Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank hoor. Tsja hopelijk komt er een oplossing. Ga nu even mail naar family sturen. Stomme advocaat die zou bellen heeft niet gebeld. zucht... Ook zo irritant!
Raar omdat ik dat soort gesprekjes meer bij school vind horen.

Ja heel irritant, gebeurt zo vaak tegenwoordig. Kan nergens meer van op aan.
Oh zo raar. Maar is gewoon complimentjes strooien toch? dat wil ik over mijn kind wel 10 min. aanhoren hoor!!!

Oh ja mijn dochter kan schaterlachen!!!
Lief

Ja 10 minuten ongegeneerd over je kind praten wel lekker soms
Voor die tien minutengesprekken heb ik mijn moeder haha, ongeneerd het kind ophemelen.
Oh het is zo'n heerlijk moppie! Echt super1 ben vaak zo trots op mijn stel!
lief Bridges!!! Schattig.

Hel, gefeliciteerd!!! Ben helemaal vergeten een kaart te sturen. Sorry sorry sorry...

Ik ben zooo aan het genieten in de tuin. Zandbak staat helemaal in de verf, maar dat droogt voor geen meter. Dus overal zitten nu beschadigingen op, zucht... Oja, had ik al de fijne aktie van lief verteld? Ik sta daar gisteren te zweten op dat zandbakje die we dus bij de Praxis hadden gekocht en lief was met de ook nieuw gekochte electrische grasmaaier het gras te maaien (handig, vangt het meteen op in een zakje dus je hoeft ook niet te harken). Bij die grasmaaier kreeg je een gratis ding voor de randen van het gras. Die moest ook getest.

Gevolg:

De hele net-geverfde-bovenkant van de zandbak onder de grassnippers, grrrrrrrr. Fijn.

Ga even het gras sproeien

Oja, iedereen al ingeschreven voor de tuinborrel?
Maar Amalia, daar staat tegenover dat als ie af is je echt veel plezier hebt van die zandbak! Is zo heerlijk in de tuin!

HELENITA; VAN HARTE!!!!! Vergeten een kaart te sturen... ik schaam mij erg diep...
Jinny, jullie eigenlijk nog plannen naar NL te komen?
Misschien in mei. Vent moet dan medisch gekeurd en een vriend van hem gaat trouwen. Hij gaat in ieder geval, en misschien gaan wij ook mee of mijn moeder komt hier. Weten we nog niet precies wat we doen.

Heb twee snotventen beneden liggen.
Star: ziggy geslaagd?

Jin: ah bruiloften zijn altijd leuk! is het een spannende test weer? Was vorig jaar toch ook? Elk jaar? En welke mannen hebben snot?

Amaal: lekker joh die tuin! Tsja zandbak met gras, heeft hij tenminste mooie schutkleur!
Ja Ziggy heeft negen kinders

Leuk Jin, tripje voor jou ook wel weer eens leuk.
Grote vent is werken en kindventen hebben snot. Ze zijn beetje lamlendig. Allerkleinste ventje moest bijna de hele middag huilen. Zieligerd.

Elk jaar die keuring ja. Zonder dat certificaat mag ie niet werken.
Waata Star? Negen? Krijg jij dan geld???
Dit is het eerste nestje, bij de fokker, had Starman besloten dat we dat als vriendendienst zouden doen. Voor tweede nestje, verwacht 9 mei , wel betaald gekregen.

Hoe gaat eigenlijk met ventje en drinken?
ha ha ha, een schutkleur! Goeie.

Ggrr, raageer net op Bridges en Cin op de msn, krijg ik een foutmelding.

Meiden, knuffel!

Way to go Ziggy!!!!!!!
Ja ik dus ook Amaal! Dat de pagina niet gevonden kon worden!
Negen puppys vriendendienst... Niet gek. Maar hopen op een dozijn uit het volgende nest dan! (of betaalt het niet per pup?)
Nee niet per pup, was het maar waar! Voor een dekking krijg je de prijs van 1 pup, dus ligt er aan wat de verkoper vraagt.
Spannend Star! Die Ziggy, die laat em uit de broek hangen .
Hmmm dat valt dan weer tegen. Nou dan maar hopen dat die teef juweeltjes uitpoept! (al stelt fokker prijs zeker ook vooraf vast... Heb je dus ook niets aan...)
Een negenling, ik moet er niet aan denken .
Ben je in één keer klaar!

Pfff je zal het moeten dragen, man wat ben je dan uitgewoond!!!
Hebben jullie leuke plannen deze week? Ik beetje saai weekje. Twijfel of ik de oppas zaterdag vraag en dan met jongste zoon en Jinnyman wat ga doen. Maar wat?

Morgen met mijn Duitse "vriendin" weer in de zandbak op de speelplaats afgesproken (ja, mijn leven bruist haha).
Heb je haar weer met haar uitgewoond

Jongste zoon kan je ook nog niet zo veel mee doen denk ik Jin?

Morgen even naar mijn tante denk ik, woensdag werken en asperges bij ouders eten, donderdag vrij en 's avonds met het werk eten, vrijdag weer werken. Ook bruisend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven