Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:trixy67 schreef op 17 september 2012 @ 17:16:

@GGB: Bedoel je mij?

nou vind ik dat zo een leuk setje dat ik het ook hébbén wil! Als nu iemand nog weet wààr ik dat kan aanschaffen. (en nee niet gelijkaardig, maar specifiek dàt! )Was een oud bericht:, zonder link naar een pagina waar dát te koop was.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zaterdag voor het eerst naar Sincity we zijn benieuwd hoe deze betrekkelijk nieuwe PC bevalt.
Na een tijdje te hebben meegelezen met mijn vrouw hier op dit informatieve en soms ook vermakelijke forum , nu dan ook maar een eigen account aangemaakt om zo af en toe eens mee te kletsen en wat "ervaringen" te delen...

Murano
Welkom Murano
Naar de meeting MarenRo ?
Welkom Murano!

Is er een dartclub Meet en Greet bij de Hoogovens zaterdag?

Dat snap ik nooit helemaal, de dartclub is toch juist bedoelt als meet and greet mogelijkheid?
Niet van de dartclub maar wel van een andere site....

Wij zijn ook van de partij zaterdag.

Ben benieuwd naar de club heb er goede verhalen over gehoord
Ik heb zojuist een virtuele rondleiding gevonden van Sincity....ik heb mijn twijfels. Het is zeker niet naar mijn smaak ingericht.

Sincity Onder de foto's staat een virtuele tour.
Ben ik heel erg als ik zeg dat de inrichting me niet kan boeien, ik neem mijn eigen uitzicht mee
hmm die virtuele tour door de sincity vind ik ook niet erg aantrekkelijk...
Voor mij is het toch wel belangrijk hoe de omgeving eruit ziet.

Ik kan gewoonweg ook niet naast bijv. een speelhoek van kinderen liggen vrijen bij anderen.....bepaald toch wel mijn mood.
Ow lol, ik weet wie die virtuele tour gemaakt heeft !! (CM voor wat meelezers hahah.).

Laatste keer buiten wel hilarisch... Gingen wat dames in hun outfitjes naar buiten en mochten daar in het donker op een schip in de haven wat foto's maken! en op een auto staan..
haha Femm dus het is allemaal zijn schuld.....

Wij gaan er met een stel heel dus dan ben je al in de mood, en aangezien ik het thuis ook naast een berg kinderspeelgoed moet doen zal me dat echt niet kunnen boeien (al kan ik me voorstellen dat dat voor anderen anders is)
paar maanden geleden heb ik een man leren kennen. We hebben elkaar 2x maal gezien en de vonk sloeg duidelijk over langs beide kanten (2de date hadden we stomende sex ):)

het probleem is dat hij met mij naar parenclubs wil gaan. Ik heb ier geen ervaring mee en had hem duidelijk gemaakt dat ik meer one on one ben (waarop hij zei, ja, dat kan natuurlijk hé, maar we kunnen toch wel naar een club gaan)

vraag me dan af waarom hij naar zo'n club wil en denk dat hij dus gewoon iemand zoekt om mee te gaan,daar mannen er alleen niet binnenkomen.

Ik ben best curieus naar zo'n club, en het lijkt me op zich wel spannend enzo, maar het feit is dat ik sex met hem wil, en niet met een andere man.

Wat denken jullie hier over ?
Lastig gevalletje hoor Natalietje...

In een club kun je ook gewoon 1 op 1 seks hebben en genieten van het sfeertje (en het uitzicht ).

Als je toch al benieuwd bent naar een club zou ik gewoon met hem gaan, maar wel duidelijk afspreken dat er niets met anderen gebeurt.

Als jij je tijdens die avond bedenkt zal hij dat vast niet erg vinden..
Neen stoutje, dat zou hij indd niet erg vinden

maar ik had hem al gezegd dat ik wel mee wilde,maar enkel sex met hem. maar wil gewoon niet voor verrassingen staan snap je en het daar plots hoef te doen met een vent waar ik totaal geen zin in heb
quote:MoodyMissy schreef op 18 september 2012 @ 14:18:

Naar de meeting MarenRo ?

Ja naar de meeting, jij ook?

Wij komen met ruim 40 stellen.
Wij zijn eroveruit het wordt de Fata Morgana als eerste club.. gezien onze leeftijd begin 40 is vrijdag of zondag het beste?
Natalietje, zoals Stout ook al aangaf: maak samen duidelijke afspraken en in een club geldt het principe van nee = nee wat jijzelf aangeeft. Dus er zal niets tegen je zin in gebeuren
quote:natalietje schreef op 18 september 2012 @ 17:13:

Neen stoutje, dat zou hij indd niet erg vinden

maar ik had hem al gezegd dat ik wel mee wilde,maar enkel sex met hem. maar wil gewoon niet voor verrassingen staan snap je en het daar plots hoef te doen met een vent waar ik totaal geen zin in heb

Natalietje, maak je over het "iets moeten" geen zorgen. Wij bezoeken clubs sinds een klein jaar. Ik sta er nog steeds van te kijken met hoeveel respect het er aan toe gaat. Er zijn ook mensen die er gewoon "uitgaan". Mijn partner vond het ook geweldig. Wel kreeg ze in het voorbijgaan af en toe een streling van man of vrouw, maar dat vond ze eerder vlijend dan storend en niemand drong zich echt op.

Wel moet je er alleen naartoe gaan als je dat zelf ook wilt, en niet omwille van je partner. Blijf ook communiceren, van te voren, na, maar vooral tijdens clubbezoek.

Voor ons ging (na 20 jaar samen) een wereld open, maar we wilden het allebei heel graag.

Have fun !
Natalietje, precies wat anderen zeggen. Als je toch al nieuwsgierig bent dan gewoon meegaan. Duidelijke afspraken maken en ongeacht wat hij er van vindt, als jij in een club nee zegt dan is het ook nee.

Ik zou wel zorgen dat je naar huis kunt gaan wanneer jij wilt, mocht het toch niet je ding zijn en je date kan er geen genoeg van krijgen. Dus zelf voor vervoer zorgen.
Oké, iedereen, ik hou jullie op de hoogte
quote:natalietje schreef op 18 september 2012 @ 16:57:

het probleem is dat hij met mij naar parenclubs wil gaan. Ik heb ier geen ervaring mee en had hem duidelijk gemaakt dat ik meer one on one ben (waarop hij zei, ja, dat kan natuurlijk hé, maar we kunnen toch wel naar een club gaan)

Wat denken jullie hier over ?

Ik denk dat je een goed gesprek moet voeren. Ik krijg het gevoel dat je er niet zoveel zin in hebt en hem ook niet heel erg vertrouwd. Voel je je gepushed? Ben je bang dat hij niet niet zo interessant meer vindt als je nee zegt?

Jij wil niks met anderen. Wat zou je ervan vinden als hij wél iets met anderen gaat doen?
Ja rooss4, Er is indd wel iets van.

Kijk , ik ben sinds 2 jaar en half single, en heb wel zin in wat plezier. maar moet toegeven dat ik wel echt gevallen ben voor deze man. blijkbaar wil hij iets anders dan wat ik wil, fun zonder meer.

Daar om zit ik dus ook met een dubbel gevoel, zeg ik neen, dan heb ik (waarschijnlijk) niks, maar of ik het leuk zou vinden hem met een ander bezig te zien, ik denk het niet !! :(
Daar heb je vast al wel over gepraat natalletje....hoe reageerde hij daarop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven