De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
maandag 17 september 2012 om 16:42
Wilde juist naar huis gaan, maar nog ff snel antwoorden dan haha
Wat ik het allerlekkerste vond was de opbouw tussen mijzelf en 2 mannen. De kleine dingetjes (bijv. de mannen waren aan het koken, terwijl ik in de bank lag met een glaasje wijn. Steeds kwam 1 van de mannen even uit de keuken om bij me te zitten, me te zoenen, elkaar een beetje betasten, etc...) Dat soort dingetjes..de sfeeropbouwende dingetjes zegmaar, dat vond ik heerlijk!
Wat was de slechtste verrassing die je ooit hebt gehad?
Wat ik het allerlekkerste vond was de opbouw tussen mijzelf en 2 mannen. De kleine dingetjes (bijv. de mannen waren aan het koken, terwijl ik in de bank lag met een glaasje wijn. Steeds kwam 1 van de mannen even uit de keuken om bij me te zitten, me te zoenen, elkaar een beetje betasten, etc...) Dat soort dingetjes..de sfeeropbouwende dingetjes zegmaar, dat vond ik heerlijk!
Wat was de slechtste verrassing die je ooit hebt gehad?
dinsdag 18 september 2012 om 10:41
Jeetje....toen ik mijn vriendin net leerde kennen (is een bekende) dacht ik het wel, ze leek zo netjes....inmiddels weet ik dat dat allemaal niet klopt! Tja en verder hoor je dan nog veel meer verhalen over Bn'ers, maar die ga ik hier niet delen....
Lijkt het je leuk om een BN'er te zijn (ik echt niet is inmiddels mijn ervaring!)....
Lijkt het je leuk om een BN'er te zijn (ik echt niet is inmiddels mijn ervaring!)....
dinsdag 18 september 2012 om 11:01
dinsdag 18 september 2012 om 11:31
Nee. Zowiezo lijkt het me dat je ervan op de hoogte bent dat, als je met een prins trouwt en je er ook nog eens goed uitziet, er altijd papparazzi in de buurt zijn. Hou dan gewoon je bovenstukje aan, als je er zo veel problemen mee hebt. Aan de andere kant begrijp ik de ophef niet, want het is gewoon een mooie vrouw en waar zou ze zich voor schamen? Ziet er gewoon goed uit (met idd een paar kilootjes meer)
Zou je (als je in haar schoenen stond) er een probleem van maken?
Zou je (als je in haar schoenen stond) er een probleem van maken?