Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hé, Elyane, gefeliciteerd!!!

(Al maak je me wel rázend nieuwsgierig met de zinsnede "als ik het huwelijksaanzoek juist geïnterpreteerd heb". Wat kan er mis aan "wil je met me trouwen"? )
quote:Elyane schreef op 20 april 2008 @ 22:55:

Rondje van mij, want leuk nieuwtje....

Als ik het huwelijksaanzoek juist geinterpreteerd heb, dan is de kans zeer aannemelijk dat ik binnenkort(?) ga trouwen!!

Dat is toch wel een drankje waard, dacht ik zo!

Geveeliciteerd!

En inderdaad: hoezo???? Moet het persé zo: :

Of zaten er trouwringen in de boerenkool?
OEPS!
Hahahahah... trouwringen in de boerenkool, dát zal 'm zijn!

Of nee, geen trouwringen, maar een verlovingsring. En wat een verlovingsring is, daar zijn meerdere interpretaties over mogelijk natuurlijk.
oooooooh er hangt Romantiek in de Kroeg!

Gefeliciteerd Ely!!

Mogen we mee jurken passen?

Misschien zat er wel een trouwjurk onderin de pan boerenkool.

En natúúrlijk mogen wij mee. Waarbij ik mezelf voor het gemak maar even meereken tot het selecte gezelschap van beste vriendinnen van Elyane. Ik lees daar toch potverdrie lang genoeg voor mee.
WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ELY!!!!

Wat supersupersupergaaaaaaf!!!!

Gefeliciteerd mop!

En daar moet opgedronken worden HIHAHO!!!

Hier lekker dagje heel veel buiten (op de fiets, op het voetbalveld en in de tuin) vriendin met kinderen kwamen langs, we hebben samen enorme stapels pannenkoeken voor het hele zootje gebakken, altijd feest. Vriendin heeft gelijk mijn haar even gepund en dat ziet er weer lekker gezond uit. We hadden een heerlijk weekendje.

Volgende week nog 2 daagjes werken en dan lekker vakantie. (Bentetje, ik mail je onze beschikbare dagen, komt vast goed) daarna nog 3 weken en dan wéér een week vrij (moet dagen opmaken) en daarna beginnen met nieuwe baan. Spannend. (En best moeilijk, ik heb het echt heel erg leuk, waar ik nu zit)

Over werk gesproken: ik heb sinds eerste mailtje niets meer van jullie Baas vernomen, kan dat kloppen?
Geen idee Pimpel (weet niet wat je zou doen, mail me anders even prive?). Baas heb ut wel errug druk in ieder geval. Morgen grote bijeenkomst.....
Ik sluit af nu trouwens, moet morgen ook naar die bijeenkomst, betekent dat ik om 6.25 uur van huis weg moet. Gaaaap. Duik mijn bed nu dus in. Trusten!
Oh, nog even een oproepje (hopen dat de Angels het niet zien ) voor alle Cheersdames en meelezers hier: heeft er iemand toevallig de Dag (gratis krant) van donderdag 10 april in zijn of haar oudpapierbak liggen???
Nope, die verspreiden ze niet meer in Pimpeltown (snif)

Oh ja, dat van die bijeenkomst wist ik, daar had ze me ook voor uitgenodigd, maar is niet haalbaar voor mij.

Veel plezier dan allemaal morgen en doen jullie elkaar de groeten van me?
Goedenmorgen!

*thee* en *koffie*

(geentijdvoorplaatjes)

Ik hoorde vanmorgen tot mijn verbazing dat 'boven en onder' Grunn gewoon zon was, en bij ons dus niet! De heren waren helemaal verbaasd, dat ik het had over 'jammer genoeg geen zon' bij de wijkactiviteiten. Tssk. Flauw van Zon.

Elyane GEFELICITEERD!!!

Leuk man, voor je.

Toet, ik duik morgen op het werk even in de papierbak voor je.. als ik eraan denk. (ach, zet het gewoon in de agenda )

Lekker ook al die opgeruimde schone tuinen van jullie. Ik moet ook echt eens wat doen, maar heb het zo druk met andere dingen, steeds

Toedels
Later is nu
OH, en dat stofzuigen, dat hád ik van de week al gedaan. Die hormonen van mij raken helemaal in de war. Normaal heb je toch vóór je menstruatie dat je schoon wilt maken? Ik heb tijdens de menstruatie, met koppijn en spierpijn en al, gesopt en geboend

Moet niet vaker gebeuren, want dan ga ik activiteiten plannen, in die periode
Later is nu
quote:pimpel schreef op 21 april 2008 @ 00:14:

Vriendin heeft gelijk mijn haar even gepund en dat ziet er weer lekker gezond uit.QUE????
Ohjee, de spellingscontrole-dienst is weer wakker, hoor.

