een vraag
vrijdag 18 april 2008 om 20:32
hallo ,sinds een tijdje werkt er een leuke man op ons kantoor. alleen hij is getrouwd.hij kijkt wel steeds en lacht en flirt met me. en ik doe het zelfde terug.
nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.
wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?
graag jullie mening.
nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.
wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?
graag jullie mening.
zaterdag 19 april 2008 om 15:26
quote:minny schreef op 19 april 2008 @ 15:08:
[...]
En vervolgens vragen ze om komkommer... Praktijk en theorie blijken wederom toch weer een wereld van verschil he? aah minny, dat is gemeen! Je helpt die jongen helemaal aan een minderwaardigheidsdinges
[...]
En vervolgens vragen ze om komkommer... Praktijk en theorie blijken wederom toch weer een wereld van verschil he? aah minny, dat is gemeen! Je helpt die jongen helemaal aan een minderwaardigheidsdinges
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 19 april 2008 om 15:39
mag ik even hierop reageren??? wij mannen hebben de naam dat wij jullie altijd,......hoe zeg ik dat even netjes.........niet even goed behandelen zeg maar.............maar jullie vrouwen, jullie trappen regelmatig op onze harten. Regelmatig liggen wij maanden zwaargewond, met een grote fles drank in een papieren zak in de goot. DOOR JULLIE
zaterdag 19 april 2008 om 15:45
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 15:40:
[...]
Vrouwen hebben nog nooit kleuren kunnen zien.........het is echt zo roze als dat het maar zijn kan. whahahhaaaIk begin te begrijpen waarom vrouwen om komkommer vragen, als jij niet eens kan zien wat iets is....
Het is echt zooooo wel paars dude.
Dit is roze.
[...]
Vrouwen hebben nog nooit kleuren kunnen zien.........het is echt zo roze als dat het maar zijn kan. whahahhaaaIk begin te begrijpen waarom vrouwen om komkommer vragen, als jij niet eens kan zien wat iets is....
Het is echt zooooo wel paars dude.
Dit is roze.
zaterdag 19 april 2008 om 15:48
zaterdag 19 april 2008 om 15:52
zaterdag 19 april 2008 om 15:53
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 15:48:
ik lig regelmatig met mijn vriendinnen in de knoop als het over het kopen van kleren gaat, wat ik zwart vind, dat vinden die mutsen dan weer donkergroen...........echt niet..........jullie zijn allemaal kleurenblind.
HET IS ROZE...........en het pas wel bij haar hihihi
allereerst zijn wij geen mutsen!
Ten tweede is statistisch vastgesteld dat er veel meer mannen kleurendoof zijn dan vrouwen
en ten derde bij wiens haar???
en ten vierde HET IS PAARS!!!!!
ik lig regelmatig met mijn vriendinnen in de knoop als het over het kopen van kleren gaat, wat ik zwart vind, dat vinden die mutsen dan weer donkergroen...........echt niet..........jullie zijn allemaal kleurenblind.
HET IS ROZE...........en het pas wel bij haar hihihi
allereerst zijn wij geen mutsen!
Ten tweede is statistisch vastgesteld dat er veel meer mannen kleurendoof zijn dan vrouwen
en ten derde bij wiens haar???
en ten vierde HET IS PAARS!!!!!
rosanna08 wijzigde dit bericht op 19-04-2008 15:55
Reden: lettertje te veel
Reden: lettertje te veel
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 19 april 2008 om 15:55
zaterdag 19 april 2008 om 16:00
quote:minny schreef op 19 april 2008 @ 15:55:
Ehm...wat uit je lijf groeit dient niet groen te zijn DMJN....ik hoop dat we dit wederom kunnen wijten aan jouw kleurenkennis....!
WATTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoort dat niet groen te zijn???????????
heeft dat niet iedere man dan????????????????
ben ik echt abnormaal???????????? shit ik kan dit niet echt even niet gebruiken zeg
jullie hebben het toch altijd over komkommers,en dan kijken de meeste van jullie naar mij, dus ik dacht het is normaal wat ik heb
Ehm...wat uit je lijf groeit dient niet groen te zijn DMJN....ik hoop dat we dit wederom kunnen wijten aan jouw kleurenkennis....!
WATTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoort dat niet groen te zijn???????????
heeft dat niet iedere man dan????????????????
ben ik echt abnormaal???????????? shit ik kan dit niet echt even niet gebruiken zeg
jullie hebben het toch altijd over komkommers,en dan kijken de meeste van jullie naar mij, dus ik dacht het is normaal wat ik heb