The never ending question deel 86
vrijdag 14 september 2012 om 08:39
Verschrikkelijk. Het is de kamer waar we alles na de verhuizing van twee jaar geleden neer hebben gezet om de rest van het huis een beetje gezellig te houden. + een hoek is werkkamer van mijn man, en die heeft een rommelig beroep het is kortom een enorme bende op omze slaapkamer.
Welke karaktereigenschap zou je bij jezelf willen veranden en waarom?
Welke karaktereigenschap zou je bij jezelf willen veranden en waarom?
vrijdag 14 september 2012 om 08:48
Als we ooit een groter huis krijgen, wil ik mijn keuken zo: Maar dan zonder kroonluchter, daar hou ik ECHT NIET van! Of zo! Met zo'n mooie ouderwetse wasbak.
't Is een piepklein kamertje waar echt alleen mijn bed kan staan. Staat ie aan de ene kant tegen de muur, is er aan de andere kant nog 30cm over om te staan... En anders achterwaarts het bed uit. Zodra ik de grond raak... sta ik in de woonkamer! Er is een redelijk groot raam en een radiator (heel logisch) Witte muren, een laminaatvloer en een oranje knijperlamp aan de vensterbank.
Hoe ziet jouw keuken eruit?
't Is een piepklein kamertje waar echt alleen mijn bed kan staan. Staat ie aan de ene kant tegen de muur, is er aan de andere kant nog 30cm over om te staan... En anders achterwaarts het bed uit. Zodra ik de grond raak... sta ik in de woonkamer! Er is een redelijk groot raam en een radiator (heel logisch) Witte muren, een laminaatvloer en een oranje knijperlamp aan de vensterbank.
Hoe ziet jouw keuken eruit?
vrijdag 14 september 2012 om 17:29
Die 2e vind ik echt heel gezellig! Zo wel ik het ook, vooral die 'booth'
Onze huidige keuken:
6 x 2.5mtr.
Rood, strak met grijs blad, koellades ipv koelkast, geen hangende kastjes op ooghoogte, alles laag en ingebouwd. Het is een mooie keuken, maar ik haat koken (nee, ik vind het niet zomaar 'niet leuk', ik verafschuw het).
Vraag van Lotteke: te vaak te zwaar op de hand.
Heb je een abonnement op een blad?
Onze huidige keuken:
6 x 2.5mtr.
Rood, strak met grijs blad, koellades ipv koelkast, geen hangende kastjes op ooghoogte, alles laag en ingebouwd. Het is een mooie keuken, maar ik haat koken (nee, ik vind het niet zomaar 'niet leuk', ik verafschuw het).
Vraag van Lotteke: te vaak te zwaar op de hand.
Heb je een abonnement op een blad?
zaterdag 15 september 2012 om 01:13
zondag 16 september 2012 om 12:16
Bedoel je wie ik niet meer wil zien? Nooit meer? Makkelijk: Patty Brard met dr vreselijke schreeuwsmoel. Sorry voor mn taalgebruik maar ik vind haar echt smerig! En dan die mond die altijd wagenwijd openstaat... aarrghh!! Ik kan nog wel even doorgaan, maar heb al meer tijd aan haar besteed dan ik wilde.
Bak je weleens een taart? Welke is je favoriet?
Bak je weleens een taart? Welke is je favoriet?
zondag 16 september 2012 om 12:21
Ja, ik bak wel eens taart, maar omdat het me meer om de buitenkant gaat eigenlijk altijd biscuit. Ik zou wel vaker willen bakken, maar ik wil helemaal niet zo veel taart eten! Wat ik net heb ontdekt wat ik leuk vind om te maken zijn macarons!
Wat zou jij graag goed willen kunnen, maar kun je helaas niet?
Wat zou jij graag goed willen kunnen, maar kun je helaas niet?