steelstofzuiger

13-09-2012 11:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om een steelstofzuiger aan te schaffen maar wil graag eerst de ervaringen van anderen lezen Het zal vast voor- en nadelen hebben...ben benieuwd..
Wij hebben er een van Dyson. We hebben een klein appartement met in de woonkamer zwarte vloerbedekking. We hebben het gekocht zodat we makkelijk even de stofzuiger pakken (want op zwart zie je tenslotte echt alles) dat doen we nu inderdaad. Omdat het bij ons erg klein is, is het heel handig. Maar in een groter huis moet je niet de verwachting hebben dat je het hele huis ermee kunt doen.

Maar goed, wij zijn er heel erg tevreden mee!
Op bovenverdieping hebben we al een stofzuiger, ik heb er eentje nodig voor beneden verdieping ong. 70m2. Normaal gesproken ben ik beneden met 5 min. klaar met een gewone stofzuiger.

Moet die contstant aan de oplader?

2 in 1 (dus met een kruimelzuigertje er op) lijkt me ook wel handig..
Wij hebben de Dyson niet continu in de oplader, maar wel vaak.

70 m2 red je wel denk ik.

Wij hebben er een aantal hulpstukken bij gekocht. Volgens mij is de Dyson een kruimeldief met steel en vooral een sterke motor. Door de verschillende hulpstukken, kun je er eigenlijk alle kanten mee op.
quote:weetgeenraad schreef op 13 september 2012 @ 12:13:

Op bovenverdieping hebben we al een stofzuiger, ik heb er eentje nodig voor beneden verdieping ong. 70m2. Normaal gesproken ben ik beneden met 5 min. klaar met een gewone stofzuiger.

Moet die contstant aan de oplader?

2 in 1 (dus met een kruimelzuigertje er op) lijkt me ook wel handig..Kieskeurig fijne site met reviews.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dankjewel...fijn voor je dat je tevreden bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven