Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 20 september 2012 @ 23:45:

[...]

Geloof ik niks van.

Tis ook gelogen.

Het is een parodie he.....
Zeg Kopkaas, ik heb verkering hoor. Al twee maand, ik ben er erg door veranderd.
Jaja, ik weet het. Nieuwe neus, geen hangende oogleden meer, bilimplantaten. Niemand is in dat hele 'sabbatical' getrapt. Je was ook te snel terug, je had moeten wachten tot t verband er af mocht van de dokter. Maar ook al ben je niet meer puur natuur. Ik vind je nog steeds een lekker ding.

Die andere zin negeer ik even.
Ik heb Fatty_Belly ook nog niet gespot vandaag
Die rokende kers is volgens mij overgestapt naar het Vriendin forum. Ze vond het niveau te laag wordwn hier.
Hoi allemaal ik heb een vraag ik heb laatst met een meisje afgesproken nu is het zo dat ik 28 ben en nog nooit echt iets heb gedaan met een meisje dus ik vond het wel heel spannend alleen zat ze dus heel veel op haar telefoon en ik vroeg me af wat dat was maar ik dacht ik respecteer haar grenzen dus ik vroeg er verder niet naar maar daarna moest ze dus wel ineens weg en ik had nog gevraagd of we elkaar nog een keer zouden zien en ze zei dat ze dat niet wist en nu begon ze dus laatst met me te SMS'en over een andere jongen wat ik niet begreep maar goed mijn vraag is dus hoe kan ik zorgen dat ze weer met mij op date gaat misschien kunnen jullie mij helpen.
Taiwan, neem een leven en koop ook een smartfoon
Ik krijg morgen gasten (BGB en haar mannen) en die lusten geen frikadel. Wat moet ik dan in godsnaam voor ze koken?
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 september 2012 @ 00:24:

Taiwan, neem een leven en koop ook een smartfoonmaar vind ze me dan niet leuk omdat ik geen smartfoon heb denk je
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 september 2012 @ 00:25:

Ik krijg morgen gasten (BGB en haar mannen) en die lusten geen frikadel. Wat moet ik dan in godsnaam voor ze koken?Och, het zijn toch maar voetballers, dus pasta.
Vegadellen. BTW is dol op alle soorten dellen zolang er maar geen vlees aan zit.
Ga in therapie!
Yesican, ik kan je berichten niet lezen, forum mobiel. Kun je geen smartfoon aanschaffen?
Ga in therapie!
kedeng, ik heb begrepen dat '50 tinten grijs' hier wel een goed hulpboek voor is. Misschien eens lezen?

Misschien leer je dan gelijk het gebruik van punten en hoofdletters.
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 21 september 2012 @ 00:57:

Yesican, ik kan je berichten niet lezen, forum mobiel. Kun je geen smartfoon aanschaffen?Heb ik wel, je weet tog.
Lieve Forumdames

Ik lees hier nu een tijdje mee en zie dat veel forumsters last hebben van overgewicht. Logisch natuurlijk, met zo'n forumverslaving zijn de enige lichaamsdelen die beweging krijgen de vingers. Af en toe misschien in de benen om weer wat lekkers te snacken te pakken bij de onvermijdelijke flessen wijn.

Maar om nu van het probleem van dat vervelende gevoel af te komen, heb ik het volgende (gevulde) ei van Columbus voor jullie

1: koop je kleren 2 maten te groot ('t kan even zoeken zijn, uiteraard) Vanaf nu zitten je kleren los, en voel je je een stuk slanker

2: ga met slechts 1 been op de weegschaal staan, wanneer je er niet toe kunt komen om die hele weegschaal het raam uit te gooien (pas op voor voorbijgangers) Het andere been zet je op de grond naast je weegschaal. Ziehier, je gewicht is gehalveerd.

Jullie zullen zien, na deze acties voel je je een stuk beter over jezelf. Je gaat stralen van genoegen en een stralende vrouw is een mooie vrouw, daar doet gewicht niets aan af.

En wat je ook doet, laat dat glaasje wijn niet staan. Daar word jes lim van.
Later is nu
Wauw, wat een goede tips Drammer. Hebbu ook dieettips en vingeroefeningen? Oja, en hoe overtuig ik mijn omgeving ervan dat ik wel slank ben?
Welk vervelend gevoel?
Ga in therapie!
Tip voor Stramshit: omgeef je met mensen die dikker zijn dan jij. Dat kleedt af.
Ga in therapie!
Precies duktriootje, die tip was ik nog vergeten.
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 21 september 2012 @ 10:32:

Tip voor Stramshit: omgeef je met mensen die dikker zijn dan jij. Dat kleedt af.
conversation = awareness
Waar zou ik toch zijn zonder dit geweldige forum?
quote:dubiootje schreef op 21 september 2012 @ 10:32:

Welk vervelend gevoel?

heb je haar weer. Kom je met een positief verhaal/idee/toppik, wordt dat gelijk weer de grond in geboord.

Als je het niet wilt lezen, lees je het toch niet. Het forum is groot genoeg!
Later is nu
quote:Starshine schreef op
21 september 2012 @ 12:54:

Waar zou ik toch zijn zonder dit geweldige forum?Dan had je een baan.
Ga in therapie!
quote:dreamer schreef op 21 september 2012 @ 13:57:

[...]

heb je haar weer. Kom je met een positief verhaal/idee/toppik, wordt dat gelijk weer de grond in geboord.

Als je het niet wilt lezen, lees je het toch niet. Het forum is groot genoeg!Eensch!
Ga in therapie!
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven