kinderfeestje op straat?

18-09-2012 21:23 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
klaar ermee
anoniem_159918 wijzigde dit bericht op 18-09-2012 22:55
Reden: klaar ermee
% gewijzigd
quote:katjabb schreef op 18 september 2012 @ 23:18:

@saaaaar81 zo te lezen jij ook... Waarom zo'n velle reactie?? Of was jij soms die trut? In mijn post staat duidelijk dat ik hem daar weg wilde halen. Ze is niet verplicht om hem drinken te geven maar als iemand zegt dat zij het niet erg vindt dat een kind meedoet en vervolgens dat kind geen euroshop sapje wil geven omdat hij niet bij het feestje hoort...dan vind ik dat zoiemand niet aardig. Bovendien was het een feestje van een kind van 7 of zo. Ze liep dus geen risico dat zoon daar voor het hele programma zou blijven.Zeg schreeuwlelijk misschien had ze wel precies op de kop af genoeg voor de kinderen die ze bij zich had gehaald.
quote:katjabb schreef op 18 september 2012 @ 23:34:

@saaaar81 nogmaals waar lees je dat ik mijn kind heb opgedrongen??? Sorry hoor, maar ik snap je agressie niet. Heb je een slechte dag gehad of heeft je man je bedrogen met een mooie Russin?? Hoe dan ook, ik heb er niks mee te maken. Doei. Gosje, beetje gefrustreerd? De enige die agressief is hier ben jij.
Kijk gezellige discussie hier. Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen extra drinken inslaat. Had hier laatst een feestje waarbij er andere kinderen zich bij de speurtocht aansloten. Die ga ik dan niet terugsturen en gelukkig zaten er een paar extra bellenblaas in de schatkist dat zij ook mochten pakken.

Net zoals ik het ook niet over mijn hart kon verkrijgen om het huilende broertje van een vriendje die nog nooit uitgenodigd was met zijn moeder mee terug naar huis te sturen. Sterker nog ook de moeder bleef zitten want die had ook nog nooit een Nederlands kinderfeestje meegemaakt. Daar ben ik flexibel in en ik vind het belangrijk om mijn kinderen mee te geven dat je gastvrij kunt zijn. Zoon baalde ervan dat er een extra kindje kwam dat zijn vriendje niet was. Hij is weinig flexibel in dit soort dingen en ik vond dit ook voor hem een goede les.

Maar om een andere moeder die zo lief is om jouw kind mee te laten spelen vervolgens een trut te noemen omdat ze hem niet ook nog te drinken geeft, vind ik echt vreemd. Dan heb je het zelf niet begrepen. Ik ga zelf ook niet aanschuiven bij mensen die ik niet ken en verwacht ook niet dat een ander mijn kinderen overal bij betrekt. Als het wel gebeurt, vind ik dat bijzonder lief. Maar als het niet gebeurt, kan ik dat prima relativeren.
[quote]Star schreef op 19 september 2012 @ 09:10:

[...]

Gosje, beetje gefrustreerd? De enige die agressief is hier ben jij.[/quote]

En dat concludeer je op basis van?

Ik heb maar een woord scheldwoord gebruikt in het verhaal over iemand die niemand hier kent + het was ironisch bedoeld. En tel maar hoeveel mooie woorden ik van saaaar81 terug heb gekregen puur op basis van haar aannamens over de situatie waar ze niet bij is geweest.
Je taalgebruik, je uitroeptekens/vraagtekens, je achterlijke insinuaties over Russinnen.
quote:nicolientje76 schreef op 19 september 2012 @ 09:17:

Kijk gezellige discussie hier. Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen extra drinken inslaat. Had hier laatst een feestje waarbij er andere kinderen zich bij de speurtocht aansloten. Die ga ik dan niet terugsturen en gelukkig zaten er een paar extra bellenblaas in de schatkist dat zij ook mochten pakken.

Net zoals ik het ook niet over mijn hart kon verkrijgen om het huilende broertje van een vriendje die nog nooit uitgenodigd was met zijn moeder mee terug naar huis te sturen. Sterker nog ook de moeder bleef zitten want die had ook nog nooit een Nederlands kinderfeestje meegemaakt. Daar ben ik flexibel in en ik vind het belangrijk om mijn kinderen mee te geven dat je gastvrij kunt zijn. Zoon baalde ervan dat er een extra kindje kwam dat zijn vriendje niet was. Hij is weinig flexibel in dit soort dingen en ik vond dit ook voor hem een goede les.

Maar om een andere moeder die zo lief is om jouw kind mee te laten spelen vervolgens een trut te noemen omdat ze hem niet ook nog te drinken geeft, vind ik echt vreemd. Dan heb je het zelf niet begrepen. Ik ga zelf ook niet aanschuiven bij mensen die ik niet ken en verwacht ook niet dat een ander mijn kinderen overal bij betrekt. Als het wel gebeurt, vind ik dat bijzonder lief. Maar als het niet gebeurt, kan ik dat prima relativeren.Wat jij deed zou ik persoonlijk ook doen. Maar dat ben ik. Ik ben niet hier opgegroeid en weet dat mensen hier over het algemeen veel individualistischer zijn dan wat ik gewend ben. Prima. Ik verwacht ook niks van niemand. Ik vond het alleen raar dat ze eerst zeiden dat hij erbij mocht blijven en 1 minuut later geen sapje wilde geven.
quote:Star schreef op 19 september 2012 @ 11:08:

Je taalgebruik, je uitroeptekens/vraagtekens, je achterlijke insinuaties over Russinnen.Ik ben zelf Russin. Vandaar dat ik dat heb geschreven. Maar lief dat je anders over ons denkt
quote:katjabb schreef op 19 september 2012 @ 11:23:

[...]

Ik ben zelf Russin. Lief dat je anders over ons denkt Oooooo nee dan snap ik je opmerking wat beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven