Reis naar amerika
zondag 23 september 2012 om 19:32
Lieve viva-meiden!
Mijn vriend en ik willen graag een reis gaan maken naar Amerika.
We zouden niet weten welke staat het mooiste is om heen te reizen, en met welk budget we een beetje rekening moeten houden?
We willen ongeveer 2 weken gaan, dus geen hele roadtrip!
We willen volgend jaar ongeveer rond September gaan!
Zijn jullie al eens in amerika geweest? zoja, viel het mee of tegen? En waar zijn jullie geweest? En wat waren jullie zo'n beetje kwijt voor de gehele reis?
Als iemand tips, of verhalen heeft hoor ik ze graag!
Liefs, Wished
Mijn vriend en ik willen graag een reis gaan maken naar Amerika.
We zouden niet weten welke staat het mooiste is om heen te reizen, en met welk budget we een beetje rekening moeten houden?
We willen ongeveer 2 weken gaan, dus geen hele roadtrip!
We willen volgend jaar ongeveer rond September gaan!
Zijn jullie al eens in amerika geweest? zoja, viel het mee of tegen? En waar zijn jullie geweest? En wat waren jullie zo'n beetje kwijt voor de gehele reis?
Als iemand tips, of verhalen heeft hoor ik ze graag!
Liefs, Wished
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
maandag 24 september 2012 om 20:26
Wat een hoop reacties helemaal te gek!
Ik heb zoveel aan aan jullie tips, en gaan er zeker wat aan.
We zijn er sowieso al uit , dat het een trip gaat worden door las vegas, san fransisco en Los Angeles.. We boeken 1 hotel voor de eerste nacht omdat we dan waarschijndelijk niet veel meer rijden.. ( wil eigenlijk gewoon in LA. aankomen) dan kun je daar de eerste dag zowieso al vertoeven. We zien wel waar we de rest van de tijd slapen, Je kunt gemakkelijk via booking.com boeken wanner je daar bent, zij iemand hier op het forum! dus dat gaan we wel doen..
@ Sabje, wat gaaf, dat je op huwelijkreis gaat naar USA. super vet, en waar ga je heen en hoelang?! en weet je al hoe en wat je gaat doen ( slapen ect)
@ Traveller, bedankt voor je tip! Inderdaad in de toekomst wel, als het ons gaat bevallen in de USA.
Kan niet iedereen persoonlijk bedanken voor alle tips, dus bij deze iedereen onwijs bedankt!
Nieuwe tips en of verhalen zijn welkom!
Liefs Wished
Ik heb zoveel aan aan jullie tips, en gaan er zeker wat aan.
We zijn er sowieso al uit , dat het een trip gaat worden door las vegas, san fransisco en Los Angeles.. We boeken 1 hotel voor de eerste nacht omdat we dan waarschijndelijk niet veel meer rijden.. ( wil eigenlijk gewoon in LA. aankomen) dan kun je daar de eerste dag zowieso al vertoeven. We zien wel waar we de rest van de tijd slapen, Je kunt gemakkelijk via booking.com boeken wanner je daar bent, zij iemand hier op het forum! dus dat gaan we wel doen..
@ Sabje, wat gaaf, dat je op huwelijkreis gaat naar USA. super vet, en waar ga je heen en hoelang?! en weet je al hoe en wat je gaat doen ( slapen ect)
@ Traveller, bedankt voor je tip! Inderdaad in de toekomst wel, als het ons gaat bevallen in de USA.
Kan niet iedereen persoonlijk bedanken voor alle tips, dus bij deze iedereen onwijs bedankt!
Nieuwe tips en of verhalen zijn welkom!
Liefs Wished
maandag 24 september 2012 om 20:42
dinsdag 25 september 2012 om 21:02
Geen ervaring mee maar lijkt me prima prijs.
Zal vast goed zijn hoor gekeken naar Anvr enzovoort?
Zou ik het gewoon boeken als het overal bij aangesloten is.
Houd er rekening mee dat het in San Francisco zeker met de mist daar
behoorlijk fris kan zijn.
Goed dat je toch gaat rondreizen zonde als je op een plek zou blijven.
Zal vast goed zijn hoor gekeken naar Anvr enzovoort?
Zou ik het gewoon boeken als het overal bij aangesloten is.
Houd er rekening mee dat het in San Francisco zeker met de mist daar
behoorlijk fris kan zijn.
Goed dat je toch gaat rondreizen zonde als je op een plek zou blijven.
dinsdag 25 september 2012 om 21:09
Wil je nog een tip geven ga je richting Yosemite vanuit Arizona
dan zijn de plaatjes zoals Kanab en Mammothlake erg leuk.
Kanab is een echt cowboystadje.
Neem een dag om Los Angeles te bezichtigen.
Behalve als je naar het strand wil in Venice of de hollywood studios wil bezichtigen.
Daar buiten is het zoveel mooier.
dan zijn de plaatjes zoals Kanab en Mammothlake erg leuk.
Kanab is een echt cowboystadje.
Neem een dag om Los Angeles te bezichtigen.
Behalve als je naar het strand wil in Venice of de hollywood studios wil bezichtigen.
Daar buiten is het zoveel mooier.
dinsdag 25 september 2012 om 21:11
Oke dankjewel natasja! voor je goede tips..
Zal inderdaad nog eens goed andere site's bekijken, en waar we precies heen gaan, willen we vantevoren wel een beetje '' uitstippelen '' zodat we een beetje weten wat we doen, maar als we daar ervan afwijken dan kan dat ook prima.
Bedankt voor je goede tips!
X Liefs wished
Zal inderdaad nog eens goed andere site's bekijken, en waar we precies heen gaan, willen we vantevoren wel een beetje '' uitstippelen '' zodat we een beetje weten wat we doen, maar als we daar ervan afwijken dan kan dat ook prima.
Bedankt voor je goede tips!
X Liefs wished