***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ole en Luna nog van harte gefeliciteerd. Zo te horen hebben jullie een gezellige dag gehad.

Hier snel naar bed. Tot morgen.
Beetje laat, maar Ole en Luna GEFELICITEERD! Hopelijk hebben jullie en de Papa's en Mama's een mooie dag gehad!
Fachat; (alsnog) gefeliciteerd met Ole! Hij is flink verwend zeg! Die houten bakfiets klinkt ook erg leuk! Hoe laat is Ole geboren? Luna om 00.50

Lara; wij hadden aardig wat mensen uitgenodigd, ik geloof zo,n 40 man. Komt omdat het al een grote famillie is van de kant van mijn vriend, dan mijn famillie en een paar goede vrienden......EN dan hebben we het nog klein gehouden volgens de Surinaamse begrippen. Op die feesten komt jan en alleman, en daar voel ik niet veel voor. Ik wil de verjaardag vieren met mensen waar ik(wij) wat mee heb. Ook worden er op surinaamse feestjes uitgebreid gekookt en ook daar doe ik niet aan......!

Witcke gaat het goed met afvallen? Hier heb ik gister wel gezondigd...moest toch wel gebak eten op de eerste verjaardag! Ook vandaag me niet aan de regels gehouden. We hebben vanmiddag een flink stuk gewandeld (goed dus) en zijn daarna uit eten geweest (minder goed) tot slot hebben we een ijsje gegeten op het terras (fout! maar wel erg lekker!)
Goedemorgen!
Leen vandaag staat de teller op -700 gr
Ik heb om 9 uur de echo, ik ben ineens best zenuwachtig!
Veel succes met je echo, micha, ik gok nog altijd op een meisje !
Micha, helemaal vergeten. Wat spannend!!

Ik zet ook in op een meisje. Ben zo benieuwd! Gaat je vriend mee?
Oooo, SPANNEND! Zou Mich al weten wat het is? Kan niet wachten tot ze terug is.....
En? En? En? Mich, wat is het?
kom even gluren voor mich!!! Vind het zooooow spannend!!

ze weet het gewoon nu al...
Oeh wat zou het zijn, wat zou het zijn... spannend!!!

Ik denk toch een jongetje.

Leen, Ole is om 09.41 uur geboren, Luna is dus ouder!

Muis en Micha, hoe bevalt de Babboe-bakfiets? (of hadden nog meer mensen hem), zit er toch sterk aan te denken om er ook 1 aan te schaffen, zodat ik bij boodschappen enzo niet zo afhankelijk van de auto ben! Heb er vanmorgen even bij een moeder van school op gefietst en hij leek erg lekker te fietsen!
Bij ons bevalt de Babboe heel goed! Wij hebben een Bobike kinderstoeltje op een vd bankjes met tie-wraps vastgezet zodat kleine pop er ook in kan zitten. Dat is echt super en ze vinden hetzo leuk om erin te zitten en naar iedereen te zwaaien!

Ik wil nu voor moederdag alleen zo'n gave bakplakker erop, die Delfstblauwe vind ik erg mooi....
Fach, ik ben erg tevreden over het Babboetje! Aanschaffen, vandaag nog! Layla had toch een link met een aanbieding geplaatst?

Mich??? Ik denk toch een meisje! (ik krijg een jongen!)

Zometeen ga ik naar de Montessorischool om te kijken of het wat is! Spannend!
Punk, toevallig! Ik wilde ook de Deftsblauwe bakplakker voor moederdag!
Hoe heb jij de jongens erin zitten Muis? Of heb jij van die baby schalen?
Op die website waar ik ook die Kitschkitchen vlaggetjes vandaan had voor poppie's verjaardag maken ze ook kussentjes voor de bankjes van je bakfiets en daar hebben ze ook delfstblauw van!
spannend zeg ... mich kom melden !!
Oooh Mich, spannend!! Ik zet in op een meisje hoor!
Oh Witchke, wat super zeg! Al bijna een kilo eraf! Ga zo door!
....blijf gewoon hier hangen totdat Mich komt..... zie net dat ik elke keer delfsTblauw schrijf ipv Delfsblauw, stom zeg.....

MICH!?
Punk, echt? Wat leuk! Wat is die website?

Steijn en Hugo zitten in peuterzitjes in de Babboe. Ze zitten best hoog en kunnen dan een beetje rondkijken, helemaal geweldig!

Hugo is vanochtend van de bank gevallen. (en ik zat er dus naast) Hij is achterover gevallen en eerst op zijn ruggetje terecht gekomen en daarna zijn op zijn hoofdje. Hij was flink overstuur (ik ook), maar zat na vijf minuten weer vrolijk te lachen en te keten. Moet ik toch even de huisarts bellen? (hij vindt me al zo'n zeur, dus ik bel liever niet als het niet hoeft)
Mich! Ik kan het niet meer aan! Wat is het? (ik moet potdorie straks weg!)
Zag dus net dat de delfsblauwe stof uitverkocht is... :(

Wat zielig dat Hugo van de bank viel! Als hij verder gewoon bij was, en na 5 minuten weer zat te lachen kan het geen erge hersenschudding zijn. Dat kan de ha overigens ook niet aan hem zien, dus bellen heeft waarschijnlijk dan niet veel zin. Maar om je gerust te aten stellen door een professional is nooit zeuren, hoor! (daar betalen w ze toch ook voor?!)
Muis, wat zielig van Hugo, maar volgens mij valt het over het algemeen meestal wel mee met die kleintjes hoor. Wij denken vaak dat iets heel erg is, maar of kids hebben een hele hoge pijngrens, of ze voelen het echt minder dan wij.

Wanneer ga je naar de makelaar?

Mich, hoe was het?

Witchke, gaat lekker zeg, voel je je er ook nog goed bij? Of ben je de hele dag alleen maar met eten bezig (ben ik altijd als ik probeer te lijnen).

Pff, heb het vreselijk druk. Moet vanavond weer twee voorstellen klaar hebben.

Ik hoorde net wel dat van een van de twee elk jaar in Maart een meeting is (in LA), dat maakt mijn voorstel natuurlijk nog wat belangrijker, elk jaar in Maart naar LA is niet verkeerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven