Wat ga jij vandaag doen?
zondag 23 september 2012 om 09:40
Ik ga spullen uitzoeken, wassen en klaarleggen voor de vakantie en het huis een beetje opruimen. Om 1500 komt opa, net als elke week en dan maken we er een gezellige middag van en spreken onze vakantie nog even door. Vanavond lekker koken en dan gaat opa rond 8 uur weer naar huis. Rond een uur of 9 hoop ik dan naar bed te gaan, want ik ben net ziek geweest.
zondag 23 september 2012 om 09:41
Dit zou een leuk idee kunnen zijn.
http://www.swanmarket.nl/
Maar ik denk dat ik lekker thuis blijf. Ik ben een echte huismus .
http://www.swanmarket.nl/
Maar ik denk dat ik lekker thuis blijf. Ik ben een echte huismus .
zondag 23 september 2012 om 09:44
zondag 23 september 2012 om 09:49
Ik wilde uitslapen maar was om 7 uur al wakker. Maar lig nog wel lekker met een kopje thee en m'n IPad in bed.
Vriend komt vandaag thuis nadat hij een lang weekend bij zijn zoontje is geweest, dus ik ga het huis helemaal poetsen, bloemetjes kopen, alles voorbereiden voor een lekkere risotto en een goede witte wijn koud zetten.
Dan ga ik naar Schiphol om vriend op te halen. Als verrassing, hij weet niet dat ik kom! Dan lekker kokkerellen en bijkletsen vanavond. Nu al zin in!
Vriend komt vandaag thuis nadat hij een lang weekend bij zijn zoontje is geweest, dus ik ga het huis helemaal poetsen, bloemetjes kopen, alles voorbereiden voor een lekkere risotto en een goede witte wijn koud zetten.
Dan ga ik naar Schiphol om vriend op te halen. Als verrassing, hij weet niet dat ik kom! Dan lekker kokkerellen en bijkletsen vanavond. Nu al zin in!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 23 september 2012 om 09:57
Nu nog in pyama op de bank met de kinderen en vriend. Zo lekker ontbijtenmet een gekookt eitje erbij.
Kinderen in bad en beetje opruimen.
Vanmiddag naar vrienden toe, die we al een tijd niet gezien hebben.
Vanavond patatjes eten en dan gezellig met zijn tweetjes BZV kijken. Daarna op tijd naar bed, want morgen weer vroeg opstaan.
Kinderen in bad en beetje opruimen.
Vanmiddag naar vrienden toe, die we al een tijd niet gezien hebben.
Vanavond patatjes eten en dan gezellig met zijn tweetjes BZV kijken. Daarna op tijd naar bed, want morgen weer vroeg opstaan.
zondag 23 september 2012 om 10:19
Voor het eerst in weken hoef ik vandaag de deur niet uit...
Dadelijk broodjes in de oven en lekker bankhangen! Wel moet er nog even afgewassen worden en moet ik nog een verslag voor school maken. Verder hebben de kittens het verdient om vandaag de volle aandacht te krijgen! En dan vanavond natuurlijk BZV kijken
Dadelijk broodjes in de oven en lekker bankhangen! Wel moet er nog even afgewassen worden en moet ik nog een verslag voor school maken. Verder hebben de kittens het verdient om vandaag de volle aandacht te krijgen! En dan vanavond natuurlijk BZV kijken