kinderfeestje op straat?

18-09-2012 21:23 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
klaar ermee
anoniem_159918 wijzigde dit bericht op 18-09-2012 22:55
Reden: klaar ermee
% gewijzigd
quote:natonco schreef op 18 september 2012 @ 21:27:

Waren het jouw kinderen? En zeiden ze tegen je dat ze mee wilden doen? Zo niet, dan denk ik dat dit een van die momenten was waarop je fijn achter de pc had moeten duiken. Soms maak je mensen verdrietiger als je je met ze bemoeit.

LOL

ik zat te denken hoe dat nu zou moeten en FLOEP, jouw antwoord

Dat buuf gaat huilen zeg me iets over de stress van haar, waaromag Joost weten en doet er ook niet toe

Ik heb een park en een grasveld bij huis (ipv een eigen tuin) en bij mooi weer vierden we daar de feestjes.

Punt uit lijkt me
Je bent zelf een theepot
Huh? Een buurvrouw die daarom gaat huilen?? Geloof je het zelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nog iets on topic ook Cici? Wat ben jij aan het hrs-en zeg steeds.
quote:nouschi schreef op 18 september 2012 @ 22:10:

Huh? Een buurvrouw die daarom gaat huilen?? Geloof je het zelf.Ik ken wel mensen die dat zouden kunnen doen hoor
Ik heb een aantal feestjes meegemaakt in het park/speelplaats. Zelf vind ik het heel normaal dat andere, vooral kleine kinderen dan mee willen doen met spelletjes. Wat weten ze van de regeltjes die door de volwassenen worden opgelegd? Als kinderen andere kinderen leuk zien spelen willen ze toch altijd meedoen?

Een keer was dat mijn zoon van toen 1,5 die de opdringer was. Ik wilde hem meenemen maar de ouders zeiden dat ze het niet erg vonden. Toen ging de moeder van het kindje sapjes uitdelen, zoon strekte natuurlijk ook zijn handje maar toen zei die mevrouw: sorry schat, ik heb geen sapje voor jou. Die trut had een hele doos van dat goedkope spul! Sommige mensen snap ik gewoon niet. Wilde ze aardig zijn maar kon bniet over een bepaalde grans stappen?..

Op een paar feestjes bij ons in de buurt kregen alle kindes die het feestje kwamen bewonderen een stukje taart. Dat zou ik ook doen. Als je liever geen vreemden in de buurt wilt vier je feestje in eigen tuin of huur een locatie.

En dat kinderen die mee mogen doen bepaalde vaardigheden niet leren vind ik overdreven. In mijn land van afkomst zijn mensen veel minder gericht op privacy. Toch weet ik dondersgoed dat je niet zomaar met vreemden mag zitten pikniken oid...
quote:katjabb schreef op 18 september 2012 @ 22:58:

Ik heb een aantal feestjes meegemaakt in het park/speelplaats. Zelf vind ik het heel normaal dat andere, vooral kleine kinderen dan mee willen doen met spelletjes. Wat weten ze van de regeltjes die door de volwassenen worden opgelegd? Als kinderen andere kinderen leuk zien spelen willen ze toch altijd meedoen?

Een keer was dat mijn zoon van toen 1,5 die de opdringer was. Ik wilde hem meenemen maar de ouders zeiden dat ze het niet erg vonden. Toen ging de moeder van het kindje sapjes uitdelen, zoon strekte natuurlijk ook zijn handje maar toen zei die mevrouw: sorry schat, ik heb geen sapje voor jou. Die trut had een hele doos van dat goedkope spul! Sommige mensen snap ik gewoon niet. Wilde ze aardig zijn maar kon bniet over een bepaalde grans stappen?..

Op een paar feestjes bij ons in de buurt kregen alle kindes die het feestje kwamen bewonderen een stukje taart. Dat zou ik ook doen. Als je liever geen vreemden in de buurt wilt vier je feestje in eigen tuin of huur een locatie.

En dat kinderen die mee mogen doen bepaalde vaardigheden niet leren vind ik overdreven. In mijn land van afkomst zijn mensen veel minder gericht op privacy. Toch weet ik dondersgoed dat je niet zomaar met vreemden mag zitten pikniken oid...

Een trut nog wel?

Zo zeg, jij hebt wel een hele dikke plank voor je harsens. Waarom ben je zelf niet wat drinken voor jouw kind gaan halen? Je moet je kind ook leren dat hij niet zomaar mag gaan mee picknicken.

Mafketel.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Waarom is de OP nou weg????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@saaaaar81 zo te lezen jij ook... Waarom zo'n velle reactie?? Of was jij soms die trut? In mijn post staat duidelijk dat ik hem daar weg wilde halen. Ze is niet verplicht om hem drinken te geven maar als iemand zegt dat zij het niet erg vindt dat een kind meedoet en vervolgens dat kind geen euroshop sapje wil geven omdat hij niet bij het feestje hoort...dan vind ik dat zoiemand niet aardig. Bovendien was het een feestje van een kind van 7 of zo. Ze liep dus geen risico dat zoon daar voor het hele programma zou blijven.
Velle reactie? Was dat?

Nee ik was niet die 'trut'. Sterker nog, een vreemde dreumes zou ik niet kunnen gebruiken bij spelletjes voor 7 jarigen.

Tokkie dat je bent. Zomaar je kind opdringen.
quote:nouschi schreef op 18 september 2012 @ 23:15:

Waarom is de OP nou weg????Praifasie!!
Gezellig hier! Iemand popcorn? Ik kan geen inhoudelijke post doen, OP niet gelezen...
quote:inerero schreef op 18 september 2012 @ 21:23:

klaar ermeeHet feestje is al weer voorbij? Oh zal vast door de regen komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@saaaar81 nogmaals waar lees je dat ik mijn kind heb opgedrongen??? Sorry hoor, maar ik snap je agressie niet. Heb je een slechte dag gehad of heeft je man je bedrogen met een mooie Russin?? Hoe dan ook, ik heb er niks mee te maken. Doei.
quote:katjabb schreef op 18 september 2012 @ 23:18:

@saaaaar81 zo te lezen jij ook... Waarom zo'n velle reactie?? Of was jij soms die trut? In mijn post staat duidelijk dat ik hem daar weg wilde halen. Ze is niet verplicht om hem drinken te geven maar als iemand zegt dat zij het niet erg vindt dat een kind meedoet en vervolgens dat kind geen euroshop sapje wil geven omdat hij niet bij het feestje hoort...dan vind ik dat zoiemand niet aardig. Bovendien was het een feestje van een kind van 7 of zo. Ze liep dus geen risico dat zoon daar voor het hele programma zou blijven.De vrouw is wel zo aardig dat ze jouw kind mee laat spelen. Voor het drinken kan jij dan zelf toch wel zorgen? Lijkt me meer dan logisch. Echt heel raar dat je haar dan een trut noemt.
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:katjabb schreef op 18 september 2012 @ 23:34:

@saaaar81 nogmaals waar lees je dat ik mijn kind heb opgedrongen??? Sorry hoor, maar ik snap je agressie niet. Heb je een slechte dag gehad of heeft je man je bedrogen met een mooie Russin?? Hoe dan ook, ik heb er niks mee te maken. Doei.

Ik BEN de mooie Russin in mijn relatie.

Jij gaat direct schelden omdat iemand jouw broedsel geen pakje drinken gaf. DOE NORMAAL.
Blijf ik hier een feestje in m'n eentje vieren (met popcorn), of is er nog iemand die zich op wil dringen?
Het oogt wel "gezellig" hier.

Ben altijd verbaasd wat voor wendingen topics kunnen krijgen.
quote:Vogelnestje schreef op 18 september 2012 @ 23:36:

Blijf ik hier een feestje in m'n eentje vieren (met popcorn), of is er nog iemand die zich op wil dringen?Altijd!
Gezelliggggggg
All you need is love. Toetoedoedoedoe.... All you need is love. Love, love, love .

Jemig, moet iedereen ongesteld worden vandaag?
quote:krabpaal schreef op 18 september 2012 @ 23:40:

All you need is love. Toetoedoedoedoe.... All you need is love. Love, love, love .

Jemig, moet iedereen ongesteld worden vandaag?Ongesteld? Nee joh, dan had je het wel gemerkt
Heb idd nog geen rondvliegende tampons gesignaleerd. Zag wel vanuit mijn ooghoek een fladderend inlegkruiske, maar dat kan ook een hersenspinsel geweest zijn.
@Shamrock Wist niet dat "trut" zo'n vreselijk scheldwoord was... Bovendien heb ik het ironisch bedoeld. Ik hou gewoon niet van mensen die het leven moeilijker maken dan wat het is. Zelf zou ik er nooit aan denken om geen sapje te geven aan een dreumes die nieusgierig is naar een feestje en even erbij komt zitten. Ze zijn nog veel te klein en hebben tijd zat om de harde kanten van het leven te ontdekken.
de harde kanten van het leven te ontdekken.

For fuck sake. Hij kreeg geen pakje sap.
Ik gok dat die moeder precies genoeg pakjes sap had voor 2x of 3x het aantal kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven