Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:femminile schreef op 19 september 2012 @ 10:14:

[...]

Nieuwsgierig naar wat? En idd.. mooie bodypaints!Schijnbaar kom je mensen sneller tegen dan je denkt. In de meeste verhalen over clubbezoeken is het allemaal lekker anoniem, maar in bovenstaande avond blijkt dus dat er onder de bezoekers ook iemand zat die hier schrijft. ik ben best benieuwd welke gezichten er achter de forummers zitten.
Hahah Ovenschaal... snap ik, maar om nu hier te gaan schrijven wat ik aan had.. of beter gezegd, wat ik NIET aanhad?? lol....

Ik ben alleen niet 1 van die 2 jonge grieten met die ouwe heer
quote:femminile schreef op 19 september 2012 @ 12:52:

Hahah Ovenschaal... snap ik, maar om nu hier te gaan schrijven wat ik aan had.. of beter gezegd, wat ik NIET aanhad?? lol....

Ik ben alleen niet 1 van die 2 jonge grieten met die ouwe heer

Idem hier. Ik ga het ook niet omschrijven. Zeker niet omdat de dresscode er voor zorgde dat vrijwel iedereen er erg uniek bij liep. Maar een beetje peinzen kan best. Voor het zelfde geld hebben de halve avond staan kletsen!

Ik was in ieder geval niet die met die vuilniszak als rokje
had je vlaggetjes om dan ? hahah... met al die hitte die avond.. en plastic...:-)
quote:femminile schreef op 19 september 2012 @ 12:44:

[...]

maar het is wel zo
Nee, en ook geen plakplaatjes. Maar van die vlaggetjes kan ik me nog wel herinneren. Warm was het zeker.

Ik las overigens wel dat die organisatoren van dat feest er nog een paar gaan houden. Op de dartclub werden een paar data genoemd.Maar eens kijken of we kunnen.
Owwww.. dan weet ik 't ! schort snor?

En Moody, het is idd. zo!! zaterdag!
Ja precies. Met die grote krullen aan de uiteinden van de snor, dan hè?

Hahahaha niets blijft geheim!
Geintje???
Uiteraard. Ik trim m'n snor altijd netjes
quote:MoodyMissy schreef op woensdag 19 september 2012 12:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="trancelover70 in "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, ..."" class="messagelink">trancelover70 schreef op 18 september 2012 @ 17:20</a>:</b>

Wij zijn eroveruit het wordt de Fata Morgana als eerste club.. gezien onze leeftijd begin 40 is vrijdag of zondag het beste?</div></blockquote>de zaterdag Serieus? De zaterdag...
Vermoedelijk wordt het zaterdag (nog niet 100% zeker) toch onze eerste keer in PC. We hebben daar voor een eerste keer nog geen grootse plannen...eerst een beetje kat uit de boom en wat aftasten.

Ik heb al tegen mijn man gelachen, ofwel vinden we het heel leuk, ofwel lopen we daar weg. Niet zozeer het pc-gebeuren schrikt ons af, maar eerder dat we totaal anders gaan zijn dan die mensen daar aanwezig. Ik heb echt geen idee wat te verwachten.

(we kennen niemand in onze vrienden of kennissenkring die dat al gedaan heeft)

Ik zeg nu even niet waar omwille van herkenbaarheid.
Bij de meeting zaterdag in Sincity komen ook aantal beginnende stellen en met uiteenlopende uitterlijkheden
quote:trancelover70 schreef op 19 september 2012 @ 15:40:

[...]

Serieus? De zaterdag...jep
Hoe heet die ene site ook alweer met sexy jurkjes en zo, Italiaanse naam geloof ik?
quote:trixy67 schreef op 19 september 2012 @ 15:44:

.

Vast wel

Maar de meeste mensen vertellen er niets over tegen hun kennissen/ vrienden/ familie. En waarom zouden ze ook?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

, maar eerder dat we totaal anders gaan zijn dan die mensen daar aanwezig..Waarom denk je dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Vermoedelijk wordt het zaterdag (nog niet 100% zeker) toch onze eerste keer in PC. We hebben daar voor een eerste keer nog geen grootse plannen...eerst een beetje kat uit de boom en wat aftasten.

Ik heb al tegen mijn man gelachen, ofwel vinden we het heel leuk, ofwel lopen we daar weg. Niet zozeer het pc-gebeuren schrikt ons af, maar eerder dat we totaal anders gaan zijn dan die mensen daar aanwezig. Ik heb echt geen idee wat te verwachten.

Ik zeg nu even niet waar omwille van herkenbaarheid.

Ik heb wel eens gezegd, "kijk in de rij bij de kassa van albert hein en je weet wat er komt" van alles dus,op bin laden aanhangers en nonnen na dan.

Mensen waar je je niet in herkend maar ook die je vrienden hadden kunnen zijn of waar je je toe aangetrokken voelt.

Het ligt aan de club maar een goed bezochte club trekt een gevarieerd publiek aan, een kleinere minder bekend staande kun je soms het publiek meer typeren/

spreekt in zo'n laatste club het publiek je niet aan probeer dan eens een andere, maar in de meest bekende staande clubs vind je eigenlijk altijd wel publiek waar je je zelf ook in zou herkennen,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Trixy, je plaatst je nu al buiten het publiek terwijl je nog nooit geweest bent, dat is toch zonde? Zo heb je geen open kans de eerste keer en lijkt het mij gedoemd te mislukken...
quote:stout1975 schreef op 19 september 2012 @ 18:10:

Hoe heet die ene site ook alweer met sexy jurkjes en zo, Italiaanse naam geloof ik?Is geen lultopic hier he, vraag ff hulp!
Patricia Cantazarro ... of zoiets ? Enjoy weet t...
Ja maar die ligt te pitten of zo.

Die zocht ik!!

(Even voorkomen dat ik volgende week een datemevrouw met een stom pakje mee sleep..)
Hey stout.....wist niet dat je een cadeautje meenam?

Jep het is Patrice Catanzaro, een fransman.... jurkjes zijn rond de 100 euro.
Uh... Enjoy vorige week 1 besteld via een andere site... niet dat merk.. maaar kopie.. 40 euries!! Leuk verjaardags dressje! :-)

deze dussss
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 september 2012 @ 18:15:

[...]

Waarom denk je dat?

zoals ik al schreef omdat we niemand persoonlijk kennen in vrienden of kennissenkring die het ook doet. Of er al eens geweest is

Maar ik had me die bedenking ook al gemaakt dat men er natuurlijk niet mee te koop loopt dus.... die redenering gaat niet helemaal op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven