Laat ik eens gek doen..

10-09-2012 15:50 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezellig rondgesnuffelt in de sexshop en mijn oog laten vallen op Guarana Drops! Een vloeistof voor een exotische ervaring! Ik heb nog nooit middeltjes gebruikt dus ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dit middeltje en mij er meer over kan vertellen

- Mensen die dit nog nooit gebruikt hebben mogen hun mening met "het werkt toch niet" voor zich houden, bvd -
Joh, dat werkt toch niet.
Joh, dat werkt toch niet.
Nerdje, heb je het al geprobeerd?

Kom je even vertellen of het werkt....... of niet??
Kan iemand mij vertellen of het werkt? Ben namelijk niet van plan om het te proberen. Drink wel veel koffie, is dat ook goed?
Mijn glazen bol zegt dat het niet werkt!!!!!!!
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat het niet werkt.
Zeg, wat ik me afvraag; werkt zoiets eigenlijk?
Die druppeltjes schijnen bij langdurig gebruik wel goed te helpen tegen spammen. Verder niet.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar van alle middelen en producten die je in een seksshop kan kopen, lijkt dit mij wel het minst effectief is. Zeg maar gerust; daar krijg je geen hoog libido of orgasme van.
Laat ik eens tegendraads doen.

Die druppels werken als een dolle! Ik heb ze anderhalf jaar geleden ingenomen en ben nu nog steeds niet te houden!!
Shit, moest je die innemen dan? Vandaar dat het niet werkte
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Liezze schreef op 10 september 2012 @ 17:27:

Laat ik eens tegendraads doen.

Die druppels werken als een dolle! Ik heb ze anderhalf jaar geleden ingenomen en ben nu nog steeds niet te houden!! Ah, bedankt. Het werkt dus.
quote:merano schreef op 10 september 2012 @ 17:30:

Shit, moest je die innemen dan? Vandaar dat het niet werkte Jij had ze gewoon op het nachtkastje gezet?
Guarana ?

Man, dat is gewoon cafeïne. 3 koppen sterke koffie of een paar redd-bulls hebben het zelfde effect. Lang zo duur niet, en beter te doseren.
Na een uitgebreide zoektocht ben ik van mening dat er maar een stofje is dat (volgens de medische deskundigen) wel werkt. Het spul heet Yohimbe/Johimbe (hier de link naar een Wikipagina http://de.wikipedia.org/wiki/Yohimbe - de andere talen zijn minder uitgebreid).

Heeft kennelijk ook wat bijwerkingen. Ik weet echter niet hoe je dit spul kunt krijgen of dat het dan van een fatsoenlijke kwaliteit is.

Andere middeltjes - tja, ik moest van de TO mijn mening maar voor mij houden.
Wat enorm toevallig!!

Ik neusde ook gezellig rond in de sexshop en, echt zo toevallig, zag Guarana Drops.

Toevallig had ik net enorme zin in een exotische ervaring. Heb ze gekocht!!

Ze werken niet.
Wat zitten jullie tot laat te schrijven hier joh? Werken jullie niet ofzo.......net als die druppeltjes? (haha...kon het niet laten )
Het werkt niet. Dat is overigens geen mening, maar een gegeven.
Waarom staat dit topic er nog?

Werkt staffen ook al niet???
Het lijken wel Surinaamse druppeltjes.

Want ze werken niet.

geintje geintje
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@Manmetpotentie, Even terug komen op YOHIMBE...NIET, MAAR DAN OOK NIET gebruiken.Enkele jaren geleden heb ik een potje gekocht. Aangezien het over een soort van "natuurlijk testosteron" gaat werden of worden ze ook gebruikt voor de wat zwaardere training. In mijn geval had ik ze aangeschaft om mijn intensieve zwemtraining kracht bij te zetten (zwemsport).

Na het innemen van twee maal capsule; Zweten, hartkloppingen en gigantisch zweten. Op weg naar de traing had ik het gevoel dat iedereen me aan keek. Om paranoia van te worden. Omgekeerd en thuis op bed gaan liggen. vervolgens een aantal capsules aan een trainings maatje gegeven en hem het verhaal verteld. Hij toch proberen met exact de zelfde ervaring...nope..nooit meer!!!!!
Je opent een topic en wil graag meningen horen?

maar als mensen zeggen dat het toch niet werkt? Dat wil je niet horen. Seks gewoon zonder middeltjes want het werkt toch niet!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
masturberen met een banaan lijkt me exotischer,

of condooms kopen met een bananen smaakje indien partner aanwezig

of gewoon een mooie vrolijke rasta van straat plukken natuurlijk!

Succes
Hahahaha grappig dat je toch die reacties krijgt van

Het lukt niet lol
Als we nou met zijn allen zeggen dat het wel werkt, dan doet het placebo-effect misschien nog wat.

Nerdje, het werkt fenomenaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven