omoda
vrijdag 21 september 2012 om 18:06
vrijdag 21 september 2012 om 20:04
vrijdag 21 september 2012 om 20:06
quote:Gatti schreef op 21 september 2012 @ 19:16:
En zeker je registreren.
Ik kreeg voor mijn verjaardag een waardebon van ¤ 15 van Omoda en vanaf ieder bedrag.
De code is al voor 3 bestelllingen gebruikt.
He, dat wil ik ook wel. Hoe doe je dat? Ze hebben nl al wel mijn gegevens aangezien ik heel vaak mail krijg over nieuwe collecties. Maar `15 euro korting heb ik nog niet gezien. Nu duurt het ook nog een half jaar voordat ik jarig ben,misschien ligt het daaraan.
Verder goede service gehad.
En zeker je registreren.
Ik kreeg voor mijn verjaardag een waardebon van ¤ 15 van Omoda en vanaf ieder bedrag.
De code is al voor 3 bestelllingen gebruikt.
He, dat wil ik ook wel. Hoe doe je dat? Ze hebben nl al wel mijn gegevens aangezien ik heel vaak mail krijg over nieuwe collecties. Maar `15 euro korting heb ik nog niet gezien. Nu duurt het ook nog een half jaar voordat ik jarig ben,misschien ligt het daaraan.
Verder goede service gehad.
vrijdag 21 september 2012 om 20:53
quote:Gatti schreef op 21 september 2012 @ 19:16:
En zeker je registreren.
De code is al voor 3 bestelllingen gebruikt.Oehh, ik ben bijna jarig ! Ik kom regelmatig bij Omoda, hier zit er 1 om de hoek, kost weer alles.
En zeker je registreren.
De code is al voor 3 bestelllingen gebruikt.Oehh, ik ben bijna jarig ! Ik kom regelmatig bij Omoda, hier zit er 1 om de hoek, kost weer alles.
donderdag 3 september 2015 om 00:05