SYTYCD 2012
zondag 23 september 2012 om 21:14
zondag 23 september 2012 om 21:17
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:15:
[...]
Woensdag wordt ze 8 weken.
Die kinderen trokken aan d'r staart enzo... Stomme kinderen!!!Nou jaaaaaah zeg. Mijn kittens kwamen ook uit een raar nest. Baasje kwam eens in de zoveel dagen en het héle huis zat onder de ontlasting. Kittens met wormen en vlooien. Echt heel zielig.
[...]
Woensdag wordt ze 8 weken.
Die kinderen trokken aan d'r staart enzo... Stomme kinderen!!!Nou jaaaaaah zeg. Mijn kittens kwamen ook uit een raar nest. Baasje kwam eens in de zoveel dagen en het héle huis zat onder de ontlasting. Kittens met wormen en vlooien. Echt heel zielig.
zondag 23 september 2012 om 21:22
zondag 23 september 2012 om 21:25
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:17:
[...]
Nou jaaaaaah zeg. Mijn kittens kwamen ook uit een raar nest. Baasje kwam eens in de zoveel dagen en het héle huis zat onder de ontlasting. Kittens met wormen en vlooien. Echt heel zielig.deze zat ook onder vlooien, kon me niks schelen. Heb haar opgepakt en ben weggegaan. Gisteren hele dag bezig geweest met wassen en schoonmaken
[...]
Nou jaaaaaah zeg. Mijn kittens kwamen ook uit een raar nest. Baasje kwam eens in de zoveel dagen en het héle huis zat onder de ontlasting. Kittens met wormen en vlooien. Echt heel zielig.deze zat ook onder vlooien, kon me niks schelen. Heb haar opgepakt en ben weggegaan. Gisteren hele dag bezig geweest met wassen en schoonmaken