ELY! Gefeliciteerd! Vertel, hoe heeft-ie je gevraagd?

Wat een schitterend weer was 't gisteren, hoop dat het zo blijft. Gister heerlijke dag gehad op Scheveningen, hangen in het zand en kindjes spelen, flesje rosé erbij, 's avonds hapje gegeten daar, helemaal goed. Had helemaal vakantie-gevoel en kwam rozig thuis. Daarna in bed gecrasht want zaterdagnacht bij vriendin geweest en weg geweest enzo dus amper geslapen. Maar weekend was weer leuk.

Vandaag zwemt Noah voor z'n kikker brons (daarna heb je nog zilver - met kleding aan- en daarna A-diploma) dus begint ergens op te lijken.

Hmm.. ik krijg van XP de melding 'fatale fout'. Klinkt niet best, he?
Wow, Elyane!!! Gefeliciteerd, man! Leukleukleuk. Gaan jullie voor een traditionele Grote Dag?

En bedankt, Mado en Q enzo, voor meedenken over leuk uitstapje omgeving A'foort/Utrecht. Over een tijdje gaan we dat pas doen, maar goed om alvast te weten dat er iig leuke dingen te doen zijn met jonge kids. Dierentuin hartstikke leuk, maar ik weet niet of sommigen dat te prijzig gaan vinden. Dus alternatief van Q. vind ik ik ook wel heel erg leuk. En pannekoeken lekker .

Ha, en Bloes.... ik heb ook ervaring in "aangeschoten" huifkartochten. Jongejonge, een dronken koetsier is niet aan te raden, kan ik melden . We eindigden omgekiept in een droge greppel....

Zoooo... scherm staat al een uur of twee open.... Zal eens kijken of al iemand koffie en thee gezet heeft....
Hier is het schitterende weer nu pas losgebarsten, maar volgens weeronline blijft het zo. In elk geval warm(er) vanaf donderdag weer bewolkt(er) met kans op regen.

Maarja, dat is voor hier, kan bij jullie heel anders (beter) zijn.

Later is nu
Hooikoorts barst al wel in volle hevigheid los, trouwens.

Hoewel het van de winter amper weggeweest is, houd ik het nu met pillen niet droog
Later is nu
Elyane: wat leuheuk!!!

~ziet aan geestesoog een vrijgezellige cheersparty voorbijkomen, die uitmondt in een totaal vrijgezellig slempweekend~

Hier nog steeds butvinger. Vanochtend moest verband eraf. Willen jullie weten hoe dat voelt/gaat, als het volledig verkleeft is met nagelbed-zonder-nagel? Nee? Dat dacht ik al. Hand nog steeds gezollen-onbruikbaar, heb me zelfs afgemeld voor de Bijeenkomst (vooral voor het autorijden erheen; kan niet schakelen en in zn 1 uurt het zo lang voordat je er bent). Nu ook onhandige werkdingen. Lekker, in m'n eerste maand *sip*. En net even ingelogd en allerhande mails waar ik nog niks van snap, dus ik ga zo nog maar eens rondje bellen.

En stoppen met tikken want duurt ein-de-loos met slechts ene hand.

Tot zover het vingergezeik van de dag, verder gaat het goed hoor want zon schijnt.

En Zoon vrijdag ook mooi "Mama, je hebt je hand in een nutella!"
quote:Bambi schreef op 21 april 2008 @ 10:15:

Ohjee, de spellingscontrole-dienst is weer wakker, hoor.

quote:xop720 schreef op 21 april 2008 @ 10:47:

Ha, en Bloes.... ik heb ook ervaring in "aangeschoten" huifkartochten. Jongejonge, een dronken koetsier is niet aan te raden, kan ik melden . We eindigden omgekiept in een droge greppel....

Greppel-duiken, klinkt origineel!
Hai

iedereen druk of iedereen genieten van de zon?

Ik was druk. Wc bril gekocht en gemonteerd tijdens het koken. Multitasken! In de zon aardappels geschild. Ondertussen LE een beetje geholpen met spreekbeurt (over bananen, haha)

Nu zo weg, zwemmen, maar ik zocht nog even een rustmomentje, zo na het werk zennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Later is nu
o wauw!! wat leuk, geven we geen stokjes door , maar bruidsjurken? Er zijn er nog wel meer niet getrouwd toch?Gefeliciteerd ely, we willen natuurlijk wel de details dat snap je! Wanneer gaat het gebeuren?

Sjonge lil, ik ben best wat gewend, maar van jouw vingerverhaal wordt ik echt helemaal kippenvellerig. Wat jammer ook dat je zo begint in een nieuwe baan, is vast niet leuk!

Dus vandaag weer drukke meeting,,,dat doet me NU denken dat ik jullie baas moet bellen om ons wekelijkse rondje lopen af te zeggen, dank!
wat gaat hij vertellen over bananen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven