Gooise style
vrijdag 14 september 2012 om 20:53
vrijdag 14 september 2012 om 21:00
vrijdag 14 september 2012 om 21:05
Het is inderdaad het geld en misschien hoeven zij ook niet te
werken omdat hun man miljoenen verdient.Dan hebben ze er
meer tijd voor.Net als dubbelma heb ik dik haar,kan er een hoop mee doen.Was het regelmatig en gebruik een goede
verzorging.Dat zorgt ervoor dat ik geen klitten in mijn haar heb.
Prachtig gewoon!
werken omdat hun man miljoenen verdient.Dan hebben ze er
meer tijd voor.Net als dubbelma heb ik dik haar,kan er een hoop mee doen.Was het regelmatig en gebruik een goede
verzorging.Dat zorgt ervoor dat ik geen klitten in mijn haar heb.
Prachtig gewoon!
vrijdag 14 september 2012 om 21:10
vrijdag 14 september 2012 om 21:46
quote:lo1981 schreef op 14 september 2012 @ 21:10:
Ik "ken" behoorlijk wat mensen uit het Gooi en het gros heeft extensions.
En als je man het heel goed voor elkaar heeft dan ga je je eigen haar niet wassen, dan zit je 4x in de week bij de kapper om het te laten wassen en stylen.
Lijkt me heerlijk!Lijkt me verschrikkelijk! Was mn haar zelf wel voor ik naar de kapper ga, dat geaai altijd. En dan vier keer per week door een ander laten wassen? Never!
Ik "ken" behoorlijk wat mensen uit het Gooi en het gros heeft extensions.
En als je man het heel goed voor elkaar heeft dan ga je je eigen haar niet wassen, dan zit je 4x in de week bij de kapper om het te laten wassen en stylen.
Lijkt me heerlijk!Lijkt me verschrikkelijk! Was mn haar zelf wel voor ik naar de kapper ga, dat geaai altijd. En dan vier keer per week door een ander laten wassen? Never!
zondag 16 september 2012 om 12:15
De goede producten gebruiken maakt ook wel verschil. Sinds ik bij een andere kapper kom( die idd bijna een keer zo duur is als mijn vorige kapper) zit het ook perfect. Gewoon wassen, maskertje erin, uitspoelen, handdoek droog fohen en dan lok voor lok fohnen met een ronde borstel. Beetje biosilk oil er in, of een haarverzorgende olie van shu uemura en dat is het.