Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
ik ben ook onherkenbaar, behalve voor mensen die ik persoonlijk toegang heb gegeven tot mijn nick daar...

Ben het best met je eens Leen, maar ik geloof niet dat ik ergens iets geschreven heb wat niet door de beugel kan...
Hahah.. ik schrijf hier onder andere nick dan elders... Ik noem geen namen .. en daarbij denk ik dat de naam van de eigenaren van Fun heeeeel iets anders voor menigeen zeggen dan die van andere clubs....

al kan ik nu uit eigen ervaring putten over een andere club.. ook daar is nogal wat veranderd... ook sjagrijn en klanten weggejaagd... ik noem geen namen... maar ik denk uit laatste posts mijn eigen dingen...

goed zo.. prima... ieder zijn ding.. maar als ik hier niet (meer) mag schrijven zeggen.. (al deed ik dat al niet veel) dan laat maar..
quote:enjoy73 schreef op 20 september 2012 @ 20:39:

Leenman....vast een grapje dit of niet?

Dit gaat om iets totaal anders.....maar waarschijnlijk zie jij het verschil niet

Ik had me eigenlijk voorgenomen me er niet mee te bemoeien maar kan niet laten.

Hetgeen Leenman aanhaalde was vrij onschuldig. Het feit dat jullie er SDc bij haalde deed bij mij belletjes rinkelen!!!! Jullie reacties heeft meer onthult dan zijn toespelingen.
It's never too late start living!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 22:25:

[...]

Nou; héél nuttig!

Kijk BGB, jij hebt niets met de term dartclub, ik ook niet, maar ik vind het wel lief dat Faust het even komt toelichten.

Niet gelijk streng, want dan is ze gelijk weer weg. lol.

Ik kan me ook voorstellen dat clubeigenaren of personeel hier leest, dat is verder prima. Al laat ik me ook niet altijd even subtiel uit... maar dat is dan maar het risico.

Het zal me verder worst zijn, en ik denk dat het goed is als er feedback komt op deze manier, en het zou nog beter zijn als ze er ook nog wat mee doen!
Gadsie gaan we hier bitchfighten?

daar pas ik voor...
Dat dus Doloris.. en dat geldt echt niet alléén voor Fun...
Er werd kritiek geleverd op de eigenaren van de Fun zo begreep ik waar met name Rien besproken werd. Ik vind dat behoorlijk persoonlijk. Daarna ging het geheel zijn eigen leven leiden en werd het omgebogen naar kritiek op de club. Daar is niks mis mee, dat mag maar daar ging het niet om. Het gin om het stukje waar uitlatingen over Rien gedaan werden. Volgens mij doelde BGB daar ook op en niets meer! En ik kan haar daar alleen gelijk in geven. Hou kritiek algemeen en niet op persoon ongeacht of het eigenaar is of niet.
En om niet al mijn voornemens onderuit te halen beloof ik plechtig vanaf nu weer alleen on topic te reageren. Ik moei me er niet meer mee!! Leenman en ik gaan nu dobbelen waar we naar toe gaan, Eroxx of Bornedries. Veel belangrijker!!!
Leen, ik ben het voor het grootste deel met je eens, maar toch niet helemaal.

Je ontkomt er soms niet aan om kritisch op een persoon te zijn. Of dat nou de eigenaar is, die je met een chagrijnig gezicht welkom heet (als voorbeeld dus dit) of de blonde serveerster die met zo'n smoel komt helpen als er een glas wijn omgaat, of de wc juf die de pest in heeft na de zoveelste persoon die onwel geworden is op de wc.

Dan heb je het niet over een club in het algemeen, maar over een incident met een persoon dat zich daar voor deed.

Dat blijft dan hangen, nog afgezien van de leuke avond die je misschien wel gehad hebt.
Rineke is niet anoniem in de swingerswereld en is samen met Laurens zelfs een van de weinige eigenaren die er (bijvoorbeeld in de pers) openlijk voor uitkomen dat zij op die manier hun geld verdienen.

Daarbij zijn ze terecht trots op hun club, want die is ook mooi.

Maar dat ze nogal onvriendelijk is (of overkomt) dat is in de swingerswereld nou niet bepaald een geheim, en dat heb ik haar persoonlijk subtiel (kan ik best) ook wel eens laten weten.

Dat zij er niets mee doet is ook haar goed recht verder, maar om nou te zeggen dat ze vanavond door het slijk gehaald is, dat gaat me dan weer te ver.

Nu ik trouwens lees dat Doloris het niet altijd met mij eens is ga ik vanavond diep teleurgesteld naar bed..
Ow, Leen, ik was ook niet boos op Leenman of zo hoor. Bedacht me alleen dat onze conversatie een beetje onhandig was..
We gaan!! Heb net gereserveerd.
Heerlijk!

Vergeet niet te genieten van de voorpret!
quote:doloris schreef op 20 september 2012 @ 22:47:

[...]

Kijk BGB, jij hebt niets met de term dartclub, ik ook niet, maar ik vind het wel lief dat Faust het even komt toelichten.

Niet gelijk streng, want dan is ze gelijk weer weg. lol.

Een lachende smiley is niet streng, toch?

Ik dacht ook eigenlijk dat er een veel suffere reden achter dat dartclub gedoe zat; een soort codetaal, ofzo.

Ik kan me ook voorstellen dat clubeigenaren of personeel hier leest, dat is verder prima. Al laat ik me ook niet altijd even subtiel uit... maar dat is dan maar het risico.

Het zal me verder worst zijn, en ik denk dat het goed is als er feedback komt op deze manier, en het zou nog beter zijn als ze er ook nog wat mee doen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heel veel plezier Trixy!!!

Geniet, van de voorpret, de avond zelf en de napret, ik zie graag je verslagje tegemoet...
quote:xsxaxmx schreef op 20 september 2012 @ 23:21:

Heel veel plezier Trixy!!!

Geniet, van de voorpret, de avond zelf en de napret, ik zie graag je verslagje tegemoet...

Nu ik denk wel dat jullie ons nog veel te braaf en saai zullen vinden hoor. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we zeker de eerst keer nog gewoon eens gaan rondkijken en polshoogte nemen.

In het uiterste geval een beetje met elkaar prettige dingen doen.

Dat wordt dus volgens mij een heel kort verslagje.
Concreet: wat verstaan jullie onder "voorpret"?

(ik heb wel een bepaald vermoeden, maar vraag het even voor de zekerheid)
quote:trixy67 schreef op 20 september 2012 @ 23:17:

We gaan!! Heb net gereserveerd.

Super trix,

Join the club !!

En hou ons op de hoogte.

Trixy, hoe dan ook, ik ben gewoon benieuwd naar je eerste ervaring, ik vond het de eerste keer ook verdomd spannend, alleen had ik geen tijd om na te denken...

Ik werd gewoon hup door een vriendje meegesleept!

Dus schrijven hoor, gewoon om te horen hoe het was...
BGB ik begrijp nu pas dat er ook echt een dartclub is in het Sallandse....

TrixY: niet saai hoor, dat doet bijna iedereen denk ik, beetje rondkijken en het met z'n tweetjes leuk maken.

Voorpret: samen elkaar opgeilen, leuke lingerie of jurkje uitzoeken, lekker goedverzorgd voor de dag komen, en met knikkende knietjes naar de club gaan.

Je zult trouwens zien dat die drempelangst ergens nergens voor nodig is, je word heus niet besprongen door mannen met nektapijtjes
quote:trixy67 schreef op 20 september 2012 @ 23:24:

Concreet: wat verstaan jullie onder "voorpret"?

(ik heb wel een bepaald vermoeden, maar vraag het even voor de zekerheid)

Voorpret is wat je nu doet. Met je man, en wat je met ons deelt.

Wedden dat je de kriebels krijgt op weg ernaartoe. Ook dat is voorpret.

Jullie afspraak is uitstekend. Kijk de kat uit de boom.

Als je de klik krijgt zal een vervolg niet lang duren.
Ik vind het zelf ook heel spannend, ...zit er toch nu vaak aan te denken....jammer dat mijn man momenteel nog in buitenland zit (werk) dan kon ik er een beetje met hem over kletsen.....had ik leuk gevonden.
Trixy, doe waar jij je goed bij voelt. En geniet idd van de voorpret.

BGB, een suffe reden blijft het evengoed wel, die dartclub. En smilie over het hoofd gezien. Seurry. Daarbij is Faust niet van suiker... dus nu maar hopen dat de groep schrijvers op dit topic weer wat groter wordt.

Trusten allemaal. Het is de hoogste tijd! (Gerrit, uit de Fun. Waar ik dan weer altijd een zwak voor blijf houden... )
quote:stout1975 schreef op 20 september 2012 @ 23:27:

je word heus niet besprongen door mannen met nektapijtjes Oh daar heb ik niet zo'n angst voor. Ik kan naar het schijnt heel boos kijken al ik wil (if looks could kill )
quote:doloris schreef op 20 september 2012 @ 23:29:

Trixy, doe waar jij je goed bij voelt. En geniet idd van de voorpret.

BGB, een suffe reden blijft het evengoed wel, die dartclub. En smilie over het hoofd gezien. Seurry. Daarbij is Faust niet van suiker... Die ken ik ook nog wel van " vroegah " . dus nu maar hopen dat de groep schrijvers op dit topic weer wat groter wordt.

Trusten allemaal. Het is de hoogste tijd! (Gerrit, uit de Fun. Waar ik dan weer altijd een zwak voor blijf houden... )Wie niet?Waar krijg je nog een lollie na het spelen? Ook hij moet duizenden namen uit zijn hoofd kennen; zo knap vind ik dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven