Topic parodie deel twee.
donderdag 20 september 2012 om 23:59
Jaja, ik weet het. Nieuwe neus, geen hangende oogleden meer, bilimplantaten. Niemand is in dat hele 'sabbatical' getrapt. Je was ook te snel terug, je had moeten wachten tot t verband er af mocht van de dokter. Maar ook al ben je niet meer puur natuur. Ik vind je nog steeds een lekker ding.
Die andere zin negeer ik even.
Die andere zin negeer ik even.
vrijdag 21 september 2012 om 00:21
Hoi allemaal ik heb een vraag ik heb laatst met een meisje afgesproken nu is het zo dat ik 28 ben en nog nooit echt iets heb gedaan met een meisje dus ik vond het wel heel spannend alleen zat ze dus heel veel op haar telefoon en ik vroeg me af wat dat was maar ik dacht ik respecteer haar grenzen dus ik vroeg er verder niet naar maar daarna moest ze dus wel ineens weg en ik had nog gevraagd of we elkaar nog een keer zouden zien en ze zei dat ze dat niet wist en nu begon ze dus laatst met me te SMS'en over een andere jongen wat ik niet begreep maar goed mijn vraag is dus hoe kan ik zorgen dat ze weer met mij op date gaat misschien kunnen jullie mij helpen.
vrijdag 21 september 2012 om 10:18
Lieve Forumdames
Ik lees hier nu een tijdje mee en zie dat veel forumsters last hebben van overgewicht. Logisch natuurlijk, met zo'n forumverslaving zijn de enige lichaamsdelen die beweging krijgen de vingers. Af en toe misschien in de benen om weer wat lekkers te snacken te pakken bij de onvermijdelijke flessen wijn.
Maar om nu van het probleem van dat vervelende gevoel af te komen, heb ik het volgende (gevulde) ei van Columbus voor jullie
1: koop je kleren 2 maten te groot ('t kan even zoeken zijn, uiteraard) Vanaf nu zitten je kleren los, en voel je je een stuk slanker
2: ga met slechts 1 been op de weegschaal staan, wanneer je er niet toe kunt komen om die hele weegschaal het raam uit te gooien (pas op voor voorbijgangers) Het andere been zet je op de grond naast je weegschaal. Ziehier, je gewicht is gehalveerd.
Jullie zullen zien, na deze acties voel je je een stuk beter over jezelf. Je gaat stralen van genoegen en een stralende vrouw is een mooie vrouw, daar doet gewicht niets aan af.
En wat je ook doet, laat dat glaasje wijn niet staan. Daar word jes lim van.
Ik lees hier nu een tijdje mee en zie dat veel forumsters last hebben van overgewicht. Logisch natuurlijk, met zo'n forumverslaving zijn de enige lichaamsdelen die beweging krijgen de vingers. Af en toe misschien in de benen om weer wat lekkers te snacken te pakken bij de onvermijdelijke flessen wijn.
Maar om nu van het probleem van dat vervelende gevoel af te komen, heb ik het volgende (gevulde) ei van Columbus voor jullie
1: koop je kleren 2 maten te groot ('t kan even zoeken zijn, uiteraard) Vanaf nu zitten je kleren los, en voel je je een stuk slanker
2: ga met slechts 1 been op de weegschaal staan, wanneer je er niet toe kunt komen om die hele weegschaal het raam uit te gooien (pas op voor voorbijgangers) Het andere been zet je op de grond naast je weegschaal. Ziehier, je gewicht is gehalveerd.
Jullie zullen zien, na deze acties voel je je een stuk beter over jezelf. Je gaat stralen van genoegen en een stralende vrouw is een mooie vrouw, daar doet gewicht niets aan af.
En wat je ook doet, laat dat glaasje wijn niet staan. Daar word jes lim van.
Later is nu
vrijdag 21 september 2012 om 13:57
vrijdag 21 september 2012 om 15:06