niet willen pijpen

16-09-2012 12:15 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 en heb heel weinig ervaring met seks. Op mijn 19e heb ik een scharrel gehad, met wie ik slechts enkele keren seks heb gehad. Hij vroeg mij toen ook om hem te pijpen. Ik zei direct ja. Meteen daarna vroeg ik me af of ik er wel aan toe was, maar omdat ik al ja gezegd had besloot ik het toch maar te doen. Wel met condoom. Zogenaamd voor de veiligheid, maar stiekem vond ik het gewoon fijner dat er iets om zijn pik zat op het moment dat ik 'm in mijn mond nam. Hij heeft mij wel gebeft en gevingerd. Dat was fijn, maar niet geweldig. Nu, na zes jaar, is er weer een man in mijn leven met wie ik seks heb. Ik heb hem nog niet gepijpt, omdat ik nog niet het gevoel heb gehad dat ik dat echt wil. Ook deze man heeft mij gebeft en gevingerd, en ook voor hem geldt dat ik het fijn vond, maar niet geweldig. Dat, terwijl beide mannen veel sekspartners gehad hebben, en zij dus genoeg ervaring hebben om mij te laten genieten. Ik denk daarom dat de oorzaak meer bij mij ligt. Van penetratie geniet ik veel meer.

Dat ik zo'n lange tijd geen seks heb gehad, komt trouwens niet doordat ik het niet fijn zou vinden om seks te hebben ofzo. Ik ben in de tussentijd alleen geen man tegengekomen met wie ik seks wilde. Beide mannen met wie ik wél seks heb gehad, hebben mij supergeil gemaakt.

Als je nog niet veel ervaring hebt, is het dan gewoon een kwestie van 'zin maken', iets wat je moet ervaren voordat je er zin in hebt? Of is pijpen wellicht zoiets intiems, dat het normaal is dat je daar pas in een later stadium (als je al een aantal keer seks hebt gehad) aan toe bent?

Hoe zat dat bij jullie? En is het herkenbaar dat ik het fijn, maar niet geweldig vind om gebeft en gevingerd te worden?
Het is eigenlijk net als zuurkool. De een vindt het meteen lekker, de ander leert het eten en de derde gaat er nooit van houden.
Je moet je er wel aan over kunnen geven....
Ik ga er meer van overgeven :-)

Tis mijn smaakje niet.
Ik herken het niet; vind orale sex geven en ontvangen heerlijk. Overigens moet het echt wel schoongewassen zijn, ben ooit redelijk afgeknapt op een man die gewoonweg stonk! Bah bah, ook vind ik een bos schaamhaar een enorme afknapper. Lastig, maar blijf bij jezelf, ik zou niets doen waar ik niet achtersta, succes
quote:yette schreef op 16 september 2012 @ 12:22:

Het is eigenlijk net als zuurkool. De een vindt het meteen lekker, de ander leert het eten en de derde gaat er nooit van houden.Mooi gezegd
Ben je ietwat onzeker over je lichaam? Bij orale seks is er meer afstand en ben je je sneller bewust van hoe je er bij ligt. Althans, dat had ik toen ik met seks begon.
Het is maar stuk vlees. Goed schoongemaakt proef je enkel jezelf. Misschien is het gevoel van onderdanigheid dat je niet wil? Maar ja, hij doet het wel bij jou. Ik zie het probleem niet zo maar het is niet aan mij om te oordelen, als je niet wil dan wil je niet.
Ik merk bij mij dat mijn zin in pijpen afhangt van diverse dingen zoals zijn smaak en hoeveel ik diegene leuk vind.

Het kan natuurlijk zijn dat orale seks niets voor jou is. Ieder zijn ding.
Ik vind aftrekken helemaal niets, en pijpen prima. Beffen saai, maar vingeren heerlijk. Smaken verschillen.

Oh, en dat de kerels ervaren waren, wil niet zeggen dat ze goed waren.
ik denk dat jij het zelfde probleem hebt als mij

zodra sex begint ga ik denken ohh ik wil wel klaarkomen.

onder het sex denk ik als ik nu maar wel klaarkom.

als je dat dus constant denkt wil dat ook niet je moet je gedachten stil zetten op een een of ander manier maar hoe doen we dat.

dat weet ik dus ook nog steeds niet soms lukt het en dan denk ik hehe ja maar hoe deed ik dat nou haha te laat.

maar wat pijpen betreft ik heb een paar exen gehad waar ik dat dus ook niet lekker bij vond of dat ding stonk of het smaakte vies ik vroeg ze ook altyd na die tyd of ze het eerst wilden wassen en dat doen ik nu nog nou eigenlijk deed deze man waar ik nu bij ben al.

nou veel succes bij de mannen
Maar pijpen blijf voor een man, toch Hemels.
Bedankt voor alle reacties! Wat ik inderdaad wel heb, is dat ik tijdens het beffen en vingeren denk 'Nu MOET ik genieten."/"Ik geniet niet genoeg.". enz. De gedachte stilzetten dus, nikemeid dat is precies wat ik moet leren.

Wat het pijpen betreft, ben ik er nog niet helemaal uit waarom ik dat niet wil. Ik vind wel "Hij beft mij, dus dan zou ik hem op een gegeven moment ook iets terug moeten geven.".
Eerst douchen! Zonder douchen vind ik t goor geef trouwens weer liever dan ontvangen.. Idd smaken verschillen.
zolang die schoon is, is er niks fijners dan mijn vent te teasen & pleasen dmv pijpen.

Met trekken heb ik totaal niks, hooguit eventjes om de boel op te geilen maar daarna ga ik over op pijpen of wat anders.

Ze hebben niet voor niets handjes gekregen denk ik maar zo

Zelf gebeft worden sla ik ook zeker niet af!

Mijn vent doet het perfect en brengt mij tot meerdere orgasmes dus ja niks te klagen.

Betreft het genieten; als je idd gaat denken dat het ''moet'' leg je automatisch druk op jezelf waardoor de kans kleiner is da je klaar gaat komen. Soms kan het lang duren voordat je komt en daarvoor moet je dan gewoon de tijd nemen en je vent er tijd voor willen nemen uiteraad. Mij helpt het om soms me spieren in me muts aan te spannen voor paar secondes en weer los te laten en dat herhalen...daardoor word het bij mij gevoeliger en kom ik des te sneller klaar.

Probeer echt te genieten en leg de nadruk niet op het klaarkomen.
ik heb nu 6 jaar met mijn partner, en ik ben pas begonnen met pijpen toen ik er aan toe was. dit was ook in overleg. hij had toendertijd nog niet veel ervaring in gepijpt worden, (is een keer gebeten tijdens pijpen) haha XD dus was nieuw voor ons beiden. maar wel erg leuk! terwijl hij mij tussentijds wel befte, en ik hem pas deed na een half jaar dus ja, beffen was voor mij ook, moeten genieten.

idd eerst goed tot in de naden aan toe wassen XD want anders ga ik over men nek van de geur.

ik heb nu pas een jaar terug dat ik van beffen kan genieten, me meer los kan laten dus ja...

lekker zelf onderzoeken
Het ligt zo aan de man en hoe geil ik ben. Als een man verschrikkelijk geniet als ik hem pijp, is het voor mij ook leuk. Het is actie, reactie. Serieus, als een man geschoren en gewassen is en bijna door zijn knieën zakt van geilheid omdat jij hem pijpt... Dat moedigt mij wel aan.

Ik vind gebeft worden de lekkerste manier om klaar te komen, maar ik moet wel in de stemming zijn. Soms "zie" ik mezelf echt liggen. Ik kan weinig doen, en ben me zeer bewust van mijn lijf. Dan ben ik er dus niet aan toe. Andere keer beter.

Ervaring, belevenis en gevoel is zo belangrijk. Minder met je hoofd, meer met je hart...eh...vagina. Geef het tijd, maar neem ook de tijd. Geef niet te snel op, en wees af en toe egoïstisch. Jouw genot is ook belangrijk!
Bedankt voor alle reacties tot dusver. Ik heb nu minder het gevoel dat het 'aan mij ligt'. Ik was al bang dat ik één van de vrouwen zou zijn die niet zou genieten van orale seks. Blijkbaar gaat het er puur om dat mijn gedachten tijdens de seks, waardoor ik mezelf dus forceer, me belemmeren om te genieten. Ik denk dat ik dit met mijn sekspartner ga bespreken. Misschien kunnen we afspreken dat we even niet voor orale seks gaan, dus dat hij mij ook een tijdje niet beft, maar dat we dat pas in een later stadium weer doen. Dan moet ik er natuurlijk wel voor zorgen dat hij begrijpt dat het niet zo is dat ik niet gebeft wil worden omdat hij het niet goed doet, maar omdat ik mezelf te veel forceer en misschien wat tijd nodig heb om echt te kunnen genieten.
Of ik wil pijpen of niet hangt een beetje van de man(/piemel) af. Ik doe het wel altijd; valt voor mij in de categorie 'je maakt maar zin'.

Als ik geen orale seks wil ontvangen leid ik de man gewoon af. Bijvoorbeeld hem gaan zoenen ofzo.
Liever elitair dan een pauper!
Duurde ook enkele maanden voordat mijn vriendin orale seks gaf. Ik had de hoop min of meer opgegeven maar toen gebeurde het vanzelf. Probleem opgelost.

Je kunt het wellicht hardop even uitspreken, dat je niet pijpt voor je plezier, maar misschien in de toekomst wel.
quote:monsterpinguin schreef op 17 september 2012 @ 12:06:

Je kunt het wellicht hardop even uitspreken, dat je niet pijpt voor je plezier, maar misschien in de toekomst wel.Dan zou het van mijn vriend per direct niet meer hoeven. En ik zou (indien de situatie andersom was en hij zoiets zou zeggen) zelf ook constant zoiets hebben van: Laat maar, het duurt vast te lang, jij vind dit niet leuk, je doet teveel moeite.. Niks niet focussen op het genieten...
Pijpen doe ik echt alleen voor hem, moet ik heel eerlijk bekennen, heb ik er niet zoveel mee. Maar ik kan wel intens genieten als hij ervan geniet. Nu, met een vaste partner is het natuurlijk wel anders. In het verleden, in m´n vrijgezellen bestaan was ik niet degene die het initiatief nam om te pijpen. Maar ook bij ONS´s, heb ik er nooit moeilijk over gedaan als ze het vroegen. De meeste mannen vinden het nu eenmaal hemels om gepijpt te worden. En v.w.b. beffen en vingeren, dat heb ik altijd heerlijk gevonden.
quote:yette schreef op zondag 16 september 2012 12:22 Het is eigenlijk net als zuurkool. De een vindt het meteen lekker, de ander leert het eten en de derde gaat er nooit van houden.dit ja, met de toevoeging dat het met de juiste persoon moet zijn in mijn geval.
Persoonlijk vind ik het er wel een beetje bij horen om het oraal te doen. Met de 4 sexpartners die ik tot nu toe heb gehad heb ik het dan ook vanaf de eerste keer gedaan. Ik heb er ook geen moeite mee. Mijn vriend gelukkig ook niet, want vrijen is voor mij pas echt compleet als hij mij met zijn mond heeft bevredigd.

Uiteraard is iedereen anders en misschien is gelikt worden gewoon niet zo jouw ding. Als dat zo is, dan zeg je dat gewoon tegen je vriend en dan verzinnen jullie gewoon iets anders waar jullie allebei van genieten? Maar misschien moet je er ook wel even aan wennen? Zelf geniet ik in elk geval intens van gelikt worden en ik kom dan ook veel intensiever klaar dan normaal. Ik zou het jammer voor je vinden als jij dit zou moeten missen.
ik ervaar pijpen als iets nog intiemers dan gewoon seks, ik heb met meer mensensen seks gehad dan ik gepijpt heb, mijn huidige vriend met wie ik ook een kindje heb ja, van hem hou ik echt,, voor hem heb ik maar 1 jongen gepijpt en dat betekende voor mij niks en voelde niet goed, ik hield niet van hem, was gewoon voor een x en dacht min of meer dat da er bij hoorde, maar verder nee alleen bij mijn huidige vriend met wie ik nu 1,5 jaar samen ben.. op de 1 of andere manier betekend dat gewoon meer voor mij dan penetratie, als je niet het idee hebt echt zo iets voor deze man te voelen zou dat dus wel een oorzaak kunnen zijn, en dan zou ik het als ik jou was ook gewoon niet doen, je moet er wel een goed gevoel bij hebben natuurlijk..
what doesn't kill you makes you stronger!<3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven