Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net Mr Brooks gezien. Echt een aanrader, dus als iemand binnenkort een dvd-tje wil huren (of downloaden...)...

zo een amalia?? brrrrrrrrrrrr
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, dat was hem denk ik minstens!!!! Getsie! Had jij die ook in huis?
dat je je hand er zo bij durft te houden... brrrrr
Mal, wat gaat het snel! Inderdaad, respect voor al dat geklus! Hoe is het nu met de buurvrouw?

Enka, kom snel! Ik ben zo benieuwd naar je verhaal!

Kokos, wat leuk naar zo´n zorgboerderij. Heerlijk even uitwaaien.

Amalia, arme Berend, gelukkig is man er en zit ie daar goed op schoot! Zal ik je even verlossen van die spin? Die doen mij niks hoor.

Bridges, knuf voor jou. Kon je nog wel een beetje aan jezelf toe? Visite was gezellig hoor. Triviant gespeeld en naar de speeltuin en zij zijn met Jinnyman de stad in geweest. Ik bleef thuis bij de kindjes. En oudste zoon heel erg verwend. Hij kreeg het kasteel van my little people en jongste zoon kreeg leren slofjes.
quote:Maleficent schreef op 20 april 2008 @ 12:34:

[afbeelding]

zo een amalia?? brrrrrrrrrrrrHee da's mijn Sebastiaan!
Haai Star, hoe is nijn?

Compu, hoe gaat het met de braces?

Hel, heb je het gesprek van potentieel nieuw werk al gehad?

Cin, al wat meer bekend van jullie huizenjacht?

Naatie, hoe gaat het met de baby van je vriendin, Dante en jouw buik?
Nijn is zo'n schatje!

Ben je helemaal niet lekker even buiten geweest Jin het weekend?
Jawel, vanmorgen naar de rommelmarkt toen visite weer weg was, ik heb visite vrijdag opgahaald in de stad en zaterdagochtend naar de speeltuin en visite en Jinnyman dan naar de stad geweest. Is jouw weekend oke?
Rust weer even wedergekeerd voor jou dus gelukkig. Hoe is het met de familie?

Hier lekker saai boodschappenweekend.
Hoi Sebastiaan, jou wil ik hier niet hebben, dus blijf maar gezellig daar

Mal, dat gaat goed bij jullie!

Star, foto van nijn?

Bridges,

Gisteren dus naar de boerderij geweest. Maar mijn kind is dwars. Wil tegenwoordig in het weekend alleen maar dat papa haar aankleedt etc. en dan roept ze met grote krokodillentranen:"Mama niet doen!!" Door de weeks is het andersom:"Papa niet doen, mama doen!!"

Gisteren bij de dieren. Kalfje stond met mama-koe in een kleine wei, met hek erom. Denk je je kind een plezier te doen. Koe begon te loeien, Lianne riep:"Janne wi-hil nie-hie-hiet!!" En zo ging het bij de lammetjes ook. Bij de geitjes was ze wat rustiger heeft ze er wel 1 geaaid maar niet met plezier.

En met mijn hormonen gaat het goed (niet) dus ik werd er chagrijnig van. Niet dat ik het afreageer op Lianne maar ik had verwacht dat ze het heel leuk zou vinden. Thuis was het weer goed.

Even de was buiten hangen, en dan lekker relaxen in een tuinstoel.
Familie aangeslagen. Ik brand maar kaarsjes. Kan niet veel meer doen.

Lekker een boodschappenweekend! Heerlijk lui. Hoe gaat het met Ceetje?

Over tien dagen komen mijn broer en zijn vriendin voor een aantal dagen. Gezellig.
Gatver wat een spin gelijk in beeld. Brr.. die zijn echt eng! Zelfs naatieman pakt ze niet beet, maar zuigt ze op in de stofzuiger

Heb je de spin nog gevangen Amalia?

Spinnen in de vorm van fietsen vind ik dan wel weer leuk Ik spin ook nog steeds. Erg leuk om te doen.

Gezellig Jinny dat je broer langs komt!

Hier alles goed ja. Ben gister nog bij neefje Dante geweest. Echt een schatje!

Kokos, jammer dat Lianne het niet leuk vond. Dat weet je dan maar weer voor de volgende keer

Jeetje Mal, wat gaat het toch hard. Jullie klussen lekker door!

Wow goed dat Kevin het al gaat aangeven dat hij moet plassen!

Star, volgens mij heb ik jou niet op hyves. Of wel? Maar goed ik had inderdaad Amalia geacepteerd, dus ik was het

Zo dirty dancing was helemaal leuk. Je moet alleen de film niet net hebben gezien, want het is gewoon letterlijk de film!

Wel leuk gedaan de hele musical!
Naat, jij spint ook? Is het echt zo dat het in het begin niet te doen is en later wel? Kan jij staand fietsen? Oh men, ik vond het ZO zwaar!

Spin in de stofzuiger!!!??? Nee, dat wilde lief ook doen, maar dan gaat ie niet dood hoor. Durf ik de zak niet meer te verschonen. Hij heeft 'm doodgemaakt met een stok (dat ging per ongeluk, hij wilde hem een duwtje geven omdat ie onder de kast ging maar drukte hem toen dood). Opgeruimd staat netjes zeg maar.

Lekker dagje zeg! Vanmorgen mocht ik uitslapen, heerlijk. We gingen niet zwemmen omdat Berend de hele week ziek is geweest, dus ik hoefde er niet vroeg uit. Toen gerommeld in huis, naar de Praxis zandbak enzo gekocht, met de buurkinderen in de tuin gespeeld, geborreld bij de achterburen en nu loom op de bank met een film.

Oh, lief is uitgebeld, film gaat verder.

Doei!
Vent belde net, is met zijn moeder een weekendje naar Londen. Hij zou om 21.30 uur weer op Schiphol landen, maar hij heeft zijn vlucht gemist... Gelukkig konden ze morgen om 6 uur met een vlucht mee, maar wat een sukkels zeg! Ik hou het maar op de naweeen van de afgelopen tijd...

Jinny, ik had even teruggelezen wat er gebeurt is. Wat ongelooflijk naar zeg! Ik wordt bij de jongens altijd een beetje zenuwachtig als ze langer slapen dan verwacht, alhoewel ik dacht dat bij Max het gevaar inmiddels wel een beetje geweken was, niet dus. Hebben ze nog onderzocht waardoor ze overleden is of noemen ze dat nog wiegendood?

Hel, ik vond het erg gezellig vrijdag! Max ook trouwens, die heeft de hele dag geroepen dat hij met 'Mahe' had gespeeld en dat ze met haar eigen auto naar huis ging. Ik vond het voor herhaling vatbaar (al mag het dan best een paar graden warmer zijn).

Verder weinig gedaan vandaag. Sam was mopperig, is ook ingeent afgelopen woensdag dus ik wijt het daar maar aan. Hij is nu trouwens 71 cm en weegt 8.5 kg. Wordt ook alweer een hele vent zo!

Ik ga lekker naar bed, ik ben bekaf. Welterusten!
Morgen!

CG voor TT geplant en ik kan even computeren.

Bridges wat een gedoe zeg. Het is erg complex allemaal. Ik hoop voor jullie dat er een oplossing komt. Is huisoppas tijdens vakanties nog een idee? Op de H. site kun je op het prikbord zoiets neerzetten.. Nouja, ik zeg ook maar wat.

Onee..'tijd om dag te zeggen'!
Gezellig bij jullie daar Kokos

Naat dacht toch echt dat jij in mijn hyves stond

Hel, hier nog maar een keer van harte
Mal, wat een prachtige keuken!! Daar kun je straks de heerlijke pasta's bereiden. Goede smaak hebben jullie.

Hel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag! Mooi weer heb je in elk geval. Hoe vier je het?

Succes morgen met het gesprek. Nog bedankt voor de uitleg op de groep, al heb ik er niet gereageerd nog. Wie weet wat er uit voortkomt morgen..
Rustig hier..

Jinny, wat zal het afscheid hartverscheurend zijn geweest. Voor jou ook moeilijk. Je hebt een kindje van bijna dezelfde leeftijd. Hebben jullie veel contact gehad en elkaar gezien de afgelopen jaren?
Sjonge nou, inderdaad stil hier zeg! Iedereen aan het bakken in de zon?

Net tien minuten gesprekje gehad op het kdv, raar eigenlijk
Mamax, haha ik heb ooit ook eens een vlucht gemist (in Amerika en toen moest ik vijf dagen langer blijven, not bad). Er is nog niet bekend wat het geweets is maar het wordt wel onderzocht.

Star, is Ceetje erg briljant in die tien minuten?
Uiteraard Jin
hai!
Hai!

Wilde op groep reageren maar lukt niet Bridge, krijg steeds foutmelding. Maar zo dan maar.
Hel gefeliciteerd met je birthday en heel veel succes morgen! Je zult ze weer versteld doen staan!

Mamax: ha man een vlucht gemist. Irritant zeg!

Star: waarom raar? hadden ze veel leuke dingetjes?

Jin: moeilijk hoor. Hopelijk komt er iets uit waar ze vrede mee kunnen hebben... Voor zover dat kan natuurlijk...

Mogen de spinnen aub wegblijven!!!

Verder weinig geloof ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven