken het echt wel als vetes, ruzies en meer dan een beetje geplaag.
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:04:

[...]

Ik heb alleen blauwe tandpasta in huis, van die gel. Volgens mij werkt dat dan niet toch?

Ik heb net geleerd van Zon dat dat niet goed is

Kan je ontstekingen van krijgen als de pukkel naar binnen trekt
Niet naar de bootcamp inderdaad.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:06:

Pukkels lekker laten. Of BHA op doen als je dat hebt.Wat is BHA?
Wat een vreemde muziek
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:06:

[...]

Ik heb net geleerd van Zon dat dat niet goed is

Kan je ontstekingen van krijgen als de pukkel naar binnen trektIk las het ook net. Ben normaal ook wel van de tandpasta, had er nog nooit van gehoord dat dat zo verkeerd kon uitpakken!
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:06:

[...]

Ik ken het echt wel als vetes, ruzies en meer dan een beetje geplaag.Das tussen Berbers en Arabieren. Das weer wat anders. Arabieren kijken neer op 'die domme Berbers'.
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:08:

[...]

Ik las het ook net. Ben normaal ook wel van de tandpasta, had er nog nooit van gehoord dat dat zo verkeerd kon uitpakken!Ik ook niet... Ga het ook nooit meer doen.. Veel te bang dat ik straks een ontsteking heb... Dan maar liever even doorbijten met een pukkel
Er is helemaal geen overleg tussen de juryleden of iemand naar boetkemp mag of niet. Zou er iets geknipt worden of hoe wordt dit nu beslist?
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:07:

[...]

Wat is BHA?Mijn google is even kapot (echt!) maar dan moet je even googlen op BHA acne.
Even snel een was ophangen, brb.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:11:

[...]

Mijn google is even kapot (echt!) maar dan moet je even googlen op BHA acne.Goeie tip, staat onder m'n favorieten om te kopen als m'n salaris er weer is
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:11:

Er is helemaal geen overleg tussen de juryleden of iemand naar boetkemp mag of niet. Zou er iets geknipt worden of hoe wordt dit nu beslist?Die discussies die er de vorige jaren waren zijn er inderdaad een beetje uitgehaald. Maar de middenmoot lijkt ook een beetje eruit gehaald te zijn. Dus de duidelijk slechte worden even samenvattend ertussen gestopt en voor de rest is iedereen door naar de bootcamp.
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:13:

[...]

Goeie tip, staat onder m'n favorieten om te kopen als m'n salaris er weer isIk heb voor opkomende pukkels ook een ander goed spulletje, maar das lastig verkrijgbaar en erg duur. BHA kun je meer gebruiken (ook over je hele gezicht) en is er in verschillende sterktes.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:09:

[...]

Das tussen Berbers en Arabieren. Das weer wat anders. Arabieren kijken neer op 'die domme Berbers'.Ik heb het over tussen Marokkanen onderling.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:11:

[...]

Mijn google is even kapot (echt!) maar dan moet je even googlen op BHA acne.

Aha, het is een soort van crème (die ik dus niet in huis heb).

Ik dacht dat ik een of andere afkorting niet begreep, zoals Blauwe Himalaya Aardbeien ofzo
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:15:

[...]

Ik heb het over tussen Marokkanen onderling.

Arabieren zijn ook Marokkanen.

Of ik snap je niet. Heb je het over gewone ruzies of over 'afkomst-ruzies'?
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:16:

[...]

Aha, het is een soort van crème (die ik dus niet in huis heb).

Ik dacht dat ik een of andere afkorting niet begreep, zoals Blauwe Himalaya Aardbeien ofzo

Gewoon lekker vanaf blijven dan.
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:13:

[...]

Goeie tip, staat onder m'n favorieten om te kopen als m'n salaris er weer isBenzoylperoxide werkt ook goed. Vroeger alleen op doktersrecept, maar laatst zag ik het ineens bij het Kruidvat liggen, voor een euro of 7 meen ik.
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:18:

[...]

Benzoylperoxide werkt ook goed. Vroeger alleen op doktersrecept, maar laatst zag ik het ineens bij het Kruidvat liggen, voor een euro of 7 meen ik.Klopt! Misschien is dat wel een betere tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven