Topic parodie deel twee.
dinsdag 25 september 2012 om 22:34
quote:dubiootje schreef op 25 september 2012 @ 22:15:
Ik ben ook wel eens verkeerd afgezet, meerdere malen zelfs. Dan liep ik gewoon het laatste stukje. Ik snap niet waarom jij dat niet doet in plaats van hier te miemelen over één been dat verkeerd is afgezet. Get a life!
Ik denk weleens dat we weer eens een oorlog mee zouden moeten maken, zo verwend als mensen zich gedragen.
Maar ja, dat mag je niet zeggen in dit land....
Ik ben ook wel eens verkeerd afgezet, meerdere malen zelfs. Dan liep ik gewoon het laatste stukje. Ik snap niet waarom jij dat niet doet in plaats van hier te miemelen over één been dat verkeerd is afgezet. Get a life!
Ik denk weleens dat we weer eens een oorlog mee zouden moeten maken, zo verwend als mensen zich gedragen.
Maar ja, dat mag je niet zeggen in dit land....
dinsdag 25 september 2012 om 22:43
dinsdag 25 september 2012 om 22:58
Ah, daar zijn de kiezen van mijn kinderen, ik was ze al kwijt.. dacht even dat dat loeder van een tandenfee ze had gejat maar jij had ze. Fijn zo.
Zal ik die traan voor bij de bruiloft doen of toch maar voor die begrafenis die nu gepland staat voor over 3 weken. Ik vind die geraamte armpjes ook wel bijpassend voor die begrafenis.
Hmmm topicje openen over dit twijfelgevalletje denk.
Bedankt hè!
Zal ik die traan voor bij de bruiloft doen of toch maar voor die begrafenis die nu gepland staat voor over 3 weken. Ik vind die geraamte armpjes ook wel bijpassend voor die begrafenis.
Hmmm topicje openen over dit twijfelgevalletje denk.
Bedankt hè!
dinsdag 25 september 2012 om 23:14
dinsdag 25 september 2012 om 23:16
quote:eleonora schreef op 25 september 2012 @ 22:33:
Weergaloos Dú. Hij was beter in wordfeud dan ik!
Iedere vrouw wéét toch dat je met Sjors iets heel anders moet doen...
de banjo spelen, namelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=TIKz1phn ... re=related
ps. ik ben niet jaloers. Glitterdiva.
Weergaloos Dú. Hij was beter in wordfeud dan ik!
Iedere vrouw wéét toch dat je met Sjors iets heel anders moet doen...
de banjo spelen, namelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=TIKz1phn ... re=related
ps. ik ben niet jaloers. Glitterdiva.