Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Hey Mibb SUPER gefeliciteerd

Geweldig toch, het worden lekker veel decemberkindjes...

@Zus en inderdaad wel erg vreemd. Ik hoop ook van harte dat je te vroeg hebt getest, en dat er nog een decemberbaby bij komt....

@Vlinder, en hoe heeft de familie gereageerd.....??? Erg verrast?

@Lady_bug, ach ja, dat zullen ze nog wel vaker vragen. Had ik ook hoor, terwijl er uiteindelijk maar 1 uitkwam en ook nog gemiddeld van lengte en gewicht.....

Hier wederom geen nieuws, lekker genoten van het weertje. Nog 1 weekje werken en dan een weekje vrij!!!
Ok ladies, ik ben overtuigd. Voor de zekerheid toch nog een andere test gekocht. Kruidvat was toch dicht, dus op het station een clear blue gehaald en ik kan niet meer om de dikke vette plus heen en dan is dit nog niet een ochtendurine! (foto staat prive!)

Dank voor alle felicitaties! Ik heb het schema ook aangepast, want nu geloof ik het wel, hihi!

Jemig Zus, wat ontzettend irritant dit zeg! Ook omdat je weet wanneer je ovulatie was. Gebruik je toevallig zwangerschapstesten van Romed? Daar heb ik namelijk niet zulke goede verhalen over gelezen.

Lady_bug, ik heb je een prive bericht gestuurd vanaf het priveforum. Als het goed is krijg je daar dan een mailtje van. Als dat niet gelukt is moet je het maar even laten weten.

Freddy, het besef begint steeds meer te komen, zeker met die 2e positieve test! Wat heerlijk trouwens dat jij je zo goed voelt!

Liubi, waarom is november een saaie maand? De maand waarin je kindje geboren wordt lijkt mij per definitie niet saai!

Beer, heb je nog plannen voor je weekje vrij? Lekker zeg!

Vlinder, ik ben zo benieuwd hoe het bij jou was, je laat ons wel lang in spanning hoor!
@Mibb, ja ik weet het. Ik heb eigenlijk een soort afkeer van november hihi. Te koud, te lang, te donker. Maar nu ben ik in November getrouwd en krijg ik een kindje.

Ik hou van november!!
Kijk! Dat klinkt al een stuk beter! Haha!

Maar snap wel wat je bedoeld hoor, qua weersomstandigheden e.d. is het niet ideaal.
Liubi, wat dacht je van donkere dagen, gezellige kaarsjes in huis en in december een kerstboom. Harstikke leuk toch?

Lekker cocoonen in huis met je iniemini kindje. Heerlijk toch.

Wel jammer inderdaad dat het wat lastiger zal zijn om buiten te wandelen. Aan de andere kant, lekker dik inpakken en als het verder droog is moet het toch ook kunnen?

Wij zijn in december getrouwd en krijgen in december een kindje. Misschien niet het eerste waar iedereen aan dnekt, maar voor ons helemaal goed.

Mibb, zie dat je je aan hebt gemeld bij het december forum. Gezellig.
Hmm ach ja, laat ook maar. Heb vandaag al 3 huilbuien gehad. Zelfs toen manlief zojuist voor een paar dagen naar Bonn vertrok. Zit aardig in de knoop met hormonen geloof ik.

Alles staat me tegen

Ik ga cocoonen op de bank en jullie zien me wel weer verschijnen.
Liubi
MIBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is je zo gegund vanaf hier, gefeliciteerd. Wat gaat het toch goed deze maand, yeaahaaa!!
Wauw! Gefeliciteerd Mibb.

Omdat jij dit forum hebt aangemaakt destijds gun ik het je zo erg....super hoor en dat na die onregelmatige cyclus (heb je nog een tip van de smid?)

Het is wel een echte baby boom hier ongelooflijk dat wordt een drukke maand in december echt leuk.

Zus, balen zeg maar je bent nog niet ongesteld geworden toch, misschien nog een testje doen over 2 dagen ofzo misschien is het hormoon nog niet goed aangemaakt bij je, hoop doet leven toch en anders gaan we samen voor een kindje in 2009...

Ben benieuwd naar de zwangere buiken....zetten jullie nog een foto op het prive-forum?

Hier alles rustig, heb het hele weekend mijn halfzusje van 7 te logeren gehad, heel gezellig, het is zo'n lieverd!

Als het goed is volgende week mijn eisprong, even goed opletten want meestal voel ik deze wel en dan mijn vent "ontvoeren van zijn werk" en op naar het 2009 kindje.
Mibb!!!!!!!!!!!! Super...heb je al begroet in december topic Hoe voel je je Mibb?

Vlinder, Mibb, Plukkie.....niet normaal he? 4 deze maand!!!!!!!
mibb gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moet jij blij zijn zeg!

hoe voel je je al ergens last van?

4 in 1 maand wordt een drukke boel hier.
@Mibb, dat was inderdaad een dikke vette plus!!!

@Liubi, lastig he die hormonen..

@Ka, succes met je "misdrijf in voorbereiding". Ik dacht trouwens dat als je de eisprong voelt dat het dan juist te laat is, moet voor die tijd gebeuren toch?

@Zus, hoe gaat het met je???

Hier nog heel even kort, moet de rest van de week werken, maar daarvoor dus vrij vanaf vrijdag, t/m maandag een week later. Geen specifieke plannen, komend weekendje 1 nachtje weg, maar dat is vooral ivm verjaardagen/familiebezoek. Dan laten we dochterlief bij opa en oma, en hebben we een weekje met z'n 2en. Vriend moet wel nog werken volgende week ma en di. We hebben wel afgesproken dat we minimaal 2 x lekker uit eten gaan met z'n 2en, en verder vooral thuis even verder gaan (opruimen zolder etc).
Beer, lekker zeg eventjes vrij. En dan ook nog met zijn tweetjes kunnen genieten. Heel goed bedacht.

Snok, Mibb, Vlinder, gaat echt snel, zomaar 4 in een maand.

maar ja, er was dan ook wel wat in te halen.

Nu duimen voor de rest dat er ook maar meteen 4 januari 2009 baby's mogen komen.

Zus, hoe is ie bij jou?

Ka, succes!
Gewoon effe een vraagje aan alle zwangeren waar hadden jullie last van zo net voor het testen of net erna?
@pluis: ik had beide zwangerschappen al last van bandenpijn voor de test maar dat schijnt vrij uitzonderlijk te zijn.

De eerste zwangerschap had ik een paar dagen voor de test belachelijk grote tepels, of eigenlijk was dat bruine gedeelte eromheen heel groot. Deze keer was dat niet zo, of heb ik het niet gemerkt maar toen gaf ik nog borstvoeding natuurlijk.

Heb je symptomen dan?
Het gaat wel ok hier. Buik is erg rustig geen ongesteldheid te bekennen, af en toe nog wat pijntjes maar het is een stuk minder. Zou haast denken dat het eisprong is geweest maar goed... Dat is het nadeel van te lui zijn met tempen.

Ik had testen van cb, gewone en digitale dus daar zal het niet aan liggen neem ik aan.

En we wachten af...
Pluis, Al voordat ik wist dat ik zwanger was voelde ik me erg moe. Daarnaast pijnlijke borsten en ik kon de nacht niet doorslapen zonder naar de wc te gaan. Heb je 'kwaaltjes'.

Pebbles, Kan jij uitleggen hoe bandenpijn voelt aan het begin van je zwangerschap? Weet het niet zeker maar zou me niets verbazen als ik daar ook al last van heb.

Zus, waarom ga je niet regelmatig temperaturen. Kost maar weinig tijd en kan zoveel duidelijkheid geven. Neemt in ieder geval een deel onrust weg.
@plukkie: bij mij voelt het als een soort trekkende/scheurende pijn in mijn liezen en helemaal onderin mijn buik. Vooral bij het snel opstaan als ik een tijd had gezeten.

Meestal komt dat pas wat later, volgens mij rond een week of 12 maar het kan dus best eerder of later.

@zus: wel heftig hoor, al die emoties die alle kanten opvliegen terwijl je nog steeds niet weet hoe het ervoor staat.

Pebbles, wat ik voel zit aan de rechterkant, helemaal onderin mijn buik bij lies in de buurt. Soms als ik op mijn buik ga liggen dan voelt het echt alsof er van binnen iets scheurt, krakt. Ja inderdaad ook al gelezen dat het pas later komt.

Nou ja wat het ook is er is waarschijnlijk toch niets aan te doen. Haha hoort allemaal bij het All inclusive pakket:-)
Snok, heel veel succes met je echo morgen!! Ik duim voor positief nieuws!
Hallo allemaal, hallo, hier ben ik weer. Jullie hebben niet zoveel geschreven gelukkig dus dat was snel bij te lezen.

@Mibb, gefeliciteerd!!

@Vlinder, hoe was het vertellen?

@Zus, zucht, heb je een baalweekend achter de rug, hoe is het nu met je?

Paar dagen ertussen uit waren heerlijk. Wel raar dat ik morgen begin aan het afronden op mijn werk. Pff. vanavond eerste keer zwangerschapsyoga gehad. Vond de docente een beetje erg uitleggerig, maar verder denk ik dat het me wel gaat bevallen.
MIBB waaaaaahhhh!!! oh ik ben helemaal blij, ik ben drie dagen weg hier en dan dit! super!

snok, morgen de echo, duim voor je dat alles goed is!

pluis hoop dat het helpt.

zus voor jou ook wat raar een negatieve test maar ook geen ongesteldheid? hoop dat je alsnog positief gaat testen!

nou meiden wat een gedoen dat vertellen, mijn ouders waren erug druk dit weekend. eerst wilden we zaterdagavond langs gaan maar toen belde mijn moeder vrijdagochtend op of ikiets kon uitprinten voor het 25jarighuwelijk vaan haar broer waar ze zaterdagavond naar toe moest. plan omgegooid, we gaan vrijdagavond eerst naar oma (vertel ik straks) en daarna naar mijn ouders, bij oma zegt oma dat ouders er niet zijn, verjaardag. oke, we kunnen natuurlijk ook zondagavond gaan. zaterdagochtend met mijn moeder in de auto naar een cursus (ik wilde niets zeggen tegen mijn moeder alleen) zegt ze 's ochtends in de super 'nog even wat toastjes halen want P&T komen morgen op visite (dat kan een latertje worden). 's avonds mijn ouders naar feest van oom en tante en ik oppassen op kleine broer en kleine zus. ik zou hen op bed leggen en dan naar schoonouders gaan. mijn ouders zouden bij tijds weer terug zijn. dus ik manlief gebeld dat we savonds daar zouden wachten in plaats van dat ik weg zou gaan. om kwart over 12 waren pa en ma er nog niet en heb ik besloten toch maar even te bellen onder het mom, film gekeken, zijn jullie bijna thuis? toen waren ze er dus bijna. auto rijdt voor, pa stapt uit komt naar binnen en zegt ma wacht inde auto dan brengt ze jullie gelijk even door. oke, dat was dus NIET de bedoeling, ik op mijn sokken naar buiten gezegd 'parkeer die auto nu even, en kom even naar binnen' (denk dat ik licht gefrustreerd klonk want de reactie was 'is er wat met de kinderen?' nee dat niet maar kom nu even) eenmaal binnen zei ik dat ik z wat wilde geven, manlief had bij de jamin twee zakjes chocola met spikkels een blauwe en een roze, mams kijkt in zakje rent op me af, ik zeg nog pap snapt er niets van, mams zegt vervolgens 'we worden opa en oma, we worden opa en oma' en toen moest ik huilen... ze waren erg blij.

vrijdagavond dus naar oma geweest met kindertompouches, gezegd dat we wat kwamen vertellen en of ze wist wat het zou kunnen zijn. en dat de gebakjes een hint waren. nou, het waren wel kleintjes, ja zegt manlief 'kleintjes'. en oma kijkt me aan, pakt mn arm en zegt 'is het echt?'. helemaal blij ze had niet gedacht en durven hopen dit nog mee te maken. zo lief, ze vroeg zelfs 'o als jullie dan weer hier in de buurt wonen, mag ik het dan vast komen houden?' tuurlijk oma!

vrijdagavond bij schoonouders geslapen en de twee overige kindergebakjes meegenomen. manlief zegt tegen zijn ouders 'ja, we hebben wat te vieren, u mag twee keer raden anders vertellen we het pas volgende week...' schoonvader 'jullie gaan trouwen' ik 'goede optie, maar helaas' schoonmoeder 'ik denk wel iets maar dat durf ik niet te zeggen' ik 'dqn zegt u het toch niet?' manlief 'nee, dan vertellen we het gewoon volgende week' schoonmoeder 'ik denk dat je zwanger bent' ik of man 'ja, inderdaad' schoonmoeder door het dolle, helemaal blij, knuffel van schoonvader...

wel een heel lang verhaal geworden ik krijg gewoon al weer de kriebels als ik het zo terug schrijf. ik heb mijn moeder er daarna niet meer over kunnen spreken, ga morgenavond bij mijn ouders slapen en er smiddags al vroeg heen om lekker met mijn mams te praten.

lekker echo, en daarvoor geen sorry!

slaap lekker.
Gedoe vertellen??

Gewoon door de telefoon: Jullie worden opa en oma. Lekker kort en lekker bondig

Maar leuk dat ze het leuk vonden!
was ook een goede optie liubi, op een sms sturen terwijl ze op het feest waren :D
hoi dames, net de verloskundige gebeld ik mag volgende week maandag al langs komen. ze wilde me graag zien voor ik naar Israël vlieg. best spannend, wel fijn dat ik zo snel langs mag komen. ze gaan dan nog geen hartje luisteren, dat doen ze pas met 11/12 weken.

mibb, voor het schema dus 28 april naar verloskundige.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven