oude tijdschriften
maandag 24 september 2012 om 16:49
Wat doen jullie met tijdschriften die jullie al een keer hebben gelezen? Hoelang bewaren jullie die? gooien jullie ze weg, of geven jullie ze aan iemand, verkopen o.i.d?
Ik gooi regelmatig tijdschriften weg, als ik weet dat ik ze toch maar 1 keer ga lezen en daarna nooit, soms vind ik het moeilijk om ze weg te gooien, maar ik doe het wel regelmatig.
Opgeruimd staat netjes-:)
Ik gooi regelmatig tijdschriften weg, als ik weet dat ik ze toch maar 1 keer ga lezen en daarna nooit, soms vind ik het moeilijk om ze weg te gooien, maar ik doe het wel regelmatig.
Opgeruimd staat netjes-:)
maandag 24 september 2012 om 16:55
Ik koop niet veel tijdschriften, want ik heb ze zo uit
Degene die ik wel koop geef ik weleens aan de kinderen om plaatjes uit te knippen. Dure tijdschriften bewaar ik en geef ik na een tijdje aan mijn zus die ver weg woont. Of ik spaar ze op en verkoop ze, dit zijn dan meer vaktijdschriften. Ik gooi eigenlijk nooit tijdschriften weg, vind ik zonde.
Horen, zien en .... reageren
maandag 24 september 2012 om 16:57
Ik deel tijdschriften met vriendinnen en vind het geweldig. Op de voorkant zetten we onze naam als we het tijdschrift gelezen hebben. Maak regelmatig stapeltjes voor verschillende vriendinnen en als we elkaar zien dan wisselen we uit. Kan erg genieten van een stapel leesvoer
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
maandag 24 september 2012 om 16:58
Ik had vroeger een heel ruilsysteem met vriendinnen en buurvrouw.
Ben nu abonnee op 1 tijdschrift wat na lezen doorgaat naar een collega die het niet zo breed heeft. Verder hebben wij op het werk de leesmap (van 4 weken oud weliswaar) en daarvan lees ik de tijdschriften van mijn gading meestal in de nachtdienst...tijdschriften kopen doe ik alleen nog maar als het mij echt de moeite waard lijkt..ook geen ruilsysteem meer tegenwoordig vandaar.
Ik investeer eigenlijk liever in boeken.
Ben nu abonnee op 1 tijdschrift wat na lezen doorgaat naar een collega die het niet zo breed heeft. Verder hebben wij op het werk de leesmap (van 4 weken oud weliswaar) en daarvan lees ik de tijdschriften van mijn gading meestal in de nachtdienst...tijdschriften kopen doe ik alleen nog maar als het mij echt de moeite waard lijkt..ook geen ruilsysteem meer tegenwoordig vandaar.
Ik investeer eigenlijk liever in boeken.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 24 september 2012 om 17:07
Ik koop ze nooit, maar krijg weleens iets van mijn moeder. Die heeft ze weer van een schoonzus, schoonzus krijgt ze van haar moeder, die van de buurvrouw, buurvrouw van haar (klein)dochters etc. Geen idee wie nou de echte 'bron' is, het varieert ook van de Yes tot de Libelle en alles ertussenin.
Dus ja tegen de tijd dat het bij mij komt is het vaak al 2-3 maanden oud, maar dat maakt me niet uit. Als ik er nog iemand blij mee kan maken geef ik ze weer door aan een vriendin, anders belanden ze bij mij in het oud papier.
Dus: gewoon doorgeven aan een willekeurig persoon, dan ontstaat er vanzelf een systeem.
Dus ja tegen de tijd dat het bij mij komt is het vaak al 2-3 maanden oud, maar dat maakt me niet uit. Als ik er nog iemand blij mee kan maken geef ik ze weer door aan een vriendin, anders belanden ze bij mij in het oud papier.
Dus: gewoon doorgeven aan een willekeurig persoon, dan ontstaat er vanzelf een systeem.
maandag 24 september 2012 om 17:09
heb genoeg bejaardentehuizen hier in de buurt;) maar tijdschriften ie ik heb, zullen ze waarschijnlijk niks aan vinden.
Ik heb een abonnement op een tijdschrift, maar die tijdschriften gooi ik nooit weg, omdat die altijd wel interessant zijn om te lezen.
Mijn vriendin leest bijna nooit tijdschriften, dat wordt moeilijk en mijn zusje heeft een andere smaak;) misschien maar even kijke voor een andere optie.
Ik gooi wel regelmatig tijdschriften weg die verjaard zijn
Ik heb een abonnement op een tijdschrift, maar die tijdschriften gooi ik nooit weg, omdat die altijd wel interessant zijn om te lezen.
Mijn vriendin leest bijna nooit tijdschriften, dat wordt moeilijk en mijn zusje heeft een andere smaak;) misschien maar even kijke voor een andere optie.
Ik gooi wel regelmatig tijdschriften weg die verjaard zijn
maandag 24 september 2012 om 17:14
Ik vind dat zo'n heerlijke luxe, tijdschriften kopen. Doe ik eigenlijk alleen als ik op vakantie ga. Anders koop ik liever boeken, die staan mooier in mijn kast.
Maar wel elke maand de Duitse Instyle. Omdat het mag
Die bewaar ik. Alle andere tijdschriften geef ik aan zusjes of huisgenoten, en zij geven mij ook regelmatig oude tijdschriften. Rouleert dus.
Maar wel elke maand de Duitse Instyle. Omdat het mag
Die bewaar ik. Alle andere tijdschriften geef ik aan zusjes of huisgenoten, en zij geven mij ook regelmatig oude tijdschriften. Rouleert dus.
maandag 24 september 2012 om 17:18
Doorgeven of bewaren voor als ik met een dekentje op de bank zit een beetje ziek te zijn. Dan is zo'n stapel oude tijdschriften heerlijk!
Als ze (uiteindelijk) bij het oud papier belanden, dan leg ik ze meestal op een stapel naast de container. Kan iemand anders ze nog meenemen.
Als ze (uiteindelijk) bij het oud papier belanden, dan leg ik ze meestal op een stapel naast de container. Kan iemand anders ze nog meenemen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 24 september 2012 om 17:33
maandag 24 september 2012 om 19:44
Bij mijn oma stond vroeger een container in het tehuis en daar konden mensen kranten en tijdschriften ingooien ik had altijd een lijstje van tijdschriften enz die ik leuk vond en me vader haalde die altijd uit de bak en hij moest altijd op zoek naar alle knipsels van new kids on the block en backstreetboys Hihi