Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht. Kind heeft zoveel energie. Niet normaal. Hupst hier nog vrolijk rond.
Hupsen Star, ik behoor weer tot de hupsende moeders. Lekker asperges! Mmmm.

Maandag wordt het bed van Oudste zoon geleverd. Arm ding ligt echt helemaal klem in zijn ledikant.
Morgen eerste cursus babymassage. Woensdag komt er een vriendinnetje. Donderdag ga ik naar een vriendinnetje en vrijdag weet ik niet en dan is het gelukkig alweer weekend en is vriend weer lekker thuis! En verder druk met het regelen hè. Mail net verstuurd naar familie. Ben benieuwd naar reactie... Oh ja vrijdag misschien evennaar mijn werk. Is een bijeenkomst waar ik eigenlijk bij wil zijn. Even kijken of ik oppas kan regelen... Heb nu au-pair in huis dus moet op zich wel lukken...

Ciara: naar bed nu!!!
En nu ga ik vriend achterna naar bed! welterusten allemaal!!!
Jeetje, die Ceetje (hoe poetisch).
Lekker knuffelen met je dochter morgen Bridge, leuk!

Hupsen? Geen energie voor meer Jin

Dochter is druiven aan het eten nu.
Trusten Bridges! Sterkte met alles... (moet wel lachen om de benaming au-pair).

Ik ga zo eens theeleuten en op vent wachten. Zal wel een latertje worden.
Hoi, ben ik ook weer even. Ik heb even geen puf....! kom alleen even zeggen dat Jonathan weer koortsvrij was en vandaag weer naar het KDV kon. Morgen naar de KNO. Ik heb dus druk behangen, samen met zus. Zwager van het hartinfarct is weer thuis! Moet 2 maanden rusten en revalideren. Oorzaak onbekend, bloeddruk en cholesterol waren goed. En nu jullie het over hondjes hebben, mijn zus heeft een hondje gekocht! Zo schattig! Staan nog op marktplaats als je op ''kooiker'' zoekt en dan het nestje in Zwolle.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat voor bedje heb je voor Oudste gekocht Jin?

Goed nieuws allemaal Mal! Succes morgen!
Zo Mal, zelden zoveel info in een paar zinnen gelezen. En dat noem je geen puf! Knap hoor, behangen en wat fijn dat zwager thuis is. Lange tijd revalideren, best zwaar denk ik!
Een heel leuk bed vind ik zelf. Ik mail je wel even een foto. En dan zonder glijbaan en met effen blauwe gordijntjes. En van wit hout. Maar eerst kan het bed op de lage pootjes en als hij er goed in kan slapen kan ie omhoog en dan de tent eronder.
Dat klinkt leuk, een speelbed!
Niet helemaal een speelbed, eerst niet hoor. Je kunt er wel van alles bij kopen maar dat vind ik veel te ver gaan (tunnel, tent, glijbaan, toren etc.).
Ik ga een theetje maken.

Star, sterkte met wakkere meis....

Bridges, veel plezier met de babymassage!

Mal, sterkte met alles. Het gaat de goede kant op!

Mamax, hoe gaat het nu verder met de behandeling?
Goeiemorgen! Wat een weer! Super.

Mal, wat een hectiek. Fijn dat J beter gaat.

C nog gaan slapen Star?

Vandaag gaat L naar mijn zus tot 2 uur. Heb ik alleen B dus kan even wat doen, maar ik weet niet wat! Dom. Ga iig zo maar even met de hond het bos in.

Fijne dag!
Star, krijg je ook foto's van de nestjes te zien, zijn superschattig natuurlijk die witte puppies! Hoe laat is Ceetje gaan slapen?

Veel plezier in het bos Amalia! Hond nog steeds braaf?

Bridge, veel plezier op de babymassage!

Jinny, leuk een nieuw bed! Kan Simon daarna weer in de ledikant!

Juud, alles goed daar?

Nou, ik ga mijn draakje in bad gooien en dan gaan we naar de KNO.

hel, succes vandaag bij 2e gesprek

Cin, ik heb alles gelezen wat een narigheid!
zo, lekker in het bos! Hier kom je bijna nooit iemand tegen, omdat er zoveel bos in de omgeving is. In de Amsterdamse parken was het altijd zo druk, en dat is a relaxt met een hond die best braaf is (maar wel weer veel blaft... zucht...) maar af en toe toch opspringt. En dan dat commentaar van die importamsterdammers die denken dat de hele wereld van hen is: 'hou je kankerhond bij je! Je ziet toch dat ie gaat springen' (huh, hij mag hier op een van de weinige plekken los hoor, ga even ergens anders hardlopen) Op zich mag ie natuurlijk niet opspringen, maar als mensen zo raar reageren (en ik heb echt een hekel aan mensen die 'kanker' als scheldwoord gebruiken), dan kunnen ze de pot op.

Anyway, lekker gelopen dus, kleine man ook wat frisse boslucht in zijn longetjes gekregen. Daarna viel hij in de auto in slaap, dus heb ik maar even de wagen door de wasstraat gereden, en nu staat ie achter het huis zodat ik er zicht op heb en heb ik de zandbak afgemaakt.

Kwam net nog een enorme Sebastiaan tegen, bah. Maargoed, die zit weer verstopt (schrok kennelijk ook erg van mij), dus we doen net of we elkaar niet zien.

En nu van de zon genieten! berend slaapt nog en Laurens is nog bij mn zus, dus genieten voor mammie!!!
Amalia, ik hoor het al, de tijd is rijp voor een pitbull! Wel lekker even wandelern. Ik kom net uit de speeltuin. Was echt heerlijk! Ik had heel truttig koffie meegenomen, nu heeft Thomas de thermoskan als emmer gebruikt in de zandbak... Dag thermoskan!

Mal, inderdaad, Simon straks in het ledikant! Maar we hebben een hele grote wieg dus daar past het reusje nog wel even in.
Koffie meenemen truttig??? Dan ben ik echt een enorme muts !!!!
Haai! Dank voor de felicitaties! Beetje rare, rommelige verjaardag met allerlei verplichtingen en een ziekige Mare. Maar uiteindelijk toch nog gezellige avond met m'n ouders en broer op bezoek. En heeeeeele mooie kado's gehad met als klapper een laptop van vriend. Ik was er echt helemaal van in tranen, had het ook helemala niet verwacht. Dus die moet ik maar eens fijn gaan installeren en van internet gaan voorzien, kan ik voortaan overal vandaan met jullie kletsen

Mare nog steeds niet helemaal lekker dus ben lekker thuis gebleven met 'r, vriend komt zo en dan heb ik om 15.00 m'n gesprek. Ben benieuwd, kom vanavond of morgen wel melden hoe 't is gegaan.
Even snel want ik ga zo weer schilderen, maar Jonathan krijgt buisjes en de KNO verwachtte dat zijn neusamandelen vergroot waren en die worden dan meteen bekeken en zo nodig gepeld. Datum is alleen heel ongelukkig. Drie dagen voor onze vakantie. Het werd afgeraden om zo snel te vliegen, maar het was niet een medisch advies. we vroegen waarom ze het afraadden, maar daar kon ze niet echt een reden voor geven. Eigenlijk kan als enige complicatie op de dag zelf een bloeding ontstaan in de neus als de neusamandelen gepeld worden. En dan moet hij voor een nachtje terug naar het zkhs. Zonder buisjes op vakantie is ook geen optie omdat hij toch constant ziek blijft zonder die operatie. Pffff moeilijk he! M belt nu een ander dichtsbijzijnd ziekenhuis om te vragen of het daar iets eerder kan, en zo niet, dan moeten we het maar op het moment bekijken of we wegkunnen. baal er zo van. Het is niet het einde van de wereld maar ik kijk al maanden uit naar de vakantie.
Ceetje is om 23.00 gaan slapen...

www.witte-herder.nl voor de eerste foto's van mijn kleinkinderen

Een laptop!?!??! Wow, da's een goed kado zeg!
He gets Mal, hopelijk kan het ergens anders wat sneller. Misschien een wachtlijst op iig voor als er een kindje uitvalt?

Hopelijk is dit wel einde aan alle snotkoppen en -oren!
ooooh Star, wat een snoepies!!!!!! mooie foto ook van Ziggy op de site!

Ze zeiden wel dat als er wat uitviel dat Jonathan eerder mocht. Afwachten dus.
Nu ga ik ECHt weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven