Zwanger worden vanaf augustus 2012 (2)

23-08-2012 16:11 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Hierbij ons nieuwe topic!

Nieuwe dames zijn natuurlijk altijd welkom om mee te schrijven, alleen wordt het lastig om de tabel overzichtelijk te houden als we nog meer dames toevoegen. Met die reden is de tabel nu even gesloten.

NaamLeeftijdNOD/UDZwangerHoeveelste kindjeBijzonderheden Roodborstje295 mei 2013 1 meisje Sanne258 dec1Tursis2429 juli 2013 1 14 maart 20 wkn echoPippaliv2429 nov1Bloem26 1 Lbeetje3020 juli 2013 1 2 maart 20wkn echo Mennn2223 feb1begin aug gestopt met pilSnowlover2828 sept 2013 1Lolaq315 mei 2013 1 meisje Djumper2512 juni 2013 1 meisje in augustus gestopt met pil Mariette112 16 janBoterbloem2715 dec1Patty3013 juni 2013 2 Lolita286 juni 2013 1

Als jullie wat aangepast willen hebben, wil je het dan vetgedrukt schrijven? En mocht je verwijderd zijn uit de tabel en weer terug wilt komen, laat het me dan even weten!

Ons oude topic is hier terug te vinden!
Hallo Dames,

Na een drukke, vermoeiende werkweek/weekend ben ik er weer.

@Ibeetje, Bah, wat een spannnde dagen zo voor jou. Fijn dat je echo wel eerder kan.

@Bloem, fijn nieuws dat je nu weet waarom je maar niet ongesteld werd. Kan je nu tenminste weer verder.

@lappie, Spannend. Maar inderdaad een streepje is een streepje

Meiden met de eerst komende NOD’s veel succes en duimen dat jullie niet ongesteld worden

Hier, afwachten en nog eens afwachten
@Lappie: Een streep is een streep!! Inderdaad na je NOD nogmaals testen, dan heb je waarschijnlijk een hele duidelijk streep!!

@Sanne: Vervelend zeg dat je nog geen pos. ovulatietest hebt! Misschien is je ovulatie toch later?!

@Muppet: Welkom en gefeliciteerd!

@Hier: alles gaat goed. Volgens mij heb ik nog geen ovulatie gehad. We wachten het rustig af. Voor hetzelfde geld heb ik 'm begin vorige week al gehad. Hoe dan ook: ik wacht twee weken af en binnen die twee weken verwacht ik ongesteld te zijn. Ondertussen oefenen we vrolijk verder, want je weet maar nooit....... Hihi
Lappie, wauw, dat klinkt goed. Inderdaad over een paar dagen weer testen, maar ik denk dat het weer een streepje wordt!
@ibeetje: wat naar zeg die onzekerheid! Lijkt mij echt niet leuk! Sterkte ermee en een knuffel vanaf deze kant!

@Lappie: jaja.... Een streep is een streep! Ik herken het gevoel, want ik deed de test ook voor m'n NOD. Maar die streep komt maar om 1 reden: zwanger! Een voorzichtige felicitatie vanaf mijn kant!
Hoi meiden!

@lbeetje hoe gaat het nu met je?

@Mennn Ik herken dat wel, als ik zelf niets drink (en dat is nogal vaak) dan herken je het direct wanneer mensen een glas teveel op hebben. Ik kan mij daar dan ook echt aan storen!

@Lekkerrrrr Italië! Is het nog een beetje lekker weer daar?

@Sanne, heb je ondertussen al een positieve ovulatietest gehad?

@Muppet, welkom! Alvast gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Lappie Gefeliciteerd!!!! Had je ook al last van zwangerschapskwaaltjes dat je eerder getest hebt of was het gewoon uit nieuwsgierigheid? Leuk hoor, heel vruchtbaar topic dit

@Djumper Vervelend he dat wachten, je kan er dan zo weinig meer aan doen!

Ik had gisteren mijn LH-piek dus daar hebben we gelijk gebruik van gemaakt Volgens google zou het vandaag ook nog handig zijn om seks te hebben dus dat doen we dan maar haha

Ik was zo blij dat die teststreep in één keer veel duidelijker was dan de dag ervoor! Ik weet nu dat ik in ieder geval een eisprong heb dus mijn dag kon gisteren niet meer stuk. Het was gisteren dag 18 van mijn cyclus en volgens de website van sensitest had ik morgen pas mogen beginnen met testen (omdat mijn cyclus 36 tot 40 dagen is). Dan zou ik hem toch mooi gemist hebben!
Dankjewel!!

Heb net nog maar een test van cb gedaan, voor de zekerheid. Mijn vriend vond deze beter af te lezen ;) Geloofde het maar niet met die kruidvat testen. En ja hoor, nog geen 2 minuten voorbij en zwanger in het schermpje..

Heel blij, maar ook spannend.. Wat gaat er allemaal komen. Het is voor ons de eerste...

Ovulatietesten.. ik heb ze ook gebruikt..1 maand en toen werd ik niet ongi en ik denk Yes het is raak.. vervolgens twee weken later en 10 testen later toch ongi geworden..maandje niet getest.. ook dat was het niet en nu afgelopen maand wel getest. Kon alleen moeilijk onderscheiden welke dag nu precies de dag was, kreeg vaak 2 bijna even donkere lijnen.. Maar toch gelukt. Heb pas laat mijn ei gehad zo te merken, want test na 30 dagen negatief maar bij 40 dagen positief..

Dus vooral lekker blijven klussen allemaal
Wat fijn tursis! Was de streep net zo donker als de controlestreep?

Bij mij zie je wel steeds een streepje maar veel vager. Net weer een test gedaan, negatief..

Gister en vandaag wel lichte krampjes.. Volgens de app is mn eisprong morgen, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van!
Lappieee gefeliciteerd!!

Wat leuk!

Ibeetje hoe gaat het?

Aan de andere die wachten, vervelend maar ja probeer geduldig te blijven haha ik weet hoe moeilijk het is, vorige keer had ik echt geen geduld/

Welkom muppet!

Jaa in Italië waar we heen gaan was het vandaag nog zo'n 30 graden! en de voorspelling is voor volgende week als wij er zijn tussen de 22 en 27 graden en zonnetje dus prima weer
Brrr ik krijg een beetje uitslag van woorden als ei, ongi en klussen, ik noem het liever bij naam.

Maar nu echt gefeliciteerd Met die testen van Clearblue is er echt geen twijfel mogelijk!
Pippa, ik ben jaloers!! Zeker als ik nu naar buiten kijk haha!

Sanne, mijn streep was donkerder dan de controlestreep, maar alleen aan de kant waar de vloeistof als eerste over heen loopt zeg maar. Die controle streep is ongeveer 2 mm breed en mijn teststreep was 1 mm donkerder en heel scherp en de 1 mm links daarvan vaagde hij uit.

Pff snap je het nog hahaha!

Vandaag was er nog maar een heeeeel licht teststreepje.

Misschien heb je een late eisprong? Gewoon door blijven testen hoor!
Pippa, heerlijk dat zonnetje, lekker van genieten hoor!

Muppet gefeliciteerd!

Tursis, bedankt voor je berichtje, ik blijf nog even testen, mn cyclus is alleen nog nooit langer geweest dan 28 dagen sinds ik het bijhoudt..

Ibeetje, ben benieuwd hoe het met je gaat..
@sanne, Ik had een positieve ovulatietest op woensdagochtend 12 september (cd13), dinsdagavond ontdekte ik 'rekbaar slijm'.

Mijn eisprong heb ik niet gevoeld, maar in de bijsluiter staat dat na de positieve test je ei na 12-48 uur springt. Waarom weet ik niet maar ik vermoed dat ie donderdag was (echt geen idee waarom ik dat dacht).

Streepje is streepje ja... maar vind het toch wel heel spannend hoor, ik geloof het nog niet helemaal.

Ik testte 5 dagen voor nod omdat ik nu eenmaal 17 testen klaar heb liggen :D en omdat ik wel wat symptomen had (vaag misselijk, zwaar gevoel onderin mijn buik, ongiklachten).

Ik denk dat ik morgenochtend weer ga testen (3 dagen voor nod). Ben benieuwd of het streepje al langzaam donkerder wordt....
@muppet & lappi: Gefeliciteerd

@lbeetje: Hoop voor je dat het niet ergs is.

Is het misschien een idee in het tabel op te nemen wie, wanneer met welke anticonceptie is gestopt. Zou dat zelf wel interessant vinden.

Ik wacht deze maand m'n NOD af. Als ik weer ongesteld wordt ga ik in de 3e ronde met de ovulatietesten beginnen. Vind die van predictor en CB wel duur. Zijn die van sensitest goed??
Gefeliciteerd lappie en Muppet!

Ik schrijf even wat minder, maar lees wel mee hoor! Bloeden is verminderd, wel nog krampen gehad gister. Ben erg verdrietig en denk dat ik een miskraam heb gehad, ook omdat ik niets meer voel. Daarom schrijf ik even minder, maar ik hou jullie op de hoogte, volgende week woensdag de echo.

Succes voor alle wachtenden/testers!
@lbeetje Dikke knuffel
@Ibeetje, Sterkte en ook vanaf hier een dikke knuffel
@ ibeetje, ik zat me af te vragen hoe het met je ging toen ik het topic aan het bijlezen was maar ik zag gelukkig een berichtje van je staan Nogmaals heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

@ muppet, gefeliciteerd meid, super voor jullie! kan me voorstellen dat jullie het heel erg spannend vinden allemaal.

@ tursis ik vind die afkortingen enz ook vreselijk vooral 'klussen' haha ik zie me dan hele andere dingen voor me ;)

@ hier gaat alles goed, heb elke ochtend wel een beetje lichte buikpijn. Morgen is mijn ei-sprong als het goed is dus misschien verklaart dat ook de buikpijn? geen idee ik zoek er nu nog niks achter. Vind het eigenlijk best een beetje spannend om voor het eerst ( als het goed is) na de pil een eisprong te hebben.

Ik ga gauw gtst kijken. T is al vroeg donker he, bah ik vind dat maar niks :(
@ ibeetje:

@ Lappie, gefeliciteerd, ze zeggen streep is streep toch?!

Hier komt mijn nod dichterbij al heb ik niet veel hoop, toch is het spannend... !

Voor alle andere wachters en testers: Succes!
Meiden, ik denk toch echt dat ik zwanger ben!!

Vind het zo eng om het nu zo 'uit te spreken'.

Ik zit nog 3 dagen voor mijn nod. Maar het streepje wordt toch echt elke keer ietsje donkerder.

Nu in totaal 4 testen gedaan: zondagavond, maandagochtend, maandagavond en vanavond.

Ik durf nog geen digitale test van cb te doen, daarvoor wacht ik echt tot op of na mijn nod.

Het is voor ons de eerste ronde en op de één of andere manier voelde ik dat het wel eens raak kon zijn. Mijn buik voelt ook anders.

Zou wel heel bijzonder zijn he, op mijn 37e in de eerste ronde zwanger worden??

Op mijn 27e ook in de eerste ronde zwanger geworden, maar had het nu niet verwacht, bijna tien jaar ouder.

Maar goed, dan zijn we er nog niet. Als het zo ver komt dan wordt er een vruchtwaterpunctie gedaan om te kijken of dit kindje dezelfde chromosoomafwijking heeft als ons eerste kindje. Kans is heel erg klein want er is uit dna-onderzoek gekomen dat hij het niet van ons heeft en dat het een spontane mutatie is geweest.

Die test kan pas met 16 weken geloof ik, dan nog 2 a 3 weken wachten op uitslag en dan misschien met 18 a 19 weken zwangerschap een heel moeilijke beslissing moeten maken. De kans is echt heeeeel erg klein maar toch is het erg spannend.

@muppet, gefeliciteerd!! Spannend hoor, een eerste (tweede is ook spannend hihi)
Gefeliciteerd lappen! Wauw wat zijn er een hoop zwangere nu! Ben benieuwd wie de volgende wordt
Even een kort berichtje, we zijn op vakantie in een bungalowpark. Heerlijk in het bos en lekker zwemmen!

@ Ibeetje, sterkte! Kan me voorstellen dat je dit eerst wil verwerken.

@ Muppet en Lappie, gefeliciteerd!! Werk de tabel na m'n vakantie bij, forum nu mobiel.
roodborstje83, fijne vakantie nog!!

Ik heb vanmiddag weer een test gedaan, weer een donkerder streepje! :D

Ik geloof het nu echt!

Oh ja, mijn leeftijd is ondertussen 37 en ik ben (voor nu) op 7 juni 2013 uitgerekend.

(wat heerlijk om dat te zeggen)

Voor alle meiden die nog niet zwanger zijn: ik ga heel hard voor jullie duimen!
@Lappie, Gefeliciteerd!!!

Hier, alles weer rustig. Maandag is mijn Nod. Ik ben benieuwd. Sinds afgelopen zaterdag ben ik al niet erg "fit". Kan niet zoveel hebben, geregeld onverwachts misselijk. En een ongesteldheidsgevoel in me buik. Soms snap ik me lichaam ook niet helemaal dus of het iets is geen idee.

Afwachten maar weer
quote:djumper schreef op 26 september 2012 @ 15:17:

@Lappie, Gefeliciteerd!!!

Hier, alles weer rustig. Maandag is mijn Nod. Ik ben benieuwd. Sinds afgelopen zaterdag ben ik al niet erg "fit". Kan niet zoveel hebben, geregeld onverwachts misselijk. En een ongesteldheidsgevoel in me buik. Soms snap ik me lichaam ook niet helemaal dus of het iets is geen idee.

Afwachten maar weer

Bedankt voor de felicitatie!!

Het klinkt hoopvol je 'symptomen', ik zal voor je duimen.
Hi dames,

Hier nog steeds niet ongesteld en ook geen eisprong getest. Ik heb ook echt rot testen. Van testjezelf ofzo.. Volgens mij doen ze het niet goed.

Ik ga in ieder geval binnenkort nog een keer een zwangerschapstest doen. De laatste is namelijk alweer twee weken gelezen!

@Lappie: Jeeeee, gefeliciteerd hoor!! Gelukkig geloof je het nu zelf ook, hihi ;)

@Ibeetje:Wat een nare berichten van jouw kant. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen. Ik denk aan je hoor!

@Djumper: Wanneer ga je testen? Spannend hoor!

@Roodborstje: Lekker genieten meid!!

@Muppet: Hoe is het met jou?

@Tursis: Ik hoop voor je dat het allemaal gelukt is!

@alleanderen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